Handzaam apparaatje

Het apparaatje is lekker klein, maar keycord is nogal grof voor mijn moeder. Ook het instellen vergt nogal wat tijd. Daar moet je wel even voor gaan zitten.

Goede informatie ontvangen over de aanschaf van een van een polsband voor het alarm

Jammer genoeg heeft mijn vader geen gebruik kunnen maken van de polsband omdat hij onverwacht voortijdig is overleden. Daarom mochten wij het terugsturen

Goeie service, vlugge levering. Werkt perfect.

Had ietwat moeite met het connecteren van het MSQ1 horloge met de AI Care app, maar dit bleek aan de prepaid Pay&Go kaart van Proximus te liggen. Eenmaal overgeschakeld naar andere simkaart werkt het perfect. Mooi horloge met moderne look. Nu maar hopen dat we het nooit nodig hebben :-)

voor senioren erg ingewikkeld

ben dagen bezig geweest met instaleren heb een paar keer gebeld voor uitleg. was wel steeds vlot en goed met geduld te woord gestaan. maar heb toch met kosten hulp ingeroepen. hier zagen ze dat de de aanwijzingen niet altijd klopte. het is een mooi horloge ik hoop dat ik ermee overweg kan.

Mijn moeder had een horloge van SmartWatcher. Duur! Ingewikkelde bediening voor haar op haar leeftijd. Nu een fijn en simpel horloge met 1 knop. Het bedrijf SOS kun je gewoon bellen (is tegenwoordig een ramp) goede service!

Nieuw product. Geen complete of onduidelijke handleiding

Nieuw product met onduidelijke handleiding. Wellicht iets te vroeg gelanceerd. Hulpvaardige en vriendelijke helpdesk

Beste Peter, Dank voor deze terugkoppeling. We hebben inderdaad onverhoopt nog wat problemen ervaren met het nieuwe horloge. We hebben het horloge uitvoerig getest en daarop ook de gebruikershandleiding geschreven. Uiteraard merk je, wanneer er meerdere telefoons uitvoerig gebruikt worden door verschillende mensen, dat er toch onontdekte dingen aan het licht komen. Deze proberen we inderdaad zo goed mogelijk op te lossen. Fijn dat u onze helpdesk als hulpvaardig en vriendelijk heeft ervaren. Groet, Lisette van mijnSOS

Goede begeleiding.

Goede voorlichting, goede vervolgbrgeleiding.

Beste Diny, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Snel en eenvoudig

Beste Herbert, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Vriendelijkheid

Al mijn vragen werden serieus genomen

Beste John, Fijn om te lezen dat uw vragen serieus genomen zijn. Groet, Lisette van mijnSOS

Alarmhorloge snel geleverd

Alarmhorloge MS-V10-Zwart-GS besteld, is snel geleverd. Werkt goed en simpel. Horloge is compleet met uitleg, handleiding en youtube filmpjes. Handleiding en bijbehorende app zijn simpel, hadden iets uitgebreider en duidelijker kunnen zijn.

Beste Jeroen, Dank je voor je positieve beoordeling en kritische noot. We zijn bezig met een uitgebreidere handleiding voor de app. Ik hoop dat het voor jullie wel gelukt is. Anders kun je ons maandag t/m zaterdag telefonisch, per mail, via chat of Whatsapp bereiken. Groet, Lisette van mijnSOS

Snelle levering en installatie en instellen probleemloos

Met behulp van de duidelijke gebruikshandleiding was het alarmhorloge MS-V10 snel klaar voor gebruik.

Beste Paul, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Duidelijke informatie en erg snelle levering.

Duidelijke informatie op de site zodat ik snel de meest geschikte alarmknop voor mijn vader kon vinden. Erg fijn dat ik een dag later de alarmknop aan mijn vader kon geven.

Beste Servaas, We proberen (en meestal lukt dit ook) de bestellingen diezelfde dag te versturen, ook als er gekozen wordt voor onze installatieservice. Fijn dat u tevreden bent! Groet, Lisette van mijnSOS

Ik had eerst een SOS knop besteld bij een andere aanbieder. Die was echter met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. mijnsos.nl heeft die knop ook op zijn site staan maar heeft er eerlijk bij vermeld dat die softwareproblemen heeft. Kijk, dat is tenminste eerlijk. Wijs geworden door al het gepruts met die mislukking heb ik nu gekozen voor een andere knop en met de installatieservice die mijnsos aanbiedt. En het werkt. Zonder gestress en gedoe.

Beste Willem, Wat fijn te lezen dat u onze eerlijkheid waardeert. We vinden het erg belangrijk om alle informatie duidelijk en transparant door te geven aan onze klanten. Groet, Lisette van mijnSOS

Info via de chat, lekker vlot en duidelijke antwoorden. Online besteld en vlot geleverd ( Hierbij niet de waardeloze service van DHL meegerekend)

Beste Rob, Bedankt voor de positieve beoordeling. We doen er alles aan om vooraf onze klanten zo duidelijk mogelijk te informeren. Groet, Lisette van mijnSOS

Mijn moeder is zeer tevreden

Mijn moeder is tevreden over de draagbaarheid, duidelijke tijdsaanduiding en heldere stem van het apparaat. Het opladen is zeer gebruiksvriendelijk. Nog even oefenen om bandje telkens aan en uit en aan te doen.

Beste Louky, Bedankt voor de beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over ons product. Groet, Lisette van mijnSOS

Snel

Als je zo’n horloge nodig hebt ben je vaak te laat en wil je hem snel hebben. Dat zijn ze dus. Telefonisch goed bereikbaar en met kennis en goede tips. Mooi design en ECHT makkelijk! Top!

Hallo Thomas, Bedankt voor deze mooie review! Groet, Lisette van mijnSOS

Moeilijke start

Ik ben nog niet volledig gestart met het horloge. De SIM kaart (Via Mobile Vikings) is geactiveerd, maar ik vermoed dat de pincodes nog niet volledig zijn verwijderd. Ik moet deze terug in mijn smartphone plaatsen om te checken of deze volledig gede-activeerd zijn. De locatie wordt wél doorgegeven, maar als ik via de app instellingen wens te doen, wordt geen verbinding gemaakt met het apparaat. ook het aan- en uitzetten (via de rode SOS knop) verloopt niet zoals omschreven. Het horloge trilt wel, maar er is geen geluidstoon, noch lichtindicatie. De handleiding is eerlijk gezegd niet zo behulpzaam, redelijk verwarrend. Een duidelijker stappenplan zou helpen. Ook de app is redelijk uitgebreid, en wordt niet echt veel van toegelicht in de handleiding. De algemene voorwaarden tonen zich in het Chinees... je weet dus ook niet waarmee je je akkoord verklaart... Kortom, toch nog veel werk om dit verder op punt te zetten. Niettemin 3 sterren, want dit is wél een superuitvinding.

Beste Stef, Bedankt voor de beoordeling. We proberen in onze handleidingen juist zo volledig en uitgebreid mogelijk te zijn. U kunt ons altijd even bellen zodat we u verder kunnen helpen, mocht je nog steeds problemen ondervinden met het horloge. We streven uiteraard naar tevreden klanten met een werkend product! Groet, Lisette van mijnSOS

De knop werkt prima

Als ik gebeld wordt door mijn moeder krijg ik na dat ik heb opgenomen, na 5-10 sec contact met haar . Ik krijg wel een sms maar kan niet traceren via Google maps van waar ze belt. Welke instellingen kan ik veranderen in mijn telefoon zodat ik het wel kan lezen

Beste Michiel, Mocht dit nog van toepassing zijn, bel ons dan even. Het kan meerdere oorzaken hebben. We hebben de oorzaak vaak snel gevonden. Groet, Lisette van mijnSOS

heeft nog maar paar dagen , maar tot nu toe werkt het prima we zijn tevrede

werkt prima bij bellen heel goed te verstaan

Beste Anita, Fijn dat je tevreden bent over het product. Groet, Lisette van mijnSOS

gewedlig

Telefonisch contact gehad en dat wel 3 x. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkster gesproken. Pakketje op tijd geleverd volgens de afgesproken configuratie

Beste Wil, Hartelijk dank voor je beoordeling. We proberen telefonisch (maar ook via mail, chat en whatsapp) zo goed mogelijk bereikbaar te zijn met direct persoonlijk contact. Gelukkig lukt dit ook bijna altijd! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Groet, Lisette van mijnSOS

Snel geleverd en functioneert goed

Een SOS-knop besteld voor mijn moeder. Binnen twee dagen geleverd met een duidelijke handleiding er bij. Mooi materiaal, lijkt stevig genoeg voor een lange levensduur. Goede koop.

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

klantvriendelijk

Tot nu toe vind ik MijnSOS zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Beste Tilly, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

klantvriendelijke benadering

Laagdrempelig en geduldig aan de telefoon. Wel een laag startbedrag (2,50) om alles uit te proberen.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor je review! Het starttarief is een standaard tarief dat KPN op de simkaart zet. Bij koppeling aan een KPN-account, ontvang je van KPN nog eens €7,50 extra beltegoed. We adviseren om het beltegoed op te waarderen zodat het beltegoed toereikend is voor het testen in het begin en in geval van een noodoproep. Via het KPN-account is het beltegoed ook eenvoudig op te waarderen. Groet, Lisette mijnSOS

Uitstekend traject in samenwerking met MijnSOS.no af kunnen lopen voor mijn “ondersteuningsknop”.

Via via kennis genomen van deze mogelijkheid. Vanaf de start van het traject een goed maar ook veilig gevoel gekregen met het bedrijf.

Beste Erica, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn dat we je vertrouwen hebben winnen. Met vriendelijke groeten, MijnSOS BV

Top communicatie

De bestelde devices zijn binnen maar moeten intern worden getest, voor ingebruikname. De communicatie vooraf met adviseur en de verkoopafdeling ging supersnel en was zeer duidelijk.

Beste Arjen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed te horen dat u tevreden bent over onze service. Mochten er nog vragen zijn dan helpen we graag verder. Met vriendelijke groeten, MijnSOS BV

Spegelt 92 5674CD Nuenen