Geweldig mooie producten

De ontvangen klamboe bevalt uitstekend, mooie rechte zoomen, geen in het midden samentrekkende stoffen. Veel bevestigings-ogen en dus goed mogelijk om de klamboe goed op te hangen. Het vakmanschap van de maker is er goed aan af te lezen.

super

snel, correct

gutes Produkt, gute Haptik

der Eindruck des Produktes, der Haptik, Verpackung sind sehr sehr gut, sehr überzeugend. Noch hängt das Netz nicht, daher nur die derzeitigen Eindrücke. Was etwas besser sein könnte wäre eine einfache Anleitung, und die Wertigkeit der Aufhängung, die nicht ganz dem hohen Anspruch des Produktes ansonsten entspricht.

Boven verwachting

De klamboe is zo mooi!!! Absoluut het geld waard. Via de website ben ik heel vriendelijk geholpen met een aantal vragen, terwijl het bijna 23.00 was. De levering verliep zoals beloofd. De klamboe was heel handig opgevouwen waardoor het handig/snel op te hangen was. De ophangtouwtjes zijn lang genoeg (ook voor een heel hoog plafond) en heel handig te gebruiken (glijdt niet uit en is makkelijk om de knoop los te maken, en dus te verstellen). Misschien helemaal niet nodig, misschien handig: tips geven hoe je de touwtjes kan ‘knopen’, op de website of via de mail bij de bestelling.

Dag Raisa, Bedankt voor deze fijne feedback! Het doet ons plezier dat de klamboe in de smaak valt en dat je ook de vriendelijke (online) service van onze adviseurs op prijs stelt. Ook leuk om te lezen dat de vlotte levering naar wens was. We nemen je tip mee, bedankt daarvoor! Veel plezier met de klamboe en graag tot snel. Met vriendelijke groet, Maayk, TEAM BAMBULAH

Ottima qualità e consegna rapidissima

Ottima

• Ci consiglieresti? Si

Ciao Martina, Ti ringraziamo per aver condiviso la tua ottima opinione. Apprezziamo molto la tua menzione riguardo la qualità dei nostri prodotti, realizzati con materiali moderni e performanti in grado di combinare la massima funzionalità con uno stile unico. Ci fa piacere poi il fatto che abbia sottolineato la rapidità della consegna, un aspetto che contribuisce all'affidabilità e alla professionalità del nostro servizio. Siamo a tua disposizione per i prossimi ordini. A presto! Maayk, TEAM BAMBULAH

Site très rapide et excellent

C’est parfait pour commander très ludique

Bonjour Dominique, Merci d'avoir mis en avant l'intuitivité de notre site ! Au plaisir de vous revoir parmi nous, Maayk, TEAM BAMBULAH

prima service, mooi product!

prachtige klamboe! er was tijdens de verzending een beschadiging aan de opbergzak ontstaan, prettig en snel opgelost, nieuwe zak ontvangen én 10% korting, geweldige service, dank jullie wel!

Beste Willke, Bedankt voor je bericht. We lezen graag dat je zo tevreden was met onze service en met het aangekochte product! Jammer dat je bestelling beschadigd is gearriveerd, onze excuses voor dit ongemak. We zijn blij dat je onze oplossing op prijs stelde. We wensen je alvast veel plezier met je klamboe! Met vriendelijke groet, Maayk, TEAM BAMBULAH

Uitstekend!!

Snelle service en mooie kwaliteit klamboe.

Hi Annet, Wat leuk om zo een mooie score te mogen ontvangen. Als onze klanten tevreden zijn, zijn wij dat ook :-) Hartelijk dank voor je vertrouwen in Bambulah. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe klamboe! Hartelijke groet, Maayk, TEAM BAMBULAH

Beste klant, Bedankt voor de mooie score. Fijn dat je zo tevreden bent met je aankoop. We wensen je er alvast veel plezier mee! Vriendelijke groet, Maayk, TEAM BAMBULAH

wunderschönes Produkt , sehr schnelle Lieferung

von der Bestellung bis zur Lieferung und dem anschließenden Feedback - schnell, freundlich, unkompliziert und professionell. Im Lieferumfang ist alles dabei - für den ein oder anderen wäre eine Zeichnung mit den Mindestabständen der Haken vielleicht ganz hilfreich - aber aufgrund der Bänder nicht zwingend notwendig. Dieses Moskito bereichert unseren Schlafbereich ungemein, strahlt eine gemütliche Atmosphäre aus und erscheint in sehr hoher Wertigkeit. Natürlich fehlt der Langzeittest - aber da bin ich guter Ding und voller Zuversicht. Vielen Dank!

Lieber Bjorn, danke für das freundliche Feedback. Sehr gerne haben wir gelesen, dass Sie mit der schnellen Lieferung und der Top-Qualität unserer Moskitonetze zufrieden waren. Ihren Hinweis hinsichtlich der Montage haben wir dankend zur Kenntnis genommen und werden das im Team besprechen. Unser Kundendienst hat sich sehr über Ihr nettes Lob gefreut und bedankt sich recht herzlich. Bis zum nächsten Mal ;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Von A-Z super!

Schneller Service, hochwertiges Produkt!

Liebe Petra, danke für diese positive Bewertung! Schön, dass wir Sie von uns und der hervorragenden Qualität unserer Ware überzeugen konnten. Das spornt uns umso mehr an, weiterhin qualitativ hochwertige Produkte zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Maayk, TEAM BAMBULAH

Prachtige klamboe zeer goede service

Zeer goede mooie kwaliteit klamboe, niet alleen functioneel maar staat ook prachtig; we hadden in eerste instantie een rechthoekig model besteld en deze werd zonder enig probleem en vliegensvlug omgeruild voor een rond model.

Esthétique, efficace et bon rapport qualité prix.

Je trouve le produit très beau. La livraison était très rapide. Un petit schéma explicatif pour faciliter le montage aurait été un plus.

Chère Madame, Merci pour ce commentaire. Nous sommes ravis d'avoir su répondre à vos attentes et merci d'avoir mis en avant la rapidité de livraison ainsi que notre bon rapport qualité-prix. Nous avons pris bonne note de votre suggestion et vous en remercions. Encore merci à vous et nous espérons vous servir de nouveau bientôt, Maayk, TEAM BAMBULAH

Snelle levering en een vakantiegevoel in iegen kamer

De bestelling plaatsen en thuis geleverd krijgen ging allemaal heel erg soepel en zoals het zou moeten gaan. Het ophangen van de klamboe (een van de rechthoekige voor over een 2 persoonsbed) ging makkelijk, alleen hebben wij toch anderen pluggen gebruikt, die toch net een tandje steviger zijn dan die met de klamboe geleverd komen. Daarnaast hebben wij de klamboe direct met de ringen aan de haken in het plafond gehangen. Onder andere daardoor was het niet erg dat de klaboe niet strak is opgehangen en is een soort prachtig hemelbed-achtig effect ontstaan. Al met al ben ik verliefd op de klamboe, ik heb het gevoel dat ik mij op vakantie waan in eigen kamer in Amsterdam. Elke ochtend voel ik mij net prinses Jasmin (uit de Alladin film) wanneer ik opsta. Het zal lastig worden om in de herfst, als het muggenseizoen over is, de klamboe tijdelijk op te bergen tot de volgende lente/zomer!

Beste Laurine, Wat een fijne review, bedankt! Super dat je zo tevreden bent met onze snelle service en de kwaliteit van onze handgemaakte klamboe. We zijn blij dat je met de klamboe een prachtige eye-catcher hebt gevonden voor in je slaapkamer. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop en we hopen dat de zomer nog lang mag duren! Groetjes en hopelijk tot ziens, Maayk, TEAM BAMBULAH

Top Qualität

Wunderschönes Netz in erstklassiger Qualität. Es ist ein Traum darunter zu schlafen. Klasse Service…. Schnell und unkompliziert.

Lieber Christian, danke für diese freundliche Bewertung. Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass unsere Lieferung schnell und einwandfrei bei Ihnen eingetroffen ist. Und ganz besonders freut es uns natürlich, dass die Ware auch qualitativ und vom Design her Ihren Vorstellungen entsprach. ;) Bis zum nächsten Mal ;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Commande moustiquaire

Ma commande de moustiquaire est arrivée en 48h et le produit est de très bonne qualité manque peut être la notice technique pour le montage mais sinon très bien

Chère Valérie, Merci pour cette sympathique recommandation. Nous sommes ravis que votre article ait répondu à vos attentes. Nos équipes travaillent pour vous offrir les meilleurs produits. Nous avons pris bonne note de votre observation et vous en remercions. Merci de mettre en avant la rapidité de livraison. Encore merci à vous et nous espérons vous servir de nouveau bientôt, Maayk, TEAM BAMBULAH

Sehr schönes Moskitonetz,sehr gut verarbeitet

Schnelle Lieferung,alles gut verpackt

Liebe Diana, danke für diese positive Bewertung! Es freut uns, dass unsere Lieferung schnell, gut verpackt und einwandfrei bei Ihnen eingetroffen ist. Gerne haben wir ebenfalls gelesen, dass das Moskitonetz qualitativ all Ihre Erwartungen erfüllte und auch das Design Sie überzeugen konnte. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

Mooie klamboe

We zijn zeer blij met onze klamboe. de stof is erg mooi en goed afgewerkt. Het pakket werd snel bezordt en de klamboe zat ik een mooie zak.

Dag Frank, Bedankt voor je mooie review. Het doet ons altijd veel plezier te lezen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Dat je aangenaam verrast was over de mooie verpakking vinden we dan ook erg leuk. We besteden veel aandacht aan het verpakken en verzenden van onze klamboes, fijn dat je dit waardeert. De muggen kunnen je niet meer lastig vallen:-). Groetjes, Maayk, TEAM BAMBULAH

Superb service!

Great product. Very high quality and well worth the price. Best on Bambullah is the after sales service. We had a small problem with one of the nets (the sewing of the henge came loose) and they offered to send a completely new one, without making any fuss about it. They stated that any customer is valuable to them and this way I can get the stitchings fixed at a local tailor-shop to have a spare.

Hi Gisteren, Thanks for sharing your positive feedback with us. It's great to know our handmade nets matched your expectations. Your thumbs up to our team who always do their best to give top-notch service is great motivation for us!. We hope you will come back and see us again. All the best, Maayk, TEAM BAMBULAH

wunderschönes Moskitonetz aus feiner Baumwolle

die Ware kam kurz nach Bestellung an. Wunderbar verpackt im Baumwollbeutel.

Liebe Claudia, danke für diese positive Bewertung! Schön, dass wir Sie mit der schnellen Lieferung und der tollen Qualität rundum zufriedenstellen konnten. Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

Tolles Produkt, schnelle Lieferung!

Super...

Lieber Tim, danke für diese freundliche Bewertung. Toll, dass unsere Lieferung schnell und einwandfrei bei Ihnen eingetroffen ist. Gerne haben wir auch gelesen, dass unser Produkt qualitativ Ihre Erwartungen erfüllen konnte. Bis zum nächsten Mal ;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

alles uitstekend

de bestelling, jullie persoonlijke service : erg behulpzaam en goed bereikbaar. en het product is mooi

Dag Meta, Bedankt voor deze perfecte score! Super dat we je een uitstekende ervaring hebben kunnen bieden en dat ons ruime assortiment klamboes in de smaak viel! We wensen je een prettige muggen-vrije zomer! Groetjes, Maayk, TEAM BAMBULAH

Gute Qualität

Lieber Clemens, danke für diese Ihre Bewertung. Schön, dass wir Sie von uns und der hervorragenden Qualität unserer Ware überzeugen konnten. Das spornt uns umso mehr an, weiterhin qualitativ hochwertige Produkte zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Bis zum nächsten Mal ;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

zeer tevreden

zeer tevreden

Dag Koen, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat je zeer tevreden bent. Geniet in de zomer van muggen-vrije nachten :-)! Groetjes, Maayk, TEAM BAMBULAH

Sehr schön

Die Qualität des Moskito-Netzes ist top.

Sehr geehrte Tanja, danke für diese positive Bewertung! Schön, dass wir Sie von uns und der hervorragenden Qualität unserer Ware überzeugen konnten. Das spornt uns umso mehr an, weiterhin qualitativ hochwertige Produkte zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Maayk, TEAM BAMBULAH

Over Bambulah

Philosophy of Bambulah luxury mosquito nets Bambulah mosquito nets combine ultimate protection with an iconic style. At Bambulah, we make luxurious and durable mosquito nets. All models that we have in our range have been designed by ourselves. A lot of attention has been paid to even the smallest details. Making our mosquito nets unique! With 40 different mosquito nets, Bambulah has the most extensive collection of luxury mosquito nets for indoor and outdoor use. Our goal: making Stylish & Sustainable mosquito nets at a fair price. Most of our mosquito nets are handmade in Bali by artisans with incredible craftsmanship. This really shows when looking at the professional sewing quality, the various details, and the beautiful finish. In short, at Bambulah, we design, manufacture and sell a range of unique mosquito nets made of high-quality polyester, cotton and silk. We want nothing less than to make the best mosquito nets which are also Functional & Decorative.