Fijne winkel met top eigenaresse

Duidelijke site, goede communicatie en heel fijn dat ik mijn bestelling de volgende dag kon afhalen

Snelle verzending en je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden. Erg tevreden!

Dank je wel voor de mooie reactie. Erg fijn om te horen!

Mooie producten en snelle levering

Ik waardeer vooral dat ze zo natuurlijk mogelijke producten verkopen en dat ze met een aantal producten iets terug doen voor de maatschappij. Bestelling kon ik snel afhalen.

Iets terug doen voor een ander is ontzettend belangrijk voor ons. We proberen ook om kwalitatief goede producten te verkopen. Fijn dat dat wordt gewaardeerd! Dank je wel voor de mooie recensie en graag tot ziens.

Mooie prijs, snelle levering

Mooie website, Scherpe prijzen en snelle levering.

Perfecte service, verder dan wat je mag verwachten

Tuigje ging los, er werden een paar opties geboden. Omdat ik graag een tuigje wilde, en er was geen vervangend tuigje in dezelfde klasse en zo kreeg ik een nieuw duurder tuigje zonder enige bijbetaling oid.

Veiligheid staat op nummer 1! Het tuigje moet voldoen aan de kwaliteit die we eraan stellen. Daar staan we voor. Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en heel veel plezier ermee. Graag tot een volgende keer.

Uitstekend!

Geweldig service en top kwaliteit spullen. Voor mij niet anders meer!

Dank je wel. Erg fijn om te horen. En we gaan graag op zoek naar artikelen die nog niet in de webshop staan. Geweldig om vaste klanten te hebben die tevreden zijn!

Prima snelle service, goede producten

Prima snelle service, goede producten

Dank je wel voor de mooie reactie. We doen graag ons best!

Breed assortiment

Mooie spullen voor een fijne prijs. Snelle levering.

Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie. We proberen alles zo goed en snel mogelijk te leveren.

Hele goede service en heel vriendelijk.

Twee tuigen in verschillende maten besteld van Dog Copenhagen. Super snelle levering, vriendelijke communicatie en goede service. Helaas viel mijn hond net tussen beide maten in en heb ik geen van beide aan kunnen schaffen.

Dank je wel voor de mooie reactie. We hopen dat er snel tussenmaten komen voor de prachtige tuigen van Dog Copenhagen. We hebben de vraag weer doorgezet en hopen dat we snel alle honden kunnen helpen aan zo’n prachtig tuig.

Mooie webshop met sociaal hart. Geweldige service en snelle levering.

Wat een lieve reactie. Dank je wel. We doen zeker ons best om iedereen zo goed mogelijk te voorzien van informatie over een product en als we kunnen helpen dan doen we daar zeker extra moeite voor.

Prima shop en contact

Alles volgens afspraak en retour en ruilen geen probleem en in goed overleg afgesproken. Duidelijke afspraken.

Dank je wel voor de mooie recensie. We vinden het erg fijn als de klanten tevreden zijn en proberen zo open en duidelijk mogelijk te zijn.

Snel en goed geholpen!

Ondanks dat het 1e Kerstdag was, kon ik snel terecht. Er werd alle tijd genomen om mijn hond te onderzoeken. Hierdoor kon ik gerustgesteld de rest van de kerstdagen vieren.

Netjes verpakt

Producten voldoen aan mijn verwachtingen

heel erg fijne site en mooi ingepakt en op tijd verzonden!

heel erg fijne site en mooi ingepakt en op tijd verzonden!

Snelle levering met goede service en communicatie

Bij deze winkel een hongentuig en een kong besteld. Alles was er binnen 1 dag. Helaas had ik een te grote kong besteld. Nadat ik ze hierover had gemaild, kreeg ik binnen 8 uur al een reactie met eerlijke communicatie over verzendkosten etc. Uiteindelijk besloten om de kong toch te houden aangezien onze pup nog in de groei is en er over een paar maanden heel blij mee is. Complimenten voor de goede communicatie.

Uitstekend!

De producten zijn goed evenals de prijzen. Je wordt zeer snel een ontzettend vriendelijk geholpen.

Prima, snelle levering.

Makkelijk te bestellen, snel verzonden.

Snelle levering, goede kwaliteit

Zeer tevreden, mooie en goede spullen

Klantvriendelijk en goede kwaliteit spullen. Snel geleverd en honden hebben genoten van lekkers en speelgoed

Goede producten, keurig verzorgd en snelle levering! Dank je wel.......ik kom zeker terug!

Mooi product, snel geleverd, goede prijs, goede service!!

Ik heb een Dog Copenhagen tuigje gekocht. Was niet op voorraad en eigenlijk zou de nieuwe duurder zijn maar om mij als klant tegemoet te komen kreeg ik m voor dezelfde prijs. Top service en mooi product!

Dank u wel voor de mooie reactie. Helaas was dit tuigje (oude model) als enige nog, door onze fout, na te bestellen op onze website. Dit is inmiddels aangepast maar we vonden het wel zo netjes om toch een tuigje te leveren omdat dit niet de fout van de klant was. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens!

Super geholpen en een mooi product

We hebben een fontein gekocht Mooi product voor een goede prijs

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens in onze webshop!

Snelle levering - goede producten

Goede producten (Dog Copenhagen harnas en leiband) en snelle levering naar België

Dank je wel voor de mooie beoordeling. Een tevreden klant, daar doen we het voor! Veel plezier met de producten.

Goede Service

Mocht prive langs komen on het tuigje te ruilen en een andere uit te zoeken voor onze hond. Deskundige uitleg en hulp gehad om de juiste maat te nemen.

Dank u wel voor de mooie recensie. We willen graag dat elke klant tevreden is met het product en als dat betekent dat we even privé moeten afspreken, dan doen we dat graag voor u.

Hele fijne communicatie

Hier het tuig van dog copenhagen besteld. Helaas was de een te klein en de ander te groot. Door middel van telefoon en email contact met de eigenaresse heeft zij er alles aan gedaan om tot een oplossing/ andere opties te komen! Top communicatie.

Dank je wel voor de mooie recensie. We zullen er alles aan doen om een passend tuig te vinden. Voor ons ook belangrijk om alle mogelijkheden uit te proberen zodat we zeker weten dat de juiste keus gemaakt wordt.

Cruquiusschans 10 2728EX Zoetermeer

Over Viervoeter Plaza

De leukste dierenartikelen vind je bij ons. Goede kwaliteit en service. Wij helpen je graag.