Duidelijk en snel

Ervaring is goed

prima service

Wat mij opviel is dat er zeer goeie instructies op de website staan, lees ze voordat je besteld, niet zoals ik. Maar geen probleem, de bestelling werd aangepast nadat ik een mailtje stuurde en ik kon ze nog steeds op het afgesproken moment afhalen!

Goede producten, wel dubbele levering.

Prima producten en werden geleverd zodra er betaald was, wel werd er dubbel geleverd en heb ik dat zelf terug moeten sturen.

Goed, en snelle antwoorden

Het enige waar ik tegen aanliep is dat ik al vaker had gekeken en dat op een eerder moment traptreden niet op voorraad waren. Maar dan kun je ook geen opdracht aanmaken of wanneer ze wel op voorraad weer zijn wordt niet aangegeven. Ik had wel tijd maar anders ga je ergens zoeken.

Alles is vlot besteld en geleverd super

zeer goede service

niets op aan te merken

top snelle levering

snel in huis netjes geleverd

Correct en snel

Correct en snel

Stevig spul, vlotte levering

Op de site was het soort en maat traptreden die ik zocht snel gevonden. Het filmpje met montagevoorschrift was handig. De bezorging was vlot, de prijs heel redelijk. De treden zijn degelijk, mooi afgewerkt en makkelijk te monteren. Tevreden dus!

prima service

snelle afhandeling

prima afhandeling en snelle levering

Duidelijke site. Snelle levering

Bestelproces ging snel vervolgens de levering ook.

prima product en snelle levering

prima product en snelle levering

Degelijk materiaal en goede service

De kwaliteit is top en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Bedankt!

Prima service.

Het product ziet er goed uit, de bestelling is snel gedaan en de bezorging ging uiterst snel.

Uitstekende service, tevreden klant

Goede communicatie, prima product en perfecte afhandeling

product zoals gevraagd geleverd, goed product en goede plaatsing

zeer tevreden over product.

Duidelijke site

Het wordt duidelijk uiteengezet hoe het werkt, je voert de opgemeten waarden in, en er komt een oplossing uit, zo niet dan andere waarden invoeren. Kom je er dan nog niet uit, dan bel je het tel. nummer wat duidelijk bovenin staat en er wordt vriendelijk te woord gestaan. Prima service.

Snel en vakkundig

S

Goed product, snel geleverd

80 x 80 rooster besteld en snel ontvangen. Voldoet aan verwachting. Prijs ok.

Ja

Bij thuis oud hout trap moet vervangen door rvs trap niet hout rot

Fijn contact en een zeer goede klantenservice

Bij het bestellen van een trap werd er goed en duidelijk advies gegeven. Ook de service daarna was goed.

Punctuele levering.

goede en snelle service

Snelle reaktie. Goede service en snelle bezorging

Prima site, communicatie, factuurafhandeling en producten.

Tevreden.