Keurig

De mannen hebben keurig werk geleverd!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi A5

Bedankt Cornelis!

Keurig werk geleverd

Nette chrome delete laten doen bij dit bedrijf.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mercedes Benz E350

Leuk om te horen Thierry, bedankt!

Helemaal tevreden

Zeer tevreden over de getinte ruiten, bedankt!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) BMW 5 serie

Thanks Joep!

Ontchroombeurt goed gelukt

Kleine ontchroombeurt laten doen op mijn Audie en ben meer dan tevreden. Snel, goede service, warm ontvangst, super vriendelijke mensen, mooie ruimte om te wachten en niet onbelangrijk: goede koffie. Ik raadt dit bedrijf zeker aan. Topwerk jongens!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi RS6

Heel fijn om te horen Peter, bedankt voor de uitgebreide beschrijving van je ervaring en het mooie cijfer!

Dit bedrijf reageert supersnel op mijn vragen.

Jan en zijn collega's doen hun werk onberispelijk en hebben de grill van mijn Mach E naar mijn volle tevredenheid gewrapped; ik ben daar erg content mee. Tijdens het wachten kreeg ik koffie aangeboden en hebben we gezellig zitten praten om de tijd te doden en voordat ik het doorhad, was de auto alweer klaar. Puik werk Nulvijf, gaat vooral zo door...

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mustang Mach E

Ontzettend bedankt voor de leuke woorden en het mooie cijfer Chi. Ook leuk je te ontmoeten!

Hier blijf je plakken ;-)

Super bedrijf, diverse details laten wrappen en kom later zeker nog terug voor wat andere aanpassingen. Wellicht een complete wrap.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi S3

Bedankt voor je leuke review Marjolein!

Professionals!

Professionele club die kwalitatief hoogwaardig werk aflevert. Leuke mensen die staan voor wat ze doen en kwaliteit willen leveren. Zeer tevreden.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mustang Mach E

Heel erg leuk om te horen Bas, bedankt voor de beoordeling!

Professioneel en goed

Professionele toko, mensen die hun werk goed doen. Kon er ter plekke wachten in een prima wachtruimte met banken, met koffie, met tv en met uitzicht op de auto’s. Het ontchromen duurde wel langer dan van te voren was aangegeven, verder alles uitstekend hoor.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi A6 Avant

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven Geert, veel plezier met je ontchroomde wagen!

Goed geregeld

Uitstekend bedrijf, 5 serie laten ontchromen.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) BMW 5 serie

Bedankt voor de review!

Vakmensen en erg vriendelijk!

Auto zeer mooi gewrapt lijkt wel een nieuwe wagen

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Bmw 645i

Heel fijn om te horen Chris, bedankt!

Alles is mogelijk zeer klantvriendelijk en goeie hulp in je keus naar een kleur alles wordt uit de kast gehaald om jou te helpen naar de beste kleur. Bij mij was er langer tijd nodig met de wrap dat werd netjes gemeld. Had een paar dagen later de spiegel een stukje los langs gereden en gelijk opgelost. Ik ben zeer tevreden en onwijs trots op het resultaat.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi A3 Sportback

Bedankt voor de review Aylin! Wij vonden het ontzettend leuk om aan je auto te werken met deze hele gave, unieke en gedurfde kleur. Heel veel plezier met je fantastische Audi!

Strak afgeleverd

Uitstekende service!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) VW ID3

Fijn om te horen Patrick!

Goed, Snel en betaalbaar!

Mooi resultaat!

• Soort klus Carwrapping

Bedankt voor de beoordeling!

Top service!

Binnen vier uur een offerte, snel contact, een ontwerp dat precies hetgeen was wat ik in mijn hoofd had, prachtige foto’s en filmpjes zodat ik het tussenresultaat kon bekijken en uiteindelijk een geweldige mooi gewrapte auto: mijn droomauto. Enorm bedankt voor het verwezenlijken van mijn droom! Toppers! ❤️

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mini Cooper Countryman

Bedankt voor de leuke opdracht en review, we hebben met veel plezier aan je mooie auto gewerkt!

Netjes en vriendelijk

Netjes gewerkt.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Dacia

Dankjewel Mascha!

Topbedrijf

Toppers. Chrome delete ziet er perfect uit jongens.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mercedes C-klasse

Fijn om te horen Marcel!

super service!!

Gaan iet uit de weg voor een uitdaging !! top mannen!!

• Soort klus Striping
  • Merk & type voertuig (niet verplicht) camper

Leuk om te horen Harm. Zo is het maar net! Bedankt voor de enthousiaste review.

De Kameleon wrap is een “koppendraaier”.

Mijn cijfer zou een 9,5 moeten zijn (kan ik niet invullen). Net geen 10 omdat kleine kunststof onderdelen (handvaten deuren) en het antenne kapje op dak de wrap losliet. Is direct hersteld, maar nu zag ik dat het antenne kapje wederom aan het loslaten is. Wrapfolie en kleine kunststof onderdelen is dus geen goede combinatie. Ik kijk het nog even aan wat er met de deurgrepen gebeurt en dan beslis ik hoe verder.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Volvo V60

Bedankt Kees voor de uitgebreide beschrijving van je ervaring en het mooie beoordelingscijfer! Mocht er nog iets verholpen moeten worden, wip gewoon even bij ons langs.

Super, en vriendelijke ontvangen

Heb mijn achterkant van mijn mercedes het chrome laten wrappen en de voor grill laten vervangen. Echt ziet er mooi en netjes uit. Ben zeer tevreden erover.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mercedes c-klasse

Heel erg fijn om te horen Eddy, zag er inderdaad echt top uit met die nieuwe sportievere grill.

Netjes en correct.

Netjes en correct werk. folie zit er strak op/in.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Golf Variant

Een aanrader

Prachtige wrap waar ik heel blij mee ben. Een aanrader.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) BMW 3 serie

Fijn Werner en bedankt voor de beoordeling!

Enthousiast met passie!

Een goed contact gehad met ze, houden je op de hoogte en denken in oplossingen. Enthousiast met passie voor je wagen! In een woord top!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Honda CRZ

Ontzettend leuk om te horen Annika! Veel plezier met de auto.

Oog voor detail!

Na lang zoeken voor een chromedelete van mijn MINI en het plaatsen van een rode strip in de grill, ben ik bij dit adres uitgekomen. Na lang zoeken in de regio Overijssel ben ik toch uiteindelijk bij Nulviif terechtgekomen. Ik las diverse recensies en zag ook diverse resultaten voorbij komen op Instagram. Nadat ik mijn wensen heb verteld kreeg ik al vrij snel een offerte opgestuurd, hiermee akkoord gegaan en afspraak ingepland. Eenmaal mijn auto bij Nulvijf kreeg ik een leenauto tot mijn beschikking. Bij het ophalen van mijn auto liet Jan het resultaat aan mij zien en wat was het mooi geworden, alles mooi strak aangebracht en kwaliteit van het materiaal ten top! Absoluut vakmanschap van de heren die het hebben aangebracht!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) MINI COOPER S

Bedankt voor de uitgebreide beschrijving van je ervaring Barry, erg leuk om te lezen!

Top wrappers, goede service

Min mini cooper is super strak gewrapped, ben er erg blij mee. Goede service, hartelijk ontvangen, snel reactie op mails en duidelijke communicatie. Ook de wrap is heel strak en goed afgewerkt. Gewoon top.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mini Countryman

Veel plezier met de nieuwe wrap op de Mini, Amber!

top bedrijf

2 maart me ramen laten blinderen en gratis vervangend vervoer mee gekregen top service en top mensen zeker een aanrader deze bedrijf

• Soort klus Ruiten tinten

Mooie woorden Avinash, zijn we natuurlijk erg blij mee. Bedankt voor de klus en de mooie review!

Noorderdwarsvaart 215 9201KK Drachten