Hangt super mooi

Eerst proefstukjes stof Inmeten en bestellen Ophangen en ze hangen gelijk mooi Top dus Ons gordijn heeft Wave plooi

Heel fijne ervaring met Curtain-Company. Snelle reactie per mail als je een vraag hebt. Er wordt goed meegedacht en ze zetten net dat ene stapje extra als het nodig is. Heel fijn contact gehad met Kevin. Zowel de gordijnrails als het gordijn zelf zijn keurig netjes geleverd en voldoen helemaal aan onze verwachtingen. Kortom, helemaal blij!

prachtig op maat gemaakte wave vitrage

Wij zijn heel blij met onze wave vitrage. De vitrage is mooi gemaakt en wij zijn goed geadviseerd. Een aanrader!

Prachtige gordijnen op maat met professioneel advies

De tochtgordijnen die ik nodig had, waren een afwijkende maat. Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geadviseerd en de gordijnen passen perfect

Ze zijn heel mooi

De gordijnen zijn prachtig

Ik kan niks anders zeggen dan dat het een super goeie en vriendelijke service is

Ik heb alles als positief ervaren. De gordijnen en de rails perfect op maat. Ik kan niks anders dan het aanraden om uw gordijnen hier te bestellen.

goede service, persoonlijke benadering en altijd een status update levering!

goede service, persoonlijke benadering en altijd een status update levering!

Super goed!

Na een speurtocht naar linnen gordijnen die goed betaalbaar zijn, icm een pupje in huis, kwam ik bij Curtain Compagny. Ik werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan en geïnformeerd. De bestelling werd duidelijk aangekondigd en op tijd geleverd. Miste een paar ophanghaken en ook deze werden na 1 dag al thuis gestuurd. De gordijnen hangen prachtig en de kwaliteit is super. De rail loopt fantastisch en ziet er heel mooi uit met het blinde ophangsysteem. Een erg blije en tevreden klant.

Prima afgewerkt gordijn voor nette prijs,!

Voor de bestelling een aantal proefstukjes besteld en snel geleverd gekregen. De definitieve stof en kleur besteld en die werden prima afgeleverd in een nette en solide verpakking. Gordijnen zijn echt heel netjes gemaakt en precies de goede lengte. Kortom zeer tevreden en vooral niet te duur. Kwaliteit prijsverhouding uitstekend.

Pracht gordijnen met super service

Wauw! Dat is eigenlijk mijn ervaring in 1 woord. Ik heb de prachtige Silene Ecru gordijnen met wave plooi. Ze zijn enorm chic. Heel wat staaltjes gehad, maar deze zijn awesome. ❤️ er zat een foutje in 1 van de stoffen en dit hebben ze geweldig opgelost. Ik kan alleen maar een dikke 10 geven voor dit bedrijf en de stoffen.

Prima, geregeld mooi afgeleverd chapeau

Prima contact, met Kevin gehad via mail en telefoon advies enz.

Goede aankoop

Fijn dat ik eerst stalen aan kon vragen zodat we de juiste kleur en stof konden kiezen. Snel en adequaat antwoord op mijn vraag. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat. De levering van DHL was niet naar wens. Heb daarover een klacht ingediend bij DHL

Te korte gordijnen

Na eerst advies aan jullie te hebben gevraagd ivm hoofdje er wel of niet erbijj berekenen heb ik op advies van jullie adviseur de gordijnen besteld. Te kort dus 4 cm . Na telefonisch contact met toevallig de adviseur die mij geholpen had kwamen we er eerste instantie niet uit. Na dat hij toe moest geven dat ook via de website aangegeven meetinstructie dat de lengte niet goed was en heel veel heen en gebel en mail verkeer kwam hij met een tot nu toe geen bevredigende oplossing. Ze worden langer gemaakt via het hoofdje. Ben benieuwd of ik er tevreden mee gaat zijn. Ben in afwachting. Aan het atelier heeft het niet gekegen ze waren keurig gemaakt. Gordijnen zelf waren ook mooi.

Hallo, Fijn dat u een review achter laat. Na een gesprek met iemand die voor u contact op nam zijn we tot de conclusie gekomen dat u een inmeet handleiding heeft gebruikt die niet meer op de site hoorde te staan en dus verouderd was. De gordijnen worden op dit moment netjes voor u vermaakt. Leuk om te horen dat de kwaliteit van de stof en confectie wel naar wens is. Met vriendelijke groet, Kevin - Curtain-Company

Great service, quality curtains!

It’s tough buying curtains. But, I’m so happy that I bought them through Curtain Company - Kevin was so helpful! He quickly answered all of my questions about measurements, material, and quality. I was kept up to date on my order and it arrived faster than expected! Very happy with my choice, thanks!

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen, Kevin is altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Hij denkt actief mee en komt met oplossingen. De gordijnen zijn van super mooie kwaliteit. Echt een aanrader om hier gordijnen te bestellen!

Snelle, persoonlijke en goede service

Super mooie gordijnen! We zijn heel blij met onze keuze.

Helemaal goed

Snelle levering, mooie kwaliteit! Super resultaat.

Top service en kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de gordijnen! Bij vragen hoe te bereiken en denken goed mee!

Helemaal tevreden en blij met mooie inbetween.

Vooraf stalen besteld en na bestellen, snel ons op maat gemaakte inbetween ontvangen. Ziet er keurig uit, helemaal blij!

Super goede winkel

Netjes verzorgd goed geleverd. En goede communicatie. Ben erg blij met de gordijnen. Ga jullie zeker aanbevelen.

Prachtige gordijnen, snel ontvangen, goede communicatie!

Na 3 gratis proefstukjes te mogen ontvangen, keuze gemaakt. Makkelijk te bestellen via de website. Goede communicatie en gordijnen snel ontvangen. Ze zijn werkelijk prachtig!

Curtain Company maakt het verschil

Bij Curtain Company hebben we inbetween gordijnen en van dezelfde stof ook een vouwgordijn aangeschaft. Bij het vouwgordijn bleek het trekmechanisme helaas niet geheel soepel te lopen en nadat we Kevin hierover hadden geïnformeerd stond hij binnen no time bij ons voor de deur om de klacht op te lossen. Het vouwgordijn werd niet alleen door Kevin persoonlijk geïnspecteerd en opgehaald maar hij nam ook nog eens de moeite om nadat het euvel door de fabriek was hersteld, het opnieuw persoonlijk af te leveren en ook weer op te hangen. En daar herken je een goed bedrijf aan: hoe wordt iets opgelost als er iets onverhoopt niet helemaal goed gaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden en geven Curtain Company 5 sterren voor hun after sales service. En de beide hoogwaardige op maat gemaakte gordijnen staan ook nog eens bijzonder mooi! 100 procent aan te raden om met Curtain Company in zee te gaan

Super snelle levering

Super snel leverbaar en perfecte stof precies zoals ik had gehoopt

Wat een goede service, nadat ik zelf een meetfout had gemaakt. Een blij met mijn mooie gordijnen en goed lopende rails.

Mooie gordijnen, goede hulp met meten!

Voor het eerst gordijnen via internet besteld dus zelf meten. Prima hulp van de Curtain Company daarbij. Heel handig dat je stalen kunt aanvragen. De gordijnen zijn heel mooi gemaakt. Ik ga ze voor andere kamers ook bij de Curtain Company bestellen. Aanrader dus

Over Curtain-Company

Curtain-Company levert hoogwaardige kwaliteit gordijnstoffen tegen scherpe prijzen. Perfect voor u op maat gemaakt in een Nederlands gordijnenatelier. Binnen 10 werkdagen bij u in huis! www.curtain-company.nl