Snelle deskundige service. Prachtige gordijnen

Snelle deskundige service. Prachtige gordijnen

super

telefonisch goed geholpen door Kevin i.v.m. ongelijke delen gordijnen. gordijnen en rails netjes afgeleverd in overleg . gordijnen zijn perfect gemaakt en hangen super mooi zou er volgende keer weer bestellen.

Super!!

Goed advies via mail en telefoon, meerdere keren en steeds met zelfde persoon. Flink aantal stalen mogen ontvangen en hier een goede keus in kunnen maken. Gordijnen hangen prachtig in wave plooi. Zeer netjes gemaakt. Zou er zo weer bestellen. Aanrader!

Prettig contact en top product

De gordijnen werden op korte termijn ingemeten. Alle afspraken werden nagekomen. Duidelijk en correct. En heel belangrijk mooie gordijnen met goede rails. Duidelijk met zorg gemaakt en geleverd! Dank jullie wel

Ik had wat laatste vragen omtrent het opmeten e.d gelijk te woord gestaan en goed opgelost. Gordijnen binnen en rails. Past perfect en goede kwaliteit!

Goed, snelle service, netjes

Goede service ze houden je mooi op de hoogte leuke prijsverhouding goede kwaliteit van de gordijnen super blij mee.

Ik had nog enkele vragen en daarom heb ik Kevin gebeld. Hij gaf goed advies en is makkelijk benaderbaar. Bestelling kwam een paar dagen te laat, dit gaf hij vooraf al netjes aan via de mail, zodat je weet waar je aan toe bent.

snelle service en perfect op maat gemaakt.

Goede kwaliteit, nette levering

Goede service en snelle levering

Werd keurig op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Mooie gordijnen, net binnen dus nog niet opgehangen.

Hee netjes in hun werk en hun afspraken

Heel netjes en mooie gordijnen, snel ingeleverd, zeker een aanrader

Erg mooie gordijnen en snelle levering

Het gordijn was echt perfect. Boven verwachting en levering was snel. Kan het echt iedereen aanbevelen!

Onwijs blij met mijn mooie gordijnen. Keurig op de hoogte gehouden kwa levertijd. Snel antwoord. Geleverd zoals afgesproken en netjes op tijd. Ik ben een blij mens!

Erg behulpzaam

Goed advies en duidelijke feedback

Topkwaliteit voor een redelijke prijs

Mooie gordijnen besteld voor in ons nieuwe huis in Italie. Goed contact mogelijk en goede communicatie omtrent levering.

Binnen 10 werkdagen zoals gezegd in huis. Past perfect. Zeer tevreden

Top service en super mooie gordijnen!!

Wij wilden een kleine strook met gordijnen, maar wisten niet precies hoe we dit moesten meten. Ik heb vervolgens gebeld en uitstekend uitleg gekregen hoe we dit moesten doen. Vervolgens hebben wij de gordijnen besteld en werden nog netjes gemaild met de vraag welke ringen wij wilden. Daarna zijn ze de gordijnen gaan maken en deze kwamen keurig binnen de 10 werkdagen binnen. Ze zijn super netjes genaaid en hangen prachtig in onze woo kamer. Wij zijn dik tevreden.

Goed contact en snelle levering

Ben heel benieuwd hoe ze staan in ons nieuwe huis in Italie

Kwaliteit voor een eerlijk prijs

Zeer tevreden over de service van Curtain-Company. Het aanvragen van de stalen verloopt vlekkeloos en bij vragen staan ze klaar om je verder op weg te helpen. Stoffen zijn van zeer mooie kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Perfect , heel mooi

Na tel contact direct besteld en goed omtrent het aantal plooien

In een zin fantastisch

Kwaliteit top, service top, levering top, bereikbaarheid top. alles volgens afspraak. Ben echt super tevreden. Dank jullie wel.

super aanrader

veel keus; in Nederland gemaakt door een familiebedrijf. zeer blij met onze nieuwe 'inbetweens'. goudgroen. past perfect in ons interieur.

Uitstekende en betrouwbare service

Ik vondt het makkelijk om gordijnen te bestellen. Hele goede communicatie en zeer klantvriendelijk. De gordijnen keurig ontvangen.. met zorg ingepakt.En exact op tijd geleverd.Ik ben heel erg blij met mijn gordijnen en met de goede service.

Mega goede (snelle!) service, mooie gordijnen

Kevin heeft ons super vriendelijk geholpen. Alle vragen snel beantwoord en hielp met meedenken over onze 4 meter hoge plafond. Gordijnen waren snel binnen en hangen heel mooi. Ontzettend blij mee!

Voor herhaling vatbaar

Stalen snel opgestuurd, snelle reactie op mijn mail met vragen, kwaliteit is echt goed!

Paulus Potterstraat 28 5961AZ Horst

Over Curtain-Company

Curtain-Company levert hoogwaardige kwaliteit gordijnstoffen tegen scherpe prijzen. Perfect voor u op maat gemaakt in een Nederlands gordijnenatelier. Binnen 10 werkdagen bij u in huis! www.curtain-company.nl