Excellent service!

Yeah, nothing bad to say about Maton. We've used them three times in the last year for our garden makeover and the service is always excellent! Everything is available to arrange online... which was also a plus!

Flexibele fijn club

Prima prijs. Doen niet moeilijk over bijv. Iets langer laten staan en hebben prima communicatie ook met spoedjes. Verbouwingen is al gedoe zat, dan zijn dit soort clubs erg fijn om zaken mee te doen.

Keurige behandeling van ons tuin afval (groen en puin)

Zowel de levering als het ophalen van de containers verliep zoals was afgesproken.

Vlot geregeld en meedenkend

De bestelde containers werden zelfs in een heel drukke periode op tijd geleverd. Ook heeft de chauffeur goed advies gegeven en een grotere container aangeraden. Zelfs de grotere container zat tot de nok vol. Prima service en vriendelijk geholpen!

Snelle service en goedkoopste in de omgeving

Afspraak is afspraak

De afspraken die je maakt zijn helder.ze houden zich er 100. % aan.als je ze belt staan ze klaar voor je

Oplichters (2/2)

Verder gaf ik Maton 2 opties. Optie 1: lever een 10m3 container conform de maten zoals vermeld op de site, de reeds geleverde 6m3 container betaal ik dan apart (immers heb ik al betaald voor de 10m3 container). Optie 2: ik heb betaald voor een 10m3 container, er is een 6m3 container geleverd dus ik krijg het teveel betaalde geld retour. Vreemd genoeg kozen ze voor optie 2, kortom ze hebben geen echte 10m3 container… Succes verder Maton, bij mij niet meer langskomen. Als in niet was geïnformeerd over de grootte van de container was het mij niet eens opgevallen, ik vermoed dat dit laatste helaas het geval is bij veel andere mensen. Dus wees gewaarschuwd en meet de container!

Oplichters (1/2)

Het bestellen van de 10m3 container (365×180×160 cm) ging eenvoudig. Helaas nam de chauffeur geen contact op tijdens de levering zoals beloofd was. De container was verschrikkelijk onhandig geplaatst ondanks de ruimte (4 parkeerplaatsen) die we vrij hebben gehouden. Gelukkig konden we deze zelf nog iets verplaatsen. Na de werkzaamheden kreeg ik via via te horen dat dit toch echt geen 10m3 container was. Na de container nagemeten te hebben (uiterste maten: 340x150x150) bleek het inderdaad een 6m3 container te zijn. Ik heb direct contact opgenomen met Maton, maar het nummer op de container 10.128 stond toch echt in het systeem als een 10m3 container. Na nogmaals de maten genoemd te hebben, heb ik verzocht iemand langs te sturen om zelf te meten. Niet veel later stond er een jonge knul aan de deur. Hij nam de maten op waarbij hij de meest gunstige maten pakte (bijvoorbeeld het opmeten van de breedte bovenin de container; breedste gedeelte, terwijl de container onderin veel smaller is en je dus in het midden meet). Het zijn niet de maten op de site (alle maten waren kleiner), maar het klopte wel gaf hij aan. Ik zei dat hij geen rekenwonder was en het duidelijk niet kan kloppen. Als elke maat kleiner is (lengte, breedte en hoogte) kan het nooit kloppen. De beste man gaf mij uiteindelijk wel gelijk en zei dat dit de standaard 10m3 containers waren die ze leverden. Kortom ze lichtten niet alleen mij op, maar ook anderen. Uiteindelijk nam ik nogmaals contact met Maton op en kreeg ik te horen dat de maten wel klopte (dit had de beste man verteld). Ik gaf nogmaals aan welke maten de beste man had gemeten en de maten zoals vermeld op de site en dat zelfs als je 25cm boven de rand vulde je nog niet aan de 10m3 kwam.

Goede communicatie, op tijd geleverd ondanks de drukte, ik ben zeer tevreden.

Prima service, goede communicatie.

Snel en makkelijk

Duidelijke website met een makkelijke manier van bestellen. Er werd snel gereageerd via de mail en de bak werd op de dag van mijn keuze gebracht en nadien ook weer snel opgehaald.

GEWOON GOED GA ZO DOOR

Professioneel bedrijf met vriendelijke en behulpzame medewerkers

Het is prettig om een container te kunnen gebruiken het maakt het makkelijker om 'afval' weg te doen. Wat we eigenlijk een beetje jammer vinden is dat je bij reservering geen tijdzone in kan geven. Bv. aan kunnen geven in tijdzones van 2 uur waanneer je de container tot je beschikking wil hebben. We hebben diverse container gehad die we graag vroeg tot onze beschikking hadden gehad. Voorkeur voor de ochtend resulteerde in een container om 11:30. Dat is inderdaad nog in de ochtend maar 08:30 (of vroeger) was toch heel wat prettiger geweest. Misschien een idee om deze mogelijkheid beschikbaar te stellen voor die mensen die dat graag willen.

Prima mooi volgens afspraak geplaatst

Alles prima volgens verwachting

Super goede service

Vriendelijke medewerkers. Goed en snelle service. Makkelijk in bestellen

Container snel afgeleverd en ook weer opgehaald.

goed, conform afspraken

goed, conform afspraken

Snel geholpen en goed

Fijne ervaring, container snel geleverd en duidelijk contact. Ook ophalen was na 1 belletje de volgende dag al gebeurd.

Was goed nu niet meer

Ik heb meerdere containers besteld. En was in het begin uiterst tevreden. Maar nu al 4x gebeld iedere keer een belofte maar wordt niks waar gemaakt.

Plaatsen volgens afspraak, ophalen 1 dag later dan besproken

Duidelijke afspraken, goede prijs-kwaliteit

lekker op tijd

de container is lekker vlot geleverd, de volgende dag na bestelling, prima !

Telefonisch en internet goed bereikbaar. Snel geleverd op de afgesproken plaats.

alles prima geregeld weer

Alles volgens afspraak

Telkens alles volgens afspraak uitgevoerd

Een van de goedkoopste afvalinzamelaars met een goede klantgerichte service

Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaringen met Maton. Vriendelijke klantenservice, afspraken worden stipt nagekomen en de chauffeurs zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een probleem(je) wordt er samen naar een oplossing gezocht.

Van Hilststraat 5 5145RK Waalwijk