Prima service!

Viervoeter plaza is een ontzettend leuke webshop met veel leuke producten. Ik heb er een prachtig tuig met riem gekocht voor onze hond, heel mooi! Ook had ik een super absorberende handdoek gekocht voor na haar bad, maar die was niet helemaal goed, zonder het te weten kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Dat noem ik nog eens service!

Snelle verzending, mooi product. Gewoon top!

Perfect!

Snelle levering en goede producten. Ik had zelf verkeerde maat besteld en die kon ik zonder problemen retourneren.

Correct en snel

Snelle levering, volgende dag in huis dankzij postnl. Voorraad indicatie ook goed geregeld zodat je weet of je het de volgende dag in huis kunt hebben en geen teleurgestelde hond dat zn speeltje stuk is.

De service is super. Eigenaresse denkt graag me een is zeer vriendelijk. Mooie kwalitatief goede spullen.

Vriendelijke en klantgerichte service.

Mijn bestellingen worden snel afgehandeld en de artikelen worden ook wel eens (als het zo uitkomt) thuis afgeleverd, super!! Ook de kwaliteit van in dit geval de speeltouwen is goed!

Super service!

Na een telefoontje goed advies gekregen en zo de juiste aankoop kunnen doen wat betreft tuig en hondenspeeltje. Er wordt met je mee gedacht en er wordt goede service wat betreft retourneren gegeven. Contact was zeer aangenaam telefonisch en per mail. Vlotte terugbetaling.

Snelle en nette levering

Snelle levering en keurig verpakt , ruime keuze.

Ruime keus en snelle levering

Super snel en wordt uitstekend meegedacht

Op voorhand contact gehad over ophalen/afleveren en uitkomst was dat Viervoeter mijn pakketje zelf naar mijn huis hebben gebracht! Wonen in dezelfde wijk als het ophaaladres, maar totaal onverwachts, hele fijne service! Super snelle service, super snelle reactie op de mail. Erg fijn!

zeer tevreden

wij konden het tuigje voor de hond komen passen en kregen gelijk advies en tips mee. Zeer vriendelijk en goede service. Zeker een aanrader.

Fijn geholpen

Ik was nog niet bekend met viervoeter Plaza. Het contact liep meteen soepel en langs komen om een tuig te passen was geen enkel probleem. Er werd alle tijd genomen om te passen en ook om het voor de hond zo fijn mogelijk te maken. Bedankt voor de hulp en het lekkers wat met oud jaar avond heerlijk door de honden is opgegeten.

Dank je wel voor de fijne beoordeling. Als we iets kunnen betekenen om het de klant makkelijker te maken, dan doen we dat graag. Heel veel plezier met het tuigje en graag tot ziens.

Mooie kwaliteit en scherp geprijsd

Weer veel spulletjes gekocht voor onze hond en konijnen bij Viervoeter Plaza. Zoals altijd een super snelle levering, top service en kwaliteit. Dank je wel!

Klantvriendelijk, snelle levering en mooie producten

Producten snel geleverd, een ding was niet op voorraad, kosten daarvoor zijn direct teruggestort.

Badjasje was te klein. In overleg terug gestuurd en de juiste maat ontvangen.

Super winkel

Kwaliteitsspullen, snelle verzending en prima service achteraf!

Wat een service

Waar alle andere sites aangeven dat het of niet beschikbaar is of je besteld het en je hebt het na een maand nog niet heeft Viervoeter Plaza zich aan haar woord gehouden. De relaxopet Pro was binnen 2 dagen binnen! Fantastisch

Goede communicatie en snelle levering!

Er is contact met mij opgenomen om af te stemmen wat het beste uit zou komen voor het ophalen. Helemaal top!

Mooi op tijd geleverd zonder problemen volgende keer ben ik er weer bij bij jullie.

Super goed.

Super snel geleverd en ze belde me om even te overleggen over een artikel die ik had besteld, een andere keus was beter en het verschil in prijs was voor hun, bedankt!

Snelle levering en vriendelijke communicatie

Bestelde artikelen waren snel geleverd. Een artikel was uitverkocht, de verkoper stelde me hiervan direct op de hoogte en stortte het geld terug. Bij levering ontving ik alsnog een extra zakje hondensnacks. Had niet gehoeven, wel heel lief!

Top webshop

Omdat ik een tuig gekocht had wat niet goed paste bij onze hond mocht ik komen passen en omruilen. Top service, snel en vlotte afwikkeling en communicatie.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Eindelijk een online shop gevonden waar men nog oog heeft voor de mens achter de bestelling, waar men met advies klaarstaat en meedenkt. Helaas paste het bestelde tuigje onze hond niet. Maar wanneer we weer iets nodig hebben komen we zeker bij jullie terug. Jullie maken het verschil.

Geweldige service

Ik koop heel erg graag bij viervoeterplaza, ik kan altijd super snel de producten ophalen, zelfs als het eigenlijk niet uit komt. Heel prettig contact en topservice toen mijn dog copenhagen riem een foutje had. Ik kom zeker terug :)

Dank je wel voor deze mooie recensie. Wij vinden het fijn als een klant langs wil komen om even te passen of om spullen op te halen. Als dit dan even uitkomt op een andere locatie dan doen we dat graag. Zo kan je snel genieten van je aankopen. Kleine moeite voor ons.

Dank je wel!

Over Viervoeter Plaza

De leukste dierenartikelen vind je bij ons. Goede kwaliteit en service. Wij helpen je graag.