Snelle, vriendelijke en goede service

Ik kreeg de klamboe geleverd en toen ik deze wilde ophangen, bleek er een vlek op te zitten. Mijn eerste gedachte: dat wordt een gedoe. Niets bleek minder waar. Ik stuurde een mailtje en kreeg heel snel een reactie. Kon het terugsturen (werd netjes vergoed en snel op mijn rekening gestort) en kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Soepel en snel. Net opgehangen, kan ik lekker muggenvrij slapen en het ziet er nog romantisch uit ook :)

Tolles Produkt

schnelle Lieferung, problemlose Abwicklung

uitstekend produkt, snelle levering

Het ziet er zeer goed uit maar moet nog even wachten met het gebruik tot na de verbouwingen

Sehr schöner Artikel und toller Service.

Der Artikel entsprach der Beschreibung und passte auf den Zentimeter genau auf unser Himmelbett. Seitdem ist der Schlafkomfort wunderbar und Mückenfrei! :-)

Gut

Gut

Lieber Emil, danke für diese freundliche Bewertung. Toll, dass Sie mit uns rundum zufrieden waren. Das freut uns sehr! Wir bedanken uns recht herzlich für Ihre Bestellung und sagen, bis zum nächsten Mal ;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Super Produkt!

Ein tolles Moskitonetz, qualitativ nichts auszusetzen und passt perfekt!

Liebe Christina, danke für diese positive Bewertung! Gerne haben wir gelesen, dass wir Sie mit unserer Qualität überzeugen konnten und freuen uns, dass die Grösse Ihres Mosquitonetzes genau Ihren Ansprüchen entspricht. Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Einkauf und freuen uns schon auf's nächste Mal! Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Echt vakmanschap

De klamboe Mentari is van zeer hoge kwaliteit, prachtige stof en zorgvuldig afgewerkt. Het ophangen was simpel en nu hangt de klamboe prachtig. Er komt geen mug doorheen! Een absolute aanrader.

Geweldige service en mooie degelijke artikelen.

Een prachtige collecties, voor mensen met een goede smaak, die van mooie dingen houden en ook voor de gezondheid en veiligheid van hun kind gaan.

Beste klant, Bedankt dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Het verheugt ons dat je zo tevreden bent met onze uitgebreide collectie van klamboes en dat je onze snelle service op prijs hebt gesteld. Daar doen we het voor! :-) Vriendelijke groet, Maayk, TEAM BAMBULAH

wunderschön verarbeitet - wie in einem Nest

Das Kasna - ist ein wunderschön gearbeitetes Moskito-Netz für unser Doppel-Bett - darin fühlt man sich geborgen wie in einem Nest oder Kokon. Der anfängliche Geruch war ein bisschen unangenehm, aber nach einem Waschgang mit 30°C völlig verflogen. Die Montage war auch super einfach - ich bin sehr zufrieden! Einziges Manko geht - wie so oft - an den Lieferservice DPD, der außergewöhnlich lange für die Zustellung brauchte - nämlich 14 Tage.

Prima kwaliteit, met een warm gevoel

De klamboe is stevig en voldoet aan mijn eisen. Anders dan een goedkope die ik eerst bij een concurrent had gekocht. Dat wordt vermeld dat er nog iets aan de natuur wordt gedaan bij aankoop bij dit bedrijf levert toch een goed gevoel op :-)

Dag Marko, Bedankt voor je mooie review. Super dat je bij ons een klamboe hebt gekocht en dat je er tevreden over bent. Het klopt dat duurzaamheid hoog bij ons in het vaandel staat. We vinden het dus erg leuk dat dit je een goed gevoel geeft. Groetjes, Maayk, TEAM BAMBULAH

En een mooie klamboe. Wel jammer dat de meegeleverde bevestigingstouwtjes van goedkoop nylon zijn. Dat past er niet bij, waarom geen natuurmateriaal of katoenen lintjes? Ik gebruik deze in ieder geval niet. Daarnaast is de klamboe niet echt wil, maar neigt meer naar crèmewit. Dat is handig om te vermelden op de site.

Beste Jorinde, Goed om te horen dat je tevreden bent met de service en de mooie klamboe! Bedankt ook dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. De focus van de review gaat jammer genoeg niet over de prachtige kwaliteit van de net. We voegen bij elk net gratis een ophangsetje toe, iets wat lang niet elke concurrent gratis doet. Als je liever ander touw gebruikt dan de nylon koordjes die wij erbij doen, dan is dat natuurlijk helemaal goed. Wij hebben echter gekozen voor nylon koordjes, omdat het supersterk is, het rafelt niet (zoals katoen) en na 1 of 2 jaar behoudt het z'n kracht, in tegenstelling tot andere, meer natuurlijke, materialen. We experimenteren momenteel wel nog met met hemp, maar daar zitten nog teveel issues aan. Met betrekking tot de kleur: we maken gebruik van Organisch Katoen, dit is echter nooit wit, want als het spierwit is, is het namelijk gebleekt. En dit is iets wat we absoluut niet willen. Onze klamboes zijn gemaakt van organisch katoen met een crème-witte kleur van organisch katoen. We zijn blij dat je zeer tevreden bent met de kwaliteit van het net en de goede service. Met vriendelijke groet, Maayk - BAMBULAH

Great

Great, Quick and beauty

Très bien

Articles conformes aux photos, belles finitions. Ravie de mon achat

Excellent, quality and beautiful!

I spoke to one of the owners and he explained well, how the company started and how the product is made. It seems that they do things with pride. The product arrived and everything went easy. Thank you, Ana

Schneller Service, Super Produkt! Jederzeit wieder.

Schneller Service, Super Produkt! Jederzeit wieder.

Liebe Barbara, danke für Ihren Einkauf und Ihre Rückmeldung! Es freut uns zu lesen, dass Sie mit unserem liebevoll und hochwertig gefertigten Moskitonetz rundum zufrieden sind. Hoffentlich haben Sie noch lange Spaß an dem guten Stück! Auch, dass Sie unseren guten Kundenservice erwähnen, lesen wir sehr gerne. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

Efficace ....

Fini les piqûres...merci Bambulah simple à monter et à installer Je recommande !

Bonjour Julie, Un grand merci à vous pour ce charmant témoignage. C'est une joie de lire que votre commande a été satisfaisante. Au plaisir de vous retrouver sur notre site, Maayk, TEAM BAMBULAH

Sehr gut, jeder Zeit wieder

Alles bestens, super Service

Liebe Ruth, herzlichen Dank für Ihre freundliche Bewertung! Schön, dass unser guter Service Sie begeistern konnte. Kundenzufriedenheit steht bei uns ganz oben und Sechsbeiner und Achtbeiner bleiben draußen! Wir wünschen Ihnen ungestörte Nächte. Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

Super Schutz ums Bett rundum.

Wenn man gut schließt auf der Seite dann ist auch komplett dicht. Man sieht auch sehr gut durchs Netz durch so als wäre es nicht da wenn man Fernseh schaut.

Sehr geehrte Maria, danke für Ihren Einkauf und Ihre positive Bewertung! Schön, dass wir Sie von uns und der hervorragenden Qualität unserer Mosquitonetze überzeugen konnten. Das spornt uns umso mehr an, weiterhin qualitativ hochwertige Produkte zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Wir wünschen Ihnen weiterhin insektenfreie Nächte! Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

zoemvrij

Vanwege slapeloze nachten (muggen) hebben wij een muskietennet van Bambulah gekocht. De levering was supersnel en netjes, het product keurig verpakt. Nadat wij dezelfde dag na ontvangst het net hebben opgehangen slapen wij nu weer veel beter zonder het gezoem van muggen. Met andere woorden, wij slapen zoemvrij :)

Dag Jan, Bedankt voor je mooie review. Top dat jullie zo tevreden zijn met onze snelle service en de verpakkingsmethode van onze handgemaakte Klamboe. We wensen jullie nog vele mooie zoemvrije nachten! :-) Vriendelijke groet en graag tot ziens, Maayk, TEAM BAMBULAH

Qualité au top

Rien à dire sur la moustiquaire qui est un produit de qualité. Reste un problème ennuyeux. La moustiquaire est parfaitement installée dans une chambre dont la fenêtre reste ouverte la nuit, en banlieue parisienne. Une seule des 2 ouvertures est utilisée. Pourtant quelques moustiques parviennent à rentrer chaque nuit malgré de grandes précautions à bien croiser le voilage de la fermeture et avec des poids au sol pour que la moustiquaire reste tendue.

Chère Genevieve, Merci pour votre commentaire. Merci d'avoir mentionné la rapidité de la livraison. Nous sommes navrés que votre commande ne vous ait pas apporté entière satisfaction et prenons note de votre remarque. Nous espérons que vous renouvellerez l'expérience pour un résultat parfait cette fois. Maayk, TEAM BAMBULAH

War super ruhiger Schlaf hat die Moskitos abgehalten

Schnelle Lieferung , super verpackt, gute Qualität

Lieber Achim, danke für Ihre Bestellung und Ihre freundliche Bewertung. Toll, dass unsere Lieferung schnell und einwandfrei bei Ihnen eingetroffen ist. Gerne haben wir auch gelesen, dass unser Mosquitonetz qualitativ Ihre Erwartungen erfüllen konnte. Wir wünschen Ihnen auch weiterhin viele ungestörte Nächte;) Liebe Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Perfection!

We are in love with our mosquito net. The installation was super easy (although we took a larger hook than the one provided), the material is superb quality, and the construction is very thoughtful and stylish. The material (organic cotton), while breathable, also provides some shade. We are strongly considering purchasing additional Bambulah in the future.

Hi Jordi, Thanks for sharing your review with us. Perfection is what we always aim for and we're delighted that you found it with your artisanal mosquito net. We look forward to serving you again. Kind regards, Maayk, TEAM BAMBULAH

Mooi én praktisch

Prettige dienstverlening aan de telefoon voorafgaand aan de verkoop. Snelle levering en eenvoudig te monteren. Nu heel blij met nachtrust zonder muggen.

Beste Andrea, Bedankt voor je fijne review. We zijn heel blij dat je tevreden bent over onze vlotte communicatie aan de telefoon en snelle levering. Het verheugt ons dat je nu kan genieten van een goede nachtrust zonder muggen! :-) Met vriendelijke groeten, Maayk, TEAM BAMBULAH

Wunderschoen, schafft eine traumhaft, romantische Atmosphäre

Sofortige Lieferung. Gut verpackt. Alles bestens!

Liebe Ursula, danke für Ihren Einkauf und Ihre positive Bewertung! Super, wir freuen uns riesig, dass Sie mit der pünktlichen Lieferung zufrieden sind und Ihnen auch das gelungene Design gefällt. Wir wünschen Ihnen viele traumhafte Nächte! Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

Gute Qualität

Gute Qualität, Problemlose Abwicklung

Sehr geehrter Sebastian, danke für diese freundliche Bewertung. Super, dass Sie mit Ihrem Einkauf bei uns hochzufrieden sind. Freundliche Grüße, Maayk, TEAM BAMBULAH

Over Bambulah

Philosophy of Bambulah luxury mosquito nets Bambulah mosquito nets combine ultimate protection with an iconic style. At Bambulah, we make luxurious and durable mosquito nets. All models that we have in our range have been designed by ourselves. A lot of attention has been paid to even the smallest details. Making our mosquito nets unique! With 40 different mosquito nets, Bambulah has the most extensive collection of luxury mosquito nets for indoor and outdoor use. Our goal: making Stylish & Sustainable mosquito nets at a fair price. Most of our mosquito nets are handmade in Bali by artisans with incredible craftsmanship. This really shows when looking at the professional sewing quality, the various details, and the beautiful finish. In short, at Bambulah, we design, manufacture and sell a range of unique mosquito nets made of high-quality polyester, cotton and silk. We want nothing less than to make the best mosquito nets which are also Functional & Decorative.