Mooie kwaliteit en scherp geprijsd

Weer veel spulletjes gekocht voor onze hond en konijnen bij Viervoeter Plaza. Zoals altijd een super snelle levering, top service en kwaliteit. Dank je wel!

Klantvriendelijk, snelle levering en mooie producten

Producten snel geleverd, een ding was niet op voorraad, kosten daarvoor zijn direct teruggestort.

Badjasje was te klein. In overleg terug gestuurd en de juiste maat ontvangen.

Super winkel

Kwaliteitsspullen, snelle verzending en prima service achteraf!

Wat een service

Waar alle andere sites aangeven dat het of niet beschikbaar is of je besteld het en je hebt het na een maand nog niet heeft Viervoeter Plaza zich aan haar woord gehouden. De relaxopet Pro was binnen 2 dagen binnen! Fantastisch

Goede communicatie en snelle levering!

Er is contact met mij opgenomen om af te stemmen wat het beste uit zou komen voor het ophalen. Helemaal top!

Mooi op tijd geleverd zonder problemen volgende keer ben ik er weer bij bij jullie.

Super goed.

Super snel geleverd en ze belde me om even te overleggen over een artikel die ik had besteld, een andere keus was beter en het verschil in prijs was voor hun, bedankt!

Snelle levering en vriendelijke communicatie

Bestelde artikelen waren snel geleverd. Een artikel was uitverkocht, de verkoper stelde me hiervan direct op de hoogte en stortte het geld terug. Bij levering ontving ik alsnog een extra zakje hondensnacks. Had niet gehoeven, wel heel lief!

Top webshop

Omdat ik een tuig gekocht had wat niet goed paste bij onze hond mocht ik komen passen en omruilen. Top service, snel en vlotte afwikkeling en communicatie.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Eindelijk een online shop gevonden waar men nog oog heeft voor de mens achter de bestelling, waar men met advies klaarstaat en meedenkt. Helaas paste het bestelde tuigje onze hond niet. Maar wanneer we weer iets nodig hebben komen we zeker bij jullie terug. Jullie maken het verschil.

Geweldige service

Ik koop heel erg graag bij viervoeterplaza, ik kan altijd super snel de producten ophalen, zelfs als het eigenlijk niet uit komt. Heel prettig contact en topservice toen mijn dog copenhagen riem een foutje had. Ik kom zeker terug :)

Dank je wel voor deze mooie recensie. Wij vinden het fijn als een klant langs wil komen om even te passen of om spullen op te halen. Als dit dan even uitkomt op een andere locatie dan doen we dat graag. Zo kan je snel genieten van je aankopen. Kleine moeite voor ons.

Dank je wel!

snelle service

Voor 16.00 besteld, de volgende werkdag in huis. Snelle levering vinden wij belangrijk. Dank je wel voor de aanbeveling.

Prima,

Snelle en correcte evering

Fijne service

Pakket was helaas kwijtgeraakt door de post, netjes opgelost goede klantenservice en vlotte communicatie.

Helaas kan dat gebeuren, heel erg naar. Het pakket is bijna 3 weken later alsnog binnengekomen. Gelukkig hadden we al een nieuwe zending. Die is gewoon ergens op een depot blijven staan. De klant informeren is hierbij wel belangrijk. Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Fijn dat we toch zo'n mooie recensie krijgen.

Snelle correcte levering

Snelle levering bij vragen ook snel antwoord.

Hele goede en snelle service .ga zeker nog een keer als ik wat nodig heb.

Fijn om te horen en graag tot ziens!

Helemaal super!

Gewoon goed!

Dank u wel!

Zeer tevreden over de producten die ik voor mijn hond heb gekocht. Zojuist een dog Copenhagen tuig gekocht en mijn hond is er helemaal blij mee. Producten zijn van zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Dank je wel voor deze prachtige woorden. Inmiddels vaste klant en nu een prachtig tuig gekocht. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens!

Besteld en de volgende dag keurig bezorgt.

Als we service kunnen bieden door de producten even langs te brengen dan doen we dat graag als dat op de route ligt. Dat scheelt de klant weer een ritje naar ons toe. Dank je wel voor de mooie reactie.

Beetje jammer

Ik had een honden tuigje van Mazter besteld. Kwam redelijk op tijd binnen. Verpakking was ok. Vervolgens om gedaan in de auto. Na 1 x had mijn flatcoated retriever het tuigje stuk geknaagd. Niks van gemerkt. Wij hebben al jaren tuigjes van andere merken nooit dit probleem gehad. Mailtje gestuurd. Kwam er op neer dat het mijn probleem was. Tja dat kan, maar onder de indruk ben ik niet. Zeker omdat we dit probleem nooit eerder gehad hebben met andere tuigjes. Kortom zonde geld en de mail vond ik ook niet echt klantvriendelijk.

Ik vind het jammer dat u niet tevreden bent. U schreef mij dat het tuigje gescheurd was. In de mail heb ik aangegeven dat ik bijtsporen leek te zien op de meegestuurde foto maar dat als het niet door het bijten kwam, u het tuigje naar ons kon toesturen. Dan kunnen wij dat door de leverancier laten onderzoeken. En mocht er inderdaad iets met materiaal niet in orde zijn, u alle kosten vergoedt zou krijgen. Zoals in bovenstaande beoordeling is te lezen, is het tuigje inderdaad doorgebeten. Het is erg spijtig maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Is het een probleem met het materiaal, dan geven wij natuurlijk wel garantie en hadden we meteen een nieuw tuig opgestuurd.

Zeer vriendelijk personeel en snelle levering.

Ik bestel altijd mijn producten voor mijn Cocker bij Viervoeterplaza. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Snelle levering en een top service! Producten zijn van zeer goede kwaliteit. Veel keuze aan natuurlijke voeding daar ben ik blij mee, Hugo heeft veel plezier van zijn badjas en regenjasje, speeltjes zijn ook van zeer goede kwaliteit, het jakbot en koffiebonen bot zijn zijn favoriet, en ik zelf ben fan van het tuigje en riem van Dog Copenhagen. Stevig, heerlijk zacht en van zeer goede kwaliteit. Voor mij een dikke 10

Vaste klanten zijn altijd fijn om te hebben als winkel. Zeker als mensen terugkeren geeft ons dat een goed gevoel. Hartelijk bedankt voor de mooie en lieve woorden. En natuurlijk graag tot ziens!!

Goede producten

We hebben een heuptas gekocht om onze pup te trainen. Er kan van alles in. Echt super

Een tevreden klant is altijd fijn. Heel veel plezier met trainen. Dank je wel voor de mooie recensie.

Denkt goed met de klant mee

Biedt uit zich zelf een ander product aan toen mijn bestelling niet op voorraad bleek te zijn. Wel tegen dezelfde prijs! En ook de vele tips die je krijgt voor de hond zijn erg fijn.

Soms kunnen we een beter product aanbieden zodat er toch geen wachttijd is voor de klant. Er komt meerdere dagen per week voorraad binnen maar toch kan een product net zijn uitverkocht. Zeker met Kong producten is het op dit moment soms wat onzeker door de Brexit. Voordat de voorraad op is, bestellen we al nieuwe voorraad maar toch is het soms niet mogelijk om alles in huis te hebben voordat het op is. Dank je wel voor de fijne reactie!

Over Viervoeter Plaza

De leukste dierenartikelen vind je bij ons. Goede kwaliteit en service. Wij helpen je graag.