Zeer tevreden en snelle service. Aardige mensen.

Werd vriendelijk geholpen ook snelle service ook het briefpapier en enveloppen heb ik er laten maken en ziet er super strak uit.

• Soort klus Autoreclame

Leuk om te horen Rinse, bedankt voor de beoordeling!

Goed en persoonlijk contact en kennis van zaken.

Vlotte afhandeling na eerste contact. Duidelijke offerte. Wordt meegedacht in het ontwerp. Prachtig resultaat. Nauwkeurig en strak!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Volkswagen camperbus

Bedankt voor het omschrijven van je ervaring en het topcijfer Henk!

snel en goed

Bedankt voor de review!

Klaar terwijl je wacht

Spiegelkappen laten wrappen en wat chrome zwart laten maken. Resultaat is top. Klaar terwijl je wacht onder het genot van koffie in de wachtruimte vanuit waar je zicht hebt op je auto terwijl deze in orde wordt gemaakt. Enige minpuntje dat ik zou kunnen noemen is dat het iets langer duurde dan van te voren was aamgegeven maar je zit daar prima onder het wachten. Voor de liefhebbers is er zelfs tv en een playstation.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi A5

Bedankt voor de zeer uitgebreide review Roger, fijn dat het zo goed is bevallen!

Professionele en prettige dienstverlening

Meedenken, efficiënt vriendelijk en uitstekende kwaliteit tegen een nette prijs. Kortom, aanrader Ado Elvers

• Merk & type voertuig (niet verplicht) VW TRANSPORTER L2H1

Bedankt voor de mooie woorden Ado!

Wij kregen een hele nette offerte voor het beletteren van onze auto. Van begin tot eind was de communicatie duidelijk en prettig. Tijdens de belettering konden we wachten met een heerlijk kopje koffie uitkijkend op hoe onze auto beletterd werd. Wat een vakmannen werken hier. Het resultaat is echt geweldig! Vol trots reden we daarna terug naar huis. We komen hier zéker terug als we de mogelijkheid hebben en raden het aan iedereen aan!!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) VW Caddy

Bedankt voor deze super leuk review Denise! Heel fijn om te horen.

Goed geregeld

Mooi netjes werk geleverd .

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Citroen c1

Bedankt Menno, fijn om te horen!

Uistekend

Ik vind persoonlijk een hele vakkundig bedrijf. Resultaat was uistekend, schitterend, super super super blij mee. Ik ben paar keer bij bedrijf geweest en iedere keer voel ik ik me thuis, ik was van harte welkom. Een hele warme vriendelijke sfeer. Jan en Jordy hebben alles goed geregeld. Als ik een fijn bedrijf zou aan iemand voorstellen met name van wrap ,tinten ik zeg ALLEEN MAAR NULVIJF. JE MOET NAAR NULVIJF GAAN. En natuurlijk zijn ze in mooie Drachten ,

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Golf 7 R

Leuk je weer terug te zien voor een nieuwe klus Moji. Bedankt voor de review en wellicht tot snel voor weer een nieuwe update aan je auto!

Gewoon Top product en Top Service

Het reclamebureau nulvijf heeft ons ontzettend goed begeleid van begin tot het eindproduct. De opdracht was; vanuit AH merkbeleving, een uniek en opvallend, tikkeltje eigenwijs product te leveren. Het eindresultaat een prachtige blikvanger van een Volkswagen Crafter volledig in de eigenzinnige huisstijl van Albert Heijn Siddeburen. Een volledige Wrap, in full Color print, maar ook met reflectie strepen. De print heeft zeer hoge graad van Pixels, dus haarscherp. De reflectie is ultrasterk en unifolie ook hoogwaardig. Zie de foto,s op hun insta! Onze Appie bus kun je ook hier niet missen!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Volkswagen Crafter

Fantastisch Harry, we vonden het ook erg leuk om de klus voor je uit te voeren!

Zeer goede ervaring met nulvijf, bedankt voor het ontchromen!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi S5

Graag gedaan en bedankt voor de review!

Bmw perfect geblindeerd

Ik kan kort zijn: mijn bmw is perfect geblindeerd door nulvijf.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Bmw 5

Helemaal goed Youri, heel erg bedankt voor de beoordeling!

Goede service, fantastisch werk geleverd echt een top bedrijf

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Bmw 3er e90

Leuk om te horen, bedankt!

Professioneel bedrijf!

Zeer tevreden met het ontchromen van mijn CX-5! Professionele werknemers die mooi werk leveren.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) MAZDA CX-5

Bedankt Marco voor de review en de complimenten! Het is inderdaad super mooi geworden.

Helemaal top ben er erg blij mee!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Toyota

Heel fijn om te horen!

Erg mooi geworden

Blij met de ontchroomde delen op mijn audi en erg tevreden over de (snelle) topservice van nulvijf! Een aanrader voor ieder die wat aan zijn auto wil laten doen.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi A6

Top Joost, bedankt!

Topbelettering

Onze nieuwe bus helemaal perfect beplakt met ons logo en naam.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mercedez Vito

Super om te horen, bedankt voor wederom een mooie opdracht Hayco!

Communicatie

Had vooraf even laten weten dat het niet een 1/2 uur zal duren maar een 1/2 dag. Was fijner geweest. Het beplakken van de bus ziet er mooi uit.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Bus

Excuses daarvoor Freerk-Jan, door enorme drukte liepen de klussen inderdaad uit die dag. Ik begreep van mijn collega dat zodra dit duidelijk werd het wel direct met je is gecommuniceerd en we je toen ook gratis vervangend vervoer hebben aangeboden. Gelukkig is de belettering wel helemaal naar wens. Bedankt voor het beschrijven van je ervaring!

communiceert prima, en een heel mooi resultaat

prettig contact, komt vlot met een geschikt ontwerp en het resultaat is naar volle tevredenheid!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Mercedes Vito

Heel tof om te horen dat het zo naar tevredenheid is geweest. Bedankt voor de beoordeling en natuurlijk voor de mooie klus!

Uitstekend!

Gevraagd om een offerte en inderdaad binnen de 4 uur een mailtje met wat het zou kosten. Toen wat gaan vergelijken met soortgelijke bedrijven maar Nulvijf bleek toch het scherpst geprijsd voor de dingen die ik wilde laten doen (ontchromen, blinderen, spiegels wrappen en logo’s zwart). Na wat heen en weer mailen telefonisch contact gehad en een afspraak gemaakt. Vervangend vervoer was geregeld en kon aan het eind van de dag m’n auto weer ophalen. Mooie foto’s gemaakt, toegestuurd gekregen en erg blij met het eindresultaat!

• Soort klus N.v.t.
  • Merk & type voertuig (niet verplicht) Audi a4

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review en ontzettend leuk om te horen dat het zo naar wens is geweest!

Top bedrijf

Zeer goede ervaring!

• Soort klus Ontchroombeurt
  • Merk & type voertuig (niet verplicht) Bmw

Super om te horen, bedankt Mo!

Vakwerk. Zeer tevreden!

Andere look, andere auto! Chromen dakdragers en raamlijsten vlekkerig en verweerd. Niet meer weg te poetsen. Met de wrap van nulvijf echt een andere look en andere auto. Geen seconde spijt. Vakwerk!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) BMW 320

Dank voor de mooie woorden!

Uitstekend Fantastisch Je ben daar van harte welkom Super tevreden.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Golf 7 R

Bedankt voor de complimenten Moji!

Vakmanschap!

Aardige jongens die zorgvuldig werk afleveren! Echt een aanrader voor een nette prijs.

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Alfa Romeo Giulia

Heel erg leuk om te horen Wieger, ontzettend bedankt voor de review!

Prettige ervaring met nul vijf

Goed bedrijf voor het tinten van autoramen, goede en leuke mensen al met al top

• Merk & type voertuig (niet verplicht) Volkswagen

Super Mario! Bedankt!

Hele goede ervaring

Ruiten heel mooi getint, duurde iets langer dan verwacht maar uitvoering eigenlijk perfect. Mooie wachtruimte met prima koffie!

• Merk & type voertuig (niet verplicht) VW

Fijn dat het ondanks het iets langere wachten toch helemaal naar wens was Filip!