tot heden toe kan het niet beter

kleine storing gehad en na 1 dag nieuw geleverd.

Beste Cees, Hartelijk dank voor je beoordeling. We doen ons best om de klanten zo snel mogelijk te helpen. Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Vlugge en correcte levering

De noodknop werkt naar behoren.

Erg goed te woord gestaan en geholpen.

frevasgfxvb

uitstekende service en uitstekend product

Goede en duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

Prima geholpen met mijn bestelling. Snel geleverd.

Overzichtelijk, eenvoudig bestellen, snel.

Probleemloos

snel, correct

vriendelijk behandelt door mevrouw

Zeer professioneel

Ik had een verkeerde keuze van noodknop gemaakt, deze kon ik gelijk ruilen voor een andere variant. Service is super.

Eenvoudig pols alarm met matige GPS ontvangst

Positief is dat het alarm echt eenvoudig is, ook voor de echte senioren onder ons die niets hebben met moderne electronica. Daarentegen is het inregelen via de app wel even een klusje! De GPS ontvangst is matig, antenne zou gevoeliger moeten zijn. Gesprekskwaliteit mag ook verbeteren, sinds valt een woord uit. 3 sterren voor de hardware. Een aparte beoordeling voor MijnSOS.nl: Top bedrijf, goede bereikbaarheid, zeer behulpzaam! Daarvoor 5 sterren!

Snel

Klantenservice perfect. Bij bestelling volgende dag netjes geleverd. Mijn moeder is zeer tevreden met de SOS alarmknop

Een gebruiksvriendelijk apparaat met veel mogelijkheden lijkt erg betrouwbaar

Klantvriendelijk

Ondanks dat het niet de bedoeling is heeft een medewerker tijd voor ons gemaakt omdat we niet in de gaten hadden dat het eigenlijk alleen een webshop is

Goed werkend systeem wat simpel te gebruiken is voor met name ouderen

simpel in gebruik goede prijs/ kwaliteit verhouding Nederlandse gebruikershandleiding voldoende functies op het horloge Overzichtelijk voor oudere mensen

werkt super

snel en vlot besteld, snel en vlot geleverd en door middel van de goeie handleiding, snel en vlot ingesteld!

Handleiding niet simpel

Lijkt wel of er alleen maat kpn abonnenten bestaan.

Klantenservice reageert snel

Gekocht: MS-V10 4G alarmhorloge voor mijn moeder. Met 11 mnd de oplader al stuk, valt niet onder de garantie. De volgende aankoop wordt een alarm om de hals. Het horloge gaat te snel af: jas aan/uit doen, met rollator over hobbel weg, omdraaien in bed. Is niet fijn in gebruik en zit lomp om de pols. We hebben 2x contact moeten zoeken met mijnsos.nl en de klantenservice reageert snel. Wel slecht dat de oplader niet onder de garantie valt.

Echt een super klantenservice. Je krijgt echt hulp en uitleg tot in de kleinste details. Het enige minpunt dat ik ervaren heb is de levering door dhl, dat was echt een schandaal en zou een aparte beoordeling nodig hebben.

Fijn horloge

De installatie is ingewikkeld voor iemand die al artrosehanden heeft: hele kleine schroefjes, klein simkaartje De handleiding en de service waren zeer goed

vlot en accuraat geholpen

Tot nu toe vlotte reacties op mijn vragen

Prima geïnformeerd

Meelevend, meedenkend.

Handzaam apparaatje

Het apparaatje is lekker klein, maar keycord is nogal grof voor mijn moeder. Ook het instellen vergt nogal wat tijd. Daar moet je wel even voor gaan zitten.

Goede informatie ontvangen over de aanschaf van een van een polsband voor het alarm

Jammer genoeg heeft mijn vader geen gebruik kunnen maken van de polsband omdat hij onverwacht voortijdig is overleden. Daarom mochten wij het terugsturen

Goeie service, vlugge levering. Werkt perfect.

Had ietwat moeite met het connecteren van het MSQ1 horloge met de AI Care app, maar dit bleek aan de prepaid Pay&Go kaart van Proximus te liggen. Eenmaal overgeschakeld naar andere simkaart werkt het perfect. Mooi horloge met moderne look. Nu maar hopen dat we het nooit nodig hebben :-)

voor senioren erg ingewikkeld

ben dagen bezig geweest met instaleren heb een paar keer gebeld voor uitleg. was wel steeds vlot en goed met geduld te woord gestaan. maar heb toch met kosten hulp ingeroepen. hier zagen ze dat de de aanwijzingen niet altijd klopte. het is een mooi horloge ik hoop dat ik ermee overweg kan.