Nvt

Nvt

Goede service en producten

Snelle levering en scherpe prijs

Geleverd wat ik besteld heb binnen de vooraf gestelde tijd

Duidelijke site, snelle levering, veilig verpakt.

Heerlijke energybooster voor bij het sporten!

3 dagen achter elkaar gebruikt ivm een druk sportprogramma. Voor de inspanningen Energy Water genomen en na deze inspanningen de Nutrition voedingselementen gebruikt voor mijn herstel. Geen moment een ‘leeg’ gevoel gehad en heb alle sport verplichtingen kunnen volbrengen. In combinatie met het Permsal Magnesium olie en kristallen een heerlijke 3-daagse sport programma gehad.

Prima levering en producten

Alles word super snel bezorgd. En de producten zijn heel goed.

prima contact, snelle levering

Super snelle levering.

Goeie ervaringen en snelle levering.

Super snelle service

Bezorgd op de dag van bestelling ! En precies het product dat ik zocht.

Snel

Hele snelle service en goede producten

Altijd heel tevreden over de levering vd bestelling.

Het is goed spul, heb het een tijd niet kunnen gebruiken. Heb nl een ingeluk gehad en mijn pols en duim gebroken. Erna een operatie gehad aan mijn duim, 6 weken een brace omgehad. Heb therapie en kan nog geen zware dingen sjouwen, heb sinds zondag weer de olie gebruikt. Groetjes Ingrid Strik

Vriendelijke en goede service!

Altijd vriendelijke service en goed bereikbaar voor vragen over product of levering.

perfect product

De magnesium vlokken en de flessen, ondersteuen bij onze krampen heel goed!

Top service, top advies en top producten

Fitsynergy heeft een uitgebreid assortiment en geeft daarnaast advies op maat zodat de producten die ze leveren het juiste effect hebben.

Goed geholpen

Zeer klantvriendelijk

Werkt heel ontspannend na het sporten.

Na het wandelen is het heerlijk om met dit product je voeten in te sprayen. Werkt heel ontspannen.

ik werd gebeld ivm met afwijkende bestelling en kreeg duidelijke uitleg

tevreden met de service en levering

Goede en snelle service. Niks te klagen

Keurige service

Het pakket was door de bezorgdienst vertraagd. Waarna ik een review had achtergelaten dat ik het pakket nog niet had ontvangen. Nog geen 10 minuten later had ik de verkoper aan de lijn en heeft er alles aan gedaan mij gerust te stellen oplossingen geboden en status van het pakket achterhaalt. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo serieus met de reactie van de klant om gaat. Top!

Fijne service vriendelijke verkoper

ik ben vriendelijk geholpen omdat ik een vraag had over het bestelde.

Top!! Snel bezorgd

Een aanrader om rustig en ontspannen de nacht in te gaan. En zeker als je een zware dag achter de rug hebt gehad is het heerlijk. Absoluut tevreden.

De test was snel binnen met de post. Beetje lastig wel om jezelf te prikken, maar verder een makkelijke en duidelijke test.

Laan van Ouderzorg 149

2352HM Leiderdorp