snelle service

Voor 16.00 besteld, de volgende werkdag in huis. Snelle levering vinden wij belangrijk. Dank je wel voor de aanbeveling.

Prima,

Snelle en correcte evering

Fijne service

Pakket was helaas kwijtgeraakt door de post, netjes opgelost goede klantenservice en vlotte communicatie.

Helaas kan dat gebeuren, heel erg naar. Het pakket is bijna 3 weken later alsnog binnengekomen. Gelukkig hadden we al een nieuwe zending. Die is gewoon ergens op een depot blijven staan. De klant informeren is hierbij wel belangrijk. Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Fijn dat we toch zo'n mooie recensie krijgen.

Snelle correcte levering

Snelle levering bij vragen ook snel antwoord.

Hele goede en snelle service .ga zeker nog een keer als ik wat nodig heb.

Fijn om te horen en graag tot ziens!

Helemaal super!

Gewoon goed!

Dank u wel!

Zeer tevreden over de producten die ik voor mijn hond heb gekocht. Zojuist een dog Copenhagen tuig gekocht en mijn hond is er helemaal blij mee. Producten zijn van zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Dank je wel voor deze prachtige woorden. Inmiddels vaste klant en nu een prachtig tuig gekocht. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens!

Besteld en de volgende dag keurig bezorgt.

Als we service kunnen bieden door de producten even langs te brengen dan doen we dat graag als dat op de route ligt. Dat scheelt de klant weer een ritje naar ons toe. Dank je wel voor de mooie reactie.

Beetje jammer

Ik had een honden tuigje van Mazter besteld. Kwam redelijk op tijd binnen. Verpakking was ok. Vervolgens om gedaan in de auto. Na 1 x had mijn flatcoated retriever het tuigje stuk geknaagd. Niks van gemerkt. Wij hebben al jaren tuigjes van andere merken nooit dit probleem gehad. Mailtje gestuurd. Kwam er op neer dat het mijn probleem was. Tja dat kan, maar onder de indruk ben ik niet. Zeker omdat we dit probleem nooit eerder gehad hebben met andere tuigjes. Kortom zonde geld en de mail vond ik ook niet echt klantvriendelijk.

Ik vind het jammer dat u niet tevreden bent. U schreef mij dat het tuigje gescheurd was. In de mail heb ik aangegeven dat ik bijtsporen leek te zien op de meegestuurde foto maar dat als het niet door het bijten kwam, u het tuigje naar ons kon toesturen. Dan kunnen wij dat door de leverancier laten onderzoeken. En mocht er inderdaad iets met materiaal niet in orde zijn, u alle kosten vergoedt zou krijgen. Zoals in bovenstaande beoordeling is te lezen, is het tuigje inderdaad doorgebeten. Het is erg spijtig maar daar kunnen wij geen garantie op geven. Is het een probleem met het materiaal, dan geven wij natuurlijk wel garantie en hadden we meteen een nieuw tuig opgestuurd.

Zeer vriendelijk personeel en snelle levering.

Ik bestel altijd mijn producten voor mijn Cocker bij Viervoeterplaza. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Snelle levering en een top service! Producten zijn van zeer goede kwaliteit. Veel keuze aan natuurlijke voeding daar ben ik blij mee, Hugo heeft veel plezier van zijn badjas en regenjasje, speeltjes zijn ook van zeer goede kwaliteit, het jakbot en koffiebonen bot zijn zijn favoriet, en ik zelf ben fan van het tuigje en riem van Dog Copenhagen. Stevig, heerlijk zacht en van zeer goede kwaliteit. Voor mij een dikke 10

Vaste klanten zijn altijd fijn om te hebben als winkel. Zeker als mensen terugkeren geeft ons dat een goed gevoel. Hartelijk bedankt voor de mooie en lieve woorden. En natuurlijk graag tot ziens!!

Goede producten

We hebben een heuptas gekocht om onze pup te trainen. Er kan van alles in. Echt super

Een tevreden klant is altijd fijn. Heel veel plezier met trainen. Dank je wel voor de mooie recensie.

Denkt goed met de klant mee

Biedt uit zich zelf een ander product aan toen mijn bestelling niet op voorraad bleek te zijn. Wel tegen dezelfde prijs! En ook de vele tips die je krijgt voor de hond zijn erg fijn.

Soms kunnen we een beter product aanbieden zodat er toch geen wachttijd is voor de klant. Er komt meerdere dagen per week voorraad binnen maar toch kan een product net zijn uitverkocht. Zeker met Kong producten is het op dit moment soms wat onzeker door de Brexit. Voordat de voorraad op is, bestellen we al nieuwe voorraad maar toch is het soms niet mogelijk om alles in huis te hebben voordat het op is. Dank je wel voor de fijne reactie!

Goede ervaring, netjes telefonisch contact gezocht als er een product niet op voorraad was en snelle levering.

Als er iets niet op voorraad is dan moet het er altijd bij staan. Als een product, door welke omstandigheden dan ook, niet op voorraad is dan laten we dat zo snel mogelijk weten. Zo kan de klant altijd nog beslissen om het ergens anders te bestellen. We vragen altijd na bij de leverancier hoe lang het nog kan duren voordat er geleverd kan worden en overleggen dat graag met de klant. Of we zoeken een alternatieve oplossing. Hartelijk bedankt voor de mooie recensie.

Super..ik moest het artikel terug sturen en dat was snel geregeld..

Met een retouretiket gaat het snel en makkelijk. Dank je wel voor de reactie.

Zeer betrokken perfevte service!!!

Ze bestaan nog, ondernemers die niet alleen hart voor hun zaak hebben, maar ook voor hun klanten. Ik voelde mij echt Koningin! Eigenares denkt mee, doet net even dat stapje meer. En weet bij een tweede bestelling nog precies wie je bent. Bijzonder! Wij hebben een Maztertuig gekocht en door haar hulp, hadden we het de volgende dag in huis. Zo lief dat ze direct het pakketje ging afgeven bij de pakketdienst. Ik kom zeker terug

Wat een lieve en fijne woorden. We doen graag ons best om alles zo goed mogelijk te regelen. Heel veel plezier met het tuigje en graag tot een volgende keer.

Heel erg goed!

We hadden ‘s ochtends besteld en ‘s middags hadden we het al. Ideaal. Goede en fijne spullen waar de hond lekker zoet mee is.

Dank je wel voor de mooie reactie. Heel veel plezier met de spulletjes en graag tot een volgende keer.

Zeer goede en snelle service

Zeer snelle en fijne reactie, zowel per mail als telefonisch, na mijn eerste beoordeling. Ik krijg meteen een nieuw tuig in een kleinere maat toegestuurd en kan het andere, al enkele dagen gebruikte, tuig retour sturen. Fijn dat het zo opgelost is. Bedankt voor de goede en snelle service!

Hallo Veronica. Wat naar om te horen dat de maat niet klopt. Ik heb het nagekeken en bij het pro tuig stond inderdaad de maat van de L/XL verkeerd. Dit hebben we meteen aangepast. We gaan dit natuurlijk alsnog oplossen en je krijgt gewoon een tuig in de juiste maat! Ik zal contact opnemen om dit goed te regelen. Als er iets niet juist is, altijd even melden want dan zorgen we voor een oplossing. Daar staan we voor. Een tevreden klant is belangrijk voor ons. En ondanks deze fout toch een mooie recensie, dank je wel!

Fijn en persoonlijk advies

Bij twijfel over de maat van het tuigje advies gevraagd. Besloten om nog een andere maat uit te proberen. En nu helemaal tevreden!

Een tevreden klant is belangrijk en een tuig moet goed passen. Dus bij twijfel denken we graag mee om het juiste tuig te kopen. Dank je wel voor de mooie recensie.

Alles top geregeld.

Wat een leuke site. En heel veel spullen te koop. De service is super.

Wat een mooie recensie. 5 Sterren, daar doen we ons best voor. We breiden ons assortiment elke week uit met nieuwe producten. Staat er iets nog niet in de webshop, dan gaan we graag op zoek zodat we het toch kunnen leveren. Heel veel plezier met de bestelling.

Eindelijk service, zoals ik service verwacht. Perfect.

Gaan net even verder waar anderen ophouden.

Top service!!

Fijn dat het bestelde voertasje dezelfde dag nog bij de Hondenschool afgeleverd kon worden!

Goeie service en klantvriendelijk.

Vriendelijke mensen. Ik had een nalevering en deze is netje gestuurd. Goeie service. Aanrader en ook leuke speeltjes voor de hond.

Uitstekende service en zeer goede producten!

Wij hadden een Kong besteld voor onze puppy en werden gebeld om te overleggen of we wel de juiste maat hadden besteld. Dit bleek niet zo te zijn, een maat groter was beter voor onze kooiker pup. En we kregen ook zeer goede uitleg over het type tuigje en hoe het werkt (we hebben Dog Copenhagen genomen). Kortom: geweldige service en blij dat we bij Viervoeter Plaza terecht zijn gekomen!

Hartstikke bedankt voor je mooie recensie. Als we het vermoeden hebben dat niet het juiste product/maat besteld is, vinden wij de service belangrijk om dat even na te gaan. We zien graag een tevreden klant. Nogmaals bedankt en graag tot ziens.

Duidelijke website

Denken mee met je levering

Een tevreden klant, daar doen we het voor! Fijn dat de moeite genomen is om deze mooie recensie aan ons te geven. Dank je wel!

Zeer tevreden!

Goed overzichtelijke site. Fijn dat er per mail gecommuniceerd kan worden en bestelling netjes op tijd afgeleverd!

Fijn dat er zo'n mooie recensie gegeven wordt. We proberen alles zo goed mogelijk te regelen. En elke week weer nieuwe artikelen erbij! Dank je wel en graag tot ziens!

Over Viervoeter Plaza

De leukste dierenartikelen vind je bij ons. Goede kwaliteit en service. Wij helpen je graag.