Mijn bestelling van 30 juni 4803 heb ik nog steeds niet ontvangen .

DPD de transport firma is bij deze levering van mijn pakje erg tekort geschoten. Fitsynergy heeft de levering goed opgevolgd en kreeg het uiteindelijk gedaan om de oorzaak te weten te komen bij DPD , waarom de levering 7 dagen vertraging opliep. De dag erna kreeg ik het pakje via Bpost. Dank aan Fitsynergie.

Beste mevrouw Smits, Zoals al per mail besproken is er een en ander misgelopen bij onze vervoerder helaas. Vanaf het moment van de bestelling tot uw bericht hebben wij ook een aantal keren contact gehad waarin u ook vermeld dat voorgaande bestellingen (gelukkig) wel altijd snel binnen een dag geleverd zijn. Er is op slechts 1 vraag van u geen reactie gekomen omdat wij zelf hier nog op een reactie zaten te wachten van onze vervoerder, helaas hebben onze berichten elkaar gekruist. Inmiddels hebben wij al aantal keren contact gehad en is het pakketje gelukkig in uw bezit. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Glenn van der Fits

Goede service, snelle levertijd

Goede service en snelle levertijd Scherp geprijsd

Een klantvriendelijkheid en dienstverlenend besef waar veel webshops voorbeeld aan kunnen nemen.

Zie bovenstaand

Betrouwbare zaak

Producten zijn van goed kwaliteit. Prima verpakt en op tijd geleverd.

Zeer tevreden !

Fijn telefonisch contact met Glenn Gehad en zeer professioneel advies gekregen . Mijn bestelde producten waren er de volgende dag al ! Nu een weekje verder voel ik al dat het een stuk beter gaat met mijn klachten !

Topproducten, snelle levering en normale prijzen.

Topproducten, snelle levering en normale prijzen.

Prima levering

Goede prijs

Snelle levering en uitstekende producten

En snel geleverd!

Snelle levering, goede service

Levering snel en volledig.

Snelle en juiste levering. Reageren snel op vragen. Top!

Direct geleverd

Mooie producten . Zelf vind ik ze erg zoet . Daar zou nog aan gewerkt kunnen worden .

Probleem meteen opgelost

Heel fijn dat er telefonisch contact is geweest en daarna het pakketje alsnog zeer snel geleverd

Probleem meteen opgelost

Heb het bestelde nog niet ontvangen

Na een week heeft DPD nog niets geleverd

Het pakket is nog niet binnen

Inmiddels een week verder

goede en snelle service

smooth operation

perfect product-perfect delivery

snelle levering zeer tevreden

Voldoet aan mijn vraag

Altijd correct!

Snelle levering, producten zijn van zeer goede kwaliteit!!

Na een goede en duidelijke informatie te hebben gehad een bestelling geplaatst en alles naar wens en snel geleverd. Toppie Dus voor goede Energie bij Fytsynergy

Er was iets misgegaan met de e mail en bezorging dit is keurig opgelost

Slank de zomer in

Ik ben gestart met Full Redux Lipo Thee & Capsules. Het werkt tot nu to prima.

Vreemde zaak. U vraagt voor een beoordeling terwijl wij nog niks van U ontvangen hebben.

Nog steeds in afwachting van Uw levering !!

Beste Mevrouw Trees, Zoals al eerder aangegeven per telefoon is de vraag voor beoordeling in uw geval wat vroeg verstuurd. Dit staat op automatisch 5 dagen ingesteld. Dit is in uw geval nogal ongelukkig uitgepakt, met het weekend ertussen, dus excuus daarvoor. De bestelling is door u donderdagavond gedaan, deze is vrijdag opgestuurd en dinsdag bij u geleverd. Helaas was dit niet maandag maar goed evenwel hebben wij getracht uw bestelling met de juiste zorg te behandelen, wij geven ook geen 100% garantie voor de volgende (werk)dag in huis. Tevens zijn wij altijd bereikbaar voor vragen en staat de service hoog bij ons in het vaandel. Gelukkig is dit bij onze klanten bekend. Zoals ook al telefonisch aan u aangeven denk ik dat wij de bestelling juist behandeld hebben en vervolgens ook adequaat op uw reactie hebben gereageerd. Wij zouden het waarderen als u misschien de beoordeling, met alle feiten op een rijtje, nogmaals wilt bekijken? Beoordelingen en service zijn voor ons belangrijk en uw reactie komt ons inzien niet overeen met de werkelijkheid. Wij zullen de vraag ter beoordeling verzetten naar 7 a 8 dagen in plaats van 5 dagen om dit soort reacties te voorkomen. Nogmaals dank voor uw bestelling. Met vriendelijke groet, Glenn van der Fits