Snelle, juiste levering

De bestelde producten snel en goed ingepakt ontvangen.

Snelle reactie; goede service

Gewenst product was niet meer leverbaar. Kreeg de dag na bestelling telefonisch bericht over een alternatief dat geleverd kon worden. Goed en snel afgehandeld.

SUPER

De persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid is top.

Super service :)

Goede service en uitleg

Omdat het product niet meer leverbaar was, kreeg ik een ander product toegezondrn voor dezelfde prijs. Zowel telefonisch als schriftelijk goede uitleg gekregen!

Goed en snel geleverd

Top service, top product!

top service

ik had problemen met inloggen kreeg telefonisch direct contact en alles werd opgelost voordat het gesprek klaar was top service

Goed product. Fijne site.

Wordt ook vrij snel bezorgd. Heb niets anders dan lof!

Op tijd, goed en snel bestelling ontvangen

Mijn bestelling was goed verpakt. Juiste producten en snel ontvangen.

Ze doen wat ze zeggen

Alles keurig op tijd en goede info.

Optimale service, goede bereikbaarheid en deskundig en prettig contact

Toevallig kwam ik in contact met Glenn van Fitsynergy. Gelukkig maar! Ik hecht veel waarde aan enerzijds mijn vitaliteit en anderzijds aan deskundig en prettig contact. O ja….en gemak, transparantie en snelheid vormen voor mij eveneens belangrijke waarden. Bij Glenn van Fitsynergy komt dat allemaal bij elkaar. Mijn ervaring is in één woord top! Ik ben blij dat ik Glenn en daarmee Fitsynergy heb leren kennen. Een vertrouwd adres die mijn behoeften en wensen volledig waarmaakt! Desgewenst deel ik graag mijn ervaring met je (via onderstaande contactgegevens)! Met sportieve groet, René van der Heijden. 06 - 13 12 69 23

snelle levering, alles prima verzorgd!

zie boven

Super klantenservice

Ik had een onduidelijkheid betreft een besteld supplement en ik werd uitstekend verder geholpen.

Service is top!

Artikel dat ik bestelde bleek niet op voorraad, er werd heel erg goed en flexibel meegedacht in mogelijkheden.

Geweldig spul

Wil de 4 daagse gaan lopen, ben dit gaan gebruiken bij spierpijn wekt dus echt.

Heel snel geleverd. Nu de smaakjes uitproberen.

snelle levering, goed verpakt. werking product moet nog blijken.

Goede communicatie

Ze komen hun afspraken keurig na ondanks een later tijdstip van aflevering werd hier goed over gecommuniceerd!

Zeer vertraagde levering. Als die al komt.

Juist in periode van diverse (halve)marathons extra maurtengel besteld die niet geleverd zijn tot nu toe (na 2 weken). Wel betaling direct afgeschreven. Mail gaf aan “door omstandigheden”. Weg geld? Slechte organisatie!! echter: levering bleek idd door een omstandigheid vertraagd, Fitynergy heeft direct gemaild en zelfs gebeld om e e a uit te leggen en te corrigeren en toch nog heel vlot de bestelling afgeleverd ( incl extraatje!) zelfs vóór mijn te lopen marathon mijn score daarom aangepast en kan Fitsynergy toch aanbevelen

Beste Heer Fidder, Zoals gisteren al telefonisch besproken was er binnen een dag naar onze mening een bericht richting u gedeeld met uitleg en oplossingen. Dit is wellicht van beiden kanten niet helemaal goed begrepen. Gelukkig dat dit nu besproken is, het pakket is inmiddels uw kant opgestuurd. Met vriendelijke groet, Glenn ps. Succes met de loopwedstrijden.

niets op aan te merken

geen bijzonderheden

Prettig en snel geholpen!

Goede service, vriendelijk en producten snel ontvangen!

Snelle levering en behulpzaam

Product werd snel, en netjes verpakt, gekregen. Ik had een probleem met adressering dat werd erg snel en vriendelijk opgepakt

Snelle levering zoals altijd

Dit keer wat nieuwe producten uitgeprobeerd, ook hier tevreden over.

Makkelijke bestelling en prima levering

Allemaal prima en makkelijk gegaan