helemaal tevreden.

Prima prijs en snelle levering, een positieve ervaring dus.

Toppie

Hetgeen ik besteld hebt voldeed helemaal aan mijn verwachting!

Voldoende keus en netjes afgeleverd.

Alles loopt zoals je mag verwachten.

Duidelijk telefonisch contact en advies.

Voldoet aan mijn verwachting

Zeer goed snelle levering

Heel goed!

Spul stond snel klaar om te worden afgehaald en was exact volgens de afgesproken maat

Prima service! Reageren snel.

Prettige koopervaring. Snelle levering en snelle reacties op vragen. Een nabestelling kon snel toegevoegd worden aan de oorspronkelijke bestelling en zonder vertraging als 1 levering bezorgd.

Ok

Er wordt goed meegedacht

Subliem.

Zaterdag besteld en maandag al in huis. Super geregeld. Kan ik iedereen aanbevelen.

Supersnelle en correcte levering!

Op vrijdag een bestelling doen en keurig op zaterdag bezorgt! Ik heb hiervoor gebeld met PVC4U.nl en dat is wel zo prettig dat dat gewoon kan! Niks moeilijk doen met WhatsApp e.d gewoon ouderwets contact! Een aantal van dit soortgelijke bedrijven rekenen zelfs extra kosten bij 1 dags leveringen (en dan ook echt veel extra) bij PVC4U werkt dit gewoon en kon ik lekker verder klussen in het weekend!

Zeer snelle levering

1 dag na bestelling geleverd

Denken mee, eigen transport, goede prijs; meer heb je niet nodig!

Denken mee, eigen transport, goede prijs; meer heb je niet nodig!

Goede communicatie en goede prijzen

Ze communiceren bijzonder goed en ook de prijzen zijn prima.

Ze nemen telefonisch contact op omdat het product langer duurde Echt top service

Snel en servicegericht

Mijn bestelling was niet groot maar men maakte er toch maatwerk van door gratis op maat te zagen. Ik kreeg alles de volgende dag geleverd: het maatwerk stuk en het reststuk, netjes verpakt. Top!!

In een woord uitstekend

Ontzettend snel

De levering was supersnel binnen 24 uur.

Nauwkeuriger werken

Sommige onderdelen geleverd met niet de juiste maat. Na telefonisch contact de juiste spullen verstuurd, leverde echter een aantal dagen vertraging op.

Uitstekend, zeer klantgericht.

Bijzonder behulpzaam en ook goed advies

Besteld, volgende dag in huis

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service prettig geprijsd

Levering duurde langer dan verwacht

Product zou op voorraad zijn. Levering heeft meer dan een week geduurd. Wel na bestelling een mail ontvangen dat de bestelling niet compleet was en de dinsdag (6 dagen later) geleverd zou worden. Het werdt nog een dag later. Wel netjes ontvangen wat besteld was. We hadden er gelukkig geen spoed bij.

snelle service goedkoop en goed product

snelle service goedkoop en goed product

Slang op maat gekocht toch volgende dag in huis. toch normale niet te hoge verzendkosten.

Inductorstraat 60 3903KB Veenendaal

Over PVC4U.nl

PVC4U is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVC4U.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.