Alles gut

Lieferung und Ware alles bestens.

Liebe Karina, vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie mit der Lieferung und der Ware zufrieden sind. Unser Team arbeitet stets daran, unseren Kunden hochwertige Produkte und einen schnellen Versand zu bieten. Es ist schön zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Mit freundlichen Grüßen Maayk, TEAM BAMBULAH

Prachtige klamboe

Snelle levering, goede kwaliteits-prijsverhouding. Klamboe valt mooi ruim over ons 2 -persoonsbed. Wij zijn er heel erg blij mee.

Beste Mariska, We zijn blij met je mooie beoordeling, bedankt! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede prijs-kwaliteitverhouding van onze klamboe. Het is fijn om te weten dat de klamboe mooi ruim over jouw tweepersoonsbed valt en dat je er erg blij mee bent. Ons doel is om onze klanten hoogwaardige, handgemaakte klamboes aan te bieden die zowel stijlvol als functioneel zijn. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

Ich bin sehr zufrieden! Der Baldachin macht einen sehr hochwertigen Eindruck :)

Liebe Lena, vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Baldachin zufrieden sind und die hochwertige Verarbeitung schätzen. Unser Team legt großen Wert auf die Verwendung von qualitativ hochwertigen Materialien und sorgfältiger Handarbeit, um unseren Kunden das bestmögliche Produkt zu bieten. Wir hoffen, dass Sie weiterhin Freude an Ihrem Baldachin haben und würden uns freuen, bald wieder von Ihnen zu hören. Mit freundlichen Grüßen Maayk, TEAM BAMBULAH

Stijlvol en zeer goede kwaliteit klamboe

De klamboe is erg stijlvol en geeft de kamer een heel ander aanzicht. Eerder hadden we een ronde klamboe, maar die voorkwam niet dat er muggen overlast was. Tot nu toe met deze klamboe nog niet een mug meer bij het bed gezien.

Beste klant, Wat een mooie feedback. Bedankt hiervoor. We zijn blij om te horen dat je de klamboe stijlvol vindt en dat het je kamer een heel ander aanzicht geeft. Het is fijn om te weten dat onze klamboe effectiever is in het voorkomen van muggenoverlast dan je vorige ronde klamboe. Onze klamboes zijn inderdaad ontworpen om zowel stijlvol als functioneel te zijn, met de hoogste kwaliteit materialen en vakmanschap. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring met onze klamboe. Groetjes,

Super fijn katoenen klamboe

Snel Verstuurd, mooi verpakt, super kwalitatieve katoenen klamboe. Heel tevreden!

Beste klant, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze katoenen klamboe en de snelle verzending. Het is geweldig om te weten dat je de verpakking en de kwaliteit van het product waardeert. Ons team streeft ernaar om hoogwaardige en duurzame klamboes te leveren die niet alleen bescherming bieden, maar ook stijl toevoegen aan je slaapkamer. We hopen dat je nog lang van je klamboe zult genieten en dat het een mooie aanvulling is op jouw interieur. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Prettige dag,

Top in Service, Quality and Kindness

We are happy with an organic Bambulah and a polyester one: the Quality ist perfect, the promisses of fair trade in Bali seems fullfilled :), the process of ordering simple and both of the orders in our home in Switzerland within 3 days!! All the best for this lovely company!

Ein Traum, tolle Qualität, schnelle Lieferung

Perfekt

Liebe Carolin, danke für diese positive Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie von der Qualität unserer Produkte und der schnellen Lieferung begeistert sind. Unser Team arbeitet stets daran, unseren Kunden hochwertige handgefertigte Moskitonetze aus Bali anzubieten, die sowohl funktional als auch stilvoll sind. Wir freuen uns schon auf Ihre nächste Bestellung. Mit freundlichen Grüßen,

Hoogwaardig, mooi, kwaliteit

Prima klamboe, heel tevreden, er komen soms toch wel nog muggen binnen op een of andere manier. Er zat een scheur in de stof na 1 dag, productiefoutje wellicht, meteen rechtgezet door de klantendienst: een dag later werd al een nieuw exemplaar opgestuurd. Zeer tevreden.

Beste Loïc, Bedankt voor je mooie review. We vinden het jammer om te horen dat er soms toch muggen binnenkomen en dat er een scheur in de stof zat na 1 dag. Gelukkig heeft onze klantenservice dit snel voor je opgelost door een nieuw exemplaar op te sturen. Onze klamboes zijn handgemaakt en we streven naar perfectie, maar soms kunnen er productiefoutjes voorkomen. We waarderen je begrip en zijn blij dat je tevreden bent met de snelle oplossing die we hebben geboden. Groetjes en graag tot nog eens,

prachtige klamboe

super fijn, goed te wassen, sieraad rond je bed. Enige minpuntje is de geur vh materiaal, dat is wennen.

Beste Monique, Wat een mooie feedback. Bedankt hiervoor. We zijn blij om te horen dat je de klamboe prachtig vindt en dat het een sieraad is rond jouw bed. Ook waarderen we het dat je het feit benadrukt dat onze klamboe goed te wassen is. We begrijpen jouw opmerking over de geur van het materiaal en willen je verzekeren dat we hieraan werken. De geur kan soms aanwezig zijn door het natuurlijke stijfsel dat gebruikt wordt in het productieproces. Normaal gesproken verdwijnt deze geur vanzelf binnen enkele dagen. We streven ernaar om in de toekomst dit probleem te verminderen of geheel op te lossen. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Bestellung war übersichtlich einfach und die Lieferung erfolgte sehr schnell!

Die Bestellung über Euren Webshop war einfach und mit sehr vielen Detailgenauen Fotos unterlegt. Die Produktbeschreibung und die Informationen zur Herkunft der Waren sind sehr ausführlich und genau. Damit auch sehr hilfreich. Der Bestellablauf verlief reibungslos. Die dazugehörige Lieferung war innerhalb von 4 Arbeitstagen bei uns. Das gekaufte Produkt ist sauber verpackt, sehr sauber und handwerklich gut verarbeitet und entspricht genau unseren Vorstellungen!

Uitstekende service, fantastische klamboo

Zie boven

Dag Carla, Bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze uitstekende service en dat je onze klamboe fantastisch vindt. Ons team streeft ernaar om hoogwaardige producten en een geweldige klantervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Groetjes en tot de volgende aankoop,

Mooi hemelbed geworden.

Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over de klamboe. Geniet in de zomer lekker van een nachtrust zonder muggen! We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw. Hartelijke groeten, Maayk, TEAM BAMBULAH

Réactivité, qualité de produit

Commande livré très rapidement après la commande comme annoncé sur le site. La moustiquaire est très jolie et nous a permis de réaliser notre projet déco. Dommage que le prix soit aussi élevé mais nous espérons que la moustiquaire nous servira plusieurs années.

Chère Lucie, Merci pour votre témoignage. Nous sommes ravis d'apprendre que la livraison a été rapide et que notre moustiquaire a contribué à la réalisation de votre projet. Concernant le prix, nous tenons à souligner que nos moustiquaires sont fabriquées à la main avec des matériaux de haute qualité, et nous nous efforçons de les proposer à un prix abordable en évitant les intermédiaires et les marges de détail. De plus, nous avons à cœur de créer des moustiquaires durables et bien conçues, qui ne finiront pas comme déchets après quelques années d'utilisation. Nous espérons que vous renouvellerez l'expérience,

Excellent service and great quality product!

Excellent service, very helpful and ‘The Kasna’ net we bought is really good quality and looks amazing over our bed. We are really happy!

Dear Josie, We are grateful that you took the time out to leave us a review. We are thrilled to hear that you found our service to be excellent and helpful. It's great to know that you are enjoying 'The Kasna' net, which is crafted with high-quality materials and designed to provide ultimate protection while adding a touch of style to your bedroom. Your satisfaction with the appearance and quality of the net truly reflects our commitment to offering beautifully designed and durable mosquito nets. We appreciate your kind words and are glad that our product has met your expectations. We hope to serve you again soon. Best wishes,

Produit de haute qualité. Livraison rapide

Livraison rapide .

Bonjour Joëlle, Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la qualité de notre produit et la rapidité de la livraison. Nous espérons que notre moustiquaire vous apporte confort et protection tout en ajoutant une touche esthétique à votre chambre. Au plaisir de vous retrouver sur le site.

Hele mooie afwerking en kwaliteit top

Heel mooi gemaakt met hoogwaardige materialen. Snelle levering

Beste Franky, Bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de mooie afwerking en de hoge kwaliteit van onze klamboes. Onze klamboes worden inderdaad met de hand gemaakt met hoogwaardige materialen, wat bijdraagt aan hun uitstekende kwaliteit. Het is fijn om te weten dat je ook tevreden bent met de snelle levering van jouw bestelling. Groetjes en graag tot nog eens, Maayk, TEAM BAMBULAH

Fast service, excellent mosquito net

The mosquito net has been upgraded to a must have in my bedroom. I have the largest bed for sale in the Netherlands and the XXL fits beautifully with walking room on all sides for enter/exit and making the bed. Very durable too, only small, easily fixable holes after 3 years of daily use.

Dear Erik, Thank you for taking the time to share your positive experience with our mosquito net. We are thrilled to hear that our XXL mosquito net has become a must-have in your bedroom and fits your large bed perfectly. It's great to know that you appreciate the walking room it provides for easy access and bed-making. Our goal is to combine ultimate protection with iconic style, and we're glad that you find our mosquito net durable, even after three years of daily use. We always strive to offer high-quality products and are committed to continuous improvement. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your support. We look forward to continuing to serve you in the future. Best regards, Maayk, TEAM BAMBULAH

Das Moskitonetz funktioniert bestens.

Die Kauf-Abwicklung hat reibungslos geklappt.

Sehr geehrte Kundin, danke für diese positive Bewertung! Schön, dass wir Sie von uns und der hervorragenden Qualität unserer Ware überzeugen konnten. Das spornt uns umso mehr an, weiterhin qualitativ hochwertige Produkte zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Wir freuen uns schon aufs nächste Mal! Mit freundlichen Grüßen, Maayk, TEAM BAMBULAH

beau produit. packaging ok. aide NOK

L'expérience est globalement +. Le produit est conforme, le packaging est bien réalisé. Moins positif : pas d'avis de passage du livreur qui est arrivé sans prévenir. Enfin, et surtout, manquent les instructions de montage : aucune indication, aucun dessin... donc, un 8

Cher Didier, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec notre produit. Nous sommes ravis de savoir que vous trouvez notre produit beau et que le packaging vous satisfait. Cependant, nous regrettons que vous ayez rencontré des problèmes avec la livraison et l'absence d'instructions de montage. Nous travaillons constamment à améliorer nos services et prenons en compte vos commentaires pour offrir une expérience optimale à nos clients Nous espérons que vous continuerez à apprécier notre produit et nous serions ravis de vous compter parmi nos clients à l'avenir. Cordialement, Maayk, TEAM BAMBULAH

Tout est parfait!

Le produit correspond tout à fait à la description, livraison rapide en 24h. Absolument ravi de la moustiquaire.

Merci Alain pour cet avis ! Nous sommes ravis de savoir que vous êtes satisfait de la moustiquaire et que la description du produit correspond à vos attentes. Nous sommes également heureux d'apprendre que la livraison a été rapide, car nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients. Profitez bien de vos achats et à très vite !

Uitstekend product en duidelijke eenvoudige communicatie

Uitstekend product en duidelijke eenvoudige communicatie

Dag Filip, Bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons uitstekend product en de duidelijke en eenvoudige communicatie. Ons team streeft ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een prettige ervaring te bieden aan onze klanten. Groetjes,

Das Aufbauen war Problemlos. Die erste Nacht war gut, keine Mücken !! Ich hoffe das bleibt so.

Lieber Kunde, danke für Ihre freundliche Bewertung. Es freut uns sehr, dass das Aufbauen problemlos verlief und Sie bereits eine gute Nacht ohne Mücken verbringen konnten. Unsere handgefertigten Moskitonetze sind darauf ausgelegt, Ihnen den bestmöglichen Schutz vor Mücken zu bieten und gleichzeitig stilvoll auszusehen. Wir hoffen, dass Sie weiterhin zufrieden mit Ihrem Moskitonetz sind und es Ihnen hilft, ruhige und mückenfreie Nächte zu genießen. Wir freuen uns schon auf Ihre nächste Bestellung. Mit freundlichen Grüßen,

Mooie degelijke klamboe

Ik heb voor de klamboe van katoen gekozen, mede op basis van de recensies hier. Ik ben erg blij met die keuze. Ik heb de Kasna gekocht omdat deze door de afmeting ruim om het bed valt. Het is heerlijk om eerst uit bed te kunnen stappen, en dan pas de klamboe open te doen. Enige punt van kritiek, een herhaling van anderen hier, de bevestigingstouwtjes zijn van nylon. Dat doet toch wel iets af aan de uitstraling van de klamboe.

Fabulous!

Snelle levering en klamboe nog mooier dan op de foto’s! Slaapt heel gezellig:)

Dag Daphne, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat je onze klamboe nóg mooier vindt dan op de foto's! Gezellige, dromerige nachten gegarandeerd! ;-) Veel plezier met je aankoop. Groetjes, Maayk, TEAM BAMBULAH

Prachtige klamboe en goede service

Heel bij met deze mooie klamboe en tassels en de goede service door Bambulah. Aanrader!

Over Bambulah

Philosophy of Bambulah luxury mosquito nets Bambulah mosquito nets combine ultimate protection with an iconic style. At Bambulah, we make luxurious and durable mosquito nets. All models that we have in our range have been designed by ourselves. A lot of attention has been paid to even the smallest details. Making our mosquito nets unique! With 40 different mosquito nets, Bambulah has the most extensive collection of luxury mosquito nets for indoor and outdoor use. Our goal: making Stylish & Sustainable mosquito nets at a fair price. Most of our mosquito nets are handmade in Bali by artisans with incredible craftsmanship. This really shows when looking at the professional sewing quality, the various details, and the beautiful finish. In short, at Bambulah, we design, manufacture and sell a range of unique mosquito nets made of high-quality polyester, cotton and silk. We want nothing less than to make the best mosquito nets which are also Functional & Decorative.