Vriendelijke medewerkers. Staan klaar om te helpen met goed technisch advies.

Snelle reactie

Firma denk mee wat je nodig hebt.

Snel, behulpzaam en persoonlijk.

Je wordt professioneel en vriendelijk geholpen zonder veel poespas. Ik ga er vanuit dat de levering volgens afspraak volgt. Ferrie Smit.

super

vlot geregeld.

Makkelijk te bestellen en er wordt meegedacht over hetgeen je besteld. Andere maat beugels besteld als de buis diameter, ben gebeld of dit wel klopte. Super gedaan.

Snel, correct en niet te duur

Snel, correct en niet te duur

Snelle order handeling + levering en klantvriendelijk

Goede website, goede prijzen, supersnelle levering en bij abusievelijk verkeerd bestelde producten een super goede en snelle terugbetaling. Echte service! Dit is een winkel/bedrijf waar je met vertrouwen kunt kopen.

Professioneel, meedenkend en snelle levering.

Door een fout van mijn kant, dingen vergeten mee te bestellen. Maar dit werd makkelijk en snel opgelost door medewerker Maarten. Zonder extra verzendkosten, zodat de bestelling de volgende dag werd bezorgd.

Snelle levering en goede prijs.

Rood koperen buis 28mm besteld. Deze werd snel volgens afspraak geleverd. Duidelijke communicatie vooraf over de afleverdatum en een goede prijs.

Levering snel en volgens afspraak.

Zeersnelle levering volgens afspraak.

Klantvriendelijk

Door een fout van mijn aquarium bouwer bleef ik zitten met 5 tankdoorvoeren welke ik in november besteld had. Eind februari contact op genomen met de klantenservice of er nog iets mogelijk was om deze te ruilen. Zij hebben met mij telefonisch contact opgenomen en het aanbod gedaan om deze te ruilen voor de juiste maat.

Goede producten en snelle levering!

Snel geleverd!

Snel en overzichtelijk

Gewoon goed en snel

Componenten sluiten niet op elkaar aan.

Een stopbal voor rioolafsluiting met pomp gekocht. De maat van de nippel op de bal was niet dezelfde maat als de draad in de pomp. Daardoor had ik niets aan de pomp Referentie 43421 datum 12-02-2024

Goed en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Denken goed mee

Na bestelling werd ik gebeld of de aantallen klopten. Bleek dat ik één component te weinig had besteld. Na overleg nabesteld en toegevoegd aan de bestelling. Levering van de producten de volgende dag. Vergelijkbare eerdere ervaringen gehad dus een bedrijf waar de klant nog koning is.

Snel super

Direct goed geregeld toppie

Zeer snel geregeld wilde het in een winkel halen hadden ze nergens zwart maar bij pvc4u gelijk de andere dag thuis

Snel en correct!

Snel en correct!

Erg makkelijk

Ik heb mijn benodigde spullen makkelijk kunnen vinden op de website.

Dienstverlening zoals je wenst

Ik ben door de info op de site goed geholpen, ik heb het juiste product gevonden en dan ook nog voor een zeer scherpe prijs, zonder verzendkosten, razendsnel is het bij mij bezorgd, degelijk verpakt. Een site om te onthouden voor toekomstige klussen.

very good

Good rices, dast delivery

Geleverd wat beloofd is, sneller dan verwacht tegen een hele scherpe prijs

Prettige ervaring, snel en goedkoop zonder duizenden bevestigingmails en extra aanbiedingen.

helemaal tevreden.

Prima prijs en snelle levering, een positieve ervaring dus.

Over PVC4U.nl

PVC4U is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVC4U.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.