Snelle levering en toen artikel niet bleek te passen werd het snel en probleemloos omgeruild. Top!

Dank je wel voor de fijne reactie. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te regelen zodat we een goed product kunnen leveren. Een goede en snelle service vinden wij erg belangrijk.

Super geholpen

Uitstekende service met de aanschaf en het pas maken van een tuig van Dog Copenhagen.

Dank u wel voor de mooie reactie. Het mooiste compliment dat wij kunnen krijgen, is een tevreden klant. Daar doen we het voor. Fijn dat we dan ook zo'n positieve beoordeling krijgen.

Supergoede en ontzettend vriendelijke service!

Betreffende heeft er alles aan gedaan om voor mijn hond een passend tuigje te vinden. Er wordt meegedacht!

Goede service!

Bestelling kwam snel, retourneren ging makkelijk. Tevreden met de producten.

Top kwaliteit tuigjes & knuffeltjes!

2 verschillende tuigjes gekocht perfect ze zijn tot de dag van vandaag nog in goede staat, M’n hond is helemaal weg van de knuffels/speeltjes, zeker aanbevolen!

Fijn om te horen dat alles zo goed bevalt en dat u meerdere keren bij ons besteld heeft. We vinden het belangrijk om goede producten te verkopen. En als een klant dan terugkomt voor een nieuwe bestelling dan is dat helemaal een mooi compliment!

Ik heb al een paar keer spullen gekocht bij viervoeter plaza. De service is goed en snel! Als je vragen hebt beantwoorden ze die ook echt voor je. Ik heb een aantal knuffels gekocht onder andere van het merk Kong. Je krijgt goede kwaliteit spullen ! Ik kom zeker terug!!

Dank u wel voor de fijne reactie. Voor ons is een goede service zeer belangrijk. We leveren graag een passend product bij uw huisdier. In dit geval speelgoed en knuffels met een pieper. Bedankt voor het vertrouwen in onze webshop!

Cruquiusschans 10

2728EX Zoetermeer

Over Viervoeter Plaza

De leukste dierenartikelen vind je bij ons. Goede kwaliteit en service. Wij helpen je graag.