Persoonlijke service op afstand!

Uitstekend geholpen met alle vragen. Mooie gordijnen tegen een scherpe prijs. Top!

Prima, mooi tochtgordijn, goede service van Kevin.

Prima, mooi tochtgordijn op maar gemaakt. Goede service van Kevin.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Fijne online winkel, ik zou hier zeker weer kopen. Kevin stond me steeds te woord zowel via de mail als telefonisch. Wij hadden hele hoge ramen en hij heeft ons geadviseerd welke gordijnen (inbetweens) kantelbaar zijn zodat je verticale naden krijgt ipv horizontaal, waar wij naar op zoek waren. Daarna staaltjes besteld en de bestelling geplaatst. Levering en kwaliteit dik in orde en nog steeds erg tevreden met de gordijnen dus zeker een aanrader!

Behulpzaam contact, netjes en op tijd geleverd.

Prima levering en goede kwaliteit.

Prima winkel en mooie gordijnen.

Mooie kwaliteit

Keurig verpakt en alles op maat. Kant en klaar en ophangen maar.

Fijne service, prachtige, mooi gemaakte gordijnen en vlotte levering!

Curtain company doet wat het zegt! Zeer tevreden over service en kwaliteit van de gordijnen. Aanrader!

In 1 keer goed!

Prima geleverd en perfect op maat.

Perfect snel en mooi!

Een goede duidelijke website, meetadviezen, waardoor ik het gordijn durfde te bestellen. Service was prima en binnen 14 dagen hangt het gordijn van bestellen tot ophangen inclusief proefstukje van de stof aangevraagd. Mooi resultaat.

Echt geweldig

Onze nieuwe gordijnen hangen fantastisch. Ontzettebd blij mee, 2de order is zojuist geplaatst.

Probleemloos

Probleemloos

2e keer bestelling prima uitgevoerd. kan CC zeker aanraden !!

2e keer bestelling prima uitgevoerd. kan CC zeker aanraden !!

Fijn dat je lapjes stof kon bestellen om te kijken welke kleur het beste matchte bij ons interieur. Goede uileg op website voor opmeten benodigde gordijnstof. Resultaat is mooi geworden.

Goede service en klantvriendelijk

Super blij met mijn gordijnen, heb gebruik gemaakt van de opmeetservice en ze hangen perfect! Tevens ging alles soepel kwa contact en levering.

Service, mee denken en contact uitstekend

De vitrage inmiddels ontvangen. Maar nog niet uit de doos omdat ze nog niet opgehangen kunnen worden. Erg blij met de staaltjes van de stoffen die ik opgestuurd kreeg. Hulp en advies was niet teveel gevraagd. En voor mijn ramen van 3.40 m hoog, kon ik hier gewoon terecht. Vriendelijk personeel en goed op de hoogte gehouden van de levering van de vitrage. Top.

Prachtige gordijnen, super service

Ben heel blij met m’n gordijnen, precies volgens afspraak, snelle levering ook!

Degelijk bedrijf ,nette service.

Ze antwoorden netjes op je vragen ook al duurde dat even. Verder goede prijs kwaliteit.

Geweldige service!

Op alle fronten geweldig! De communicatie was erg fijn, ze zijn zeer behulpzaam en denken met je mee. Het product is netjes geleverd, met een uitgebreide omschrijving hoe te installeren.

Goede ervaring

Hele mooie kwaliteit.redelijke prijs en goed verpakt. Bedankt

Snel en vakkundig bedrijf

Gordijnen snel en vakkundig gemaakt. Tevens erg vriendelijk en reageren snel met evt vragen en denken met je mee!

Kundig advies

Bij mij thuis geweest voor inmeten. Direct ook wat samples van stoffen bekeken en besteld. Keurige service en prachtig product.

Prettige communicatie en hulp bij bestelling.

Kevin is zeer hulpvaardig. Was nooit te beroerd om vragen te beantwoorden. Ondanks online hulp kreeg ik het gevoel fysiek hulp te krijgen waardoor het makkelijker werd om keuzes te maken. Levering volgens afspraak.

Klantgericht en goede service

Klein bedrijf, waarbij goed meegedacht is door de eigenaar (zowel telefonisch als op locatie). Heldere instructies mbt ophangen, zeer prettig in de communicatie en het eindresultaat is fantastisch!

Bij aflevering bleken de gordijnen niet op de afgesproken manier afgewerkt te zijn. Oplossing: we maken ze opnieuw.

Over Curtain-Company

Curtain-Company levert hoogwaardige kwaliteit gordijnstoffen tegen scherpe prijzen. Perfect voor u op maat gemaakt in een Nederlands gordijnenatelier. Binnen 10 werkdagen bij u in huis! www.curtain-company.nl