Fijn contact en een zeer goede klantenservice

Bij het bestellen van een trap werd er goed en duidelijk advies gegeven. Ook de service daarna was goed.

Punctuele levering.

goede en snelle service

Snelle reaktie. Goede service en snelle bezorging

Prima site, communicatie, factuurafhandeling en producten.

Tevreden.

Super mooi kelderrooster op maat gemaakt.

Het maken kost natuurlijk een aantal weken maar het is het wachten meer dan waard. Prachtig op maat gemaakt kelderrooster. Zeer blij mee en keurig volgens de afspraak gemaakt en geleverd !

goede service

Vriendelijk contact en meedenkend in het werk waarmee je bezig bent.

Goed verzorgde bestelling en behandeling

Er was voor bestellen, geen goede informatie over het bestelde. Dit hield in, dat de bestelde filter niet paste.

Een plezier om met zo'n flexibel bedrijf zaken te kunnen doen.

Een leuke en vlotte afhandeling van de gedane zaken. Verder een nette prijs voor een kwalitatief goed product. Ik zou mijn volgende trap hier zeker weer kopen!!

Degelijke trap

*Degelijk materiaal *Alles past precies in elkaar, wel af en toe eens een braam of gat dat niet goed is uitgeboord maar das zelf simpel op te lossen *Papieren handleiding op een paar punten niet helemaal duidelijk, maar met behulp van het montagefilmpje op de site is alles toch gelukt. *Ruim voldoende bouten, moeren etc. *Paar uurtjes werk met twee personen

Goede kwaliteit en snelle levering

De keukenhulpje voor het trapje was goed in te vullen. Montage was wat ingewikkeld volgens de mannen, handleiding had beter gekund. Levering was snel. Bovenste tree had beter wat dieper gekund, moet nu voet dwars zetten.

prima begeleiding bij aankoop

fijne ervaring met goede adviezen bij de aankoop en zeer snelle levering van het product. Flexibele opstelling bij aanpassen aankoop.

Heldere site die zorgde dat ik de juiste trap eenvoudig kon bestellen. Eenvoudig in elkaar te zetten en zeer solide. Ook telefonisch goed geholpen.

Erg tevreden met deze trap.

Snelle levering en duidelijke instructie over het monteren van de trap.

De trap voldoet volledig aan de verwachtingen. Snel en compleet geleverd.

perfecte trap voor een goede prijs

trap om 23.00uur besteld volgende dag 11.00 uur opgehaald helemaal top ook de telefoniste ik had gebeld en kreeg van haar gelijk uitleg en ze kon mij ook vertellen dat alles op voorraad was en dat voor een bedrijf wat pas is begonnen hou zo vol dan zullen jullie nog heel groot worden. met vriendelijke groet, Ap.Jansen

goed!

trapgat sparing werd netjes voor ons uitgerekend, eea. lag precies als pakket voor ons klaar. assemblage goed te doen, gewoon de tekening volgen

Prima, voldoet aan mijn wensen en alles volgens afspraak

Gemakkelijk bestellen en vervolgens een prima afhandeling.

Zeer goede service, levering was dik in orde Echter, sommige delen zijn niet helemaal in orde omdat ze wat verplooid zijn en passen daarom niet. Deze zaten nochtans goed verpakt in een doos, aan transport ligt het dus niet.

Positief

Prima klantenservice

Eerstvolgende mogelijkheid na online bestelling werd ik gebeld over de status en de mogelijkheden. Goede bereikbaarheid en vriendelijk Bestelling moet nog geleverd maar tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in.

top

goed voor gelicht ,goed advies ,

Zeer tevreden prijs kwaliteit en op tijd geleverd

Zeer tevreden prijs kwaliteit en op tijd geleverd

Zeer snelle reactie op mijn vragen. Levering onmiddellijk na betaling. Duidelijke handleiding.

Soetersveldweg 6 A

7151JA Eibergen