Sehr gute Erfahrung, tolle Kommunikation

Tolle Ware, guter Kontakt und pünktliche Lieferung. Immer gerne wieder, empfehlenswert.

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Zeer behulpzaam bij het uitkiezen!!!

Meedenkend. Goede uitleg. Goede levering! Net bedrijf.

Uitstekende after sale service

Wij kochten een mooie Lijsterbes. Na een maand twijfelden we over het al dan niet 'aanslaan' van de boom. Via mail ontvingen we goede behandeladviezen van Pieter Joosten. Helaas zonder resultaat en na acht maanden stelden we vast dat de boom het niet gered had. Twee weken na deze constatering werd er een vervangende boom afgeleverd. Klasse van Mulder Bomenteelt!

Kundig flexibel groot assortiment

Ook voor een kleine bestelling super geholpen. De afhaal datum kon na telefonisch overleg aangepast worden. Daar ging het ook bijna mis. Maar super opgelost

Uitstekend, een pracht struik, nog mooier dan ik gehoopt had.

Hoewel ik veel noten op mijn zang had t.a.v. de precisie van bezorging en t.a.v. de gewenste extra hoeveelheid stammen van de struik ( vol van onderen), werd ik niet alleen plezierig geholpen, maar de gelderse roos was nog voller van onderen dan ik gehoopt had. Het zal de prominente plek i de tuin eer aandoen. Heel hartelijke dank, Joop Teisman.

zeer toegewijde leverancier

Goede bomen. De chauffeur kon met de grote truck onze smalle dijkweg niet op. De volgende ochtend voor dag en dauw stond Den Mulder met kleine truck voor de deur om alsnog af te leveren. Geweldig.

Een plezier om hier bomen aan te kopen

Ik was op zoek naar 5 verschillende bomen van iets grotere formaten en ik wou deze graag voor de aankoop even bekijken. Binnen de dag had ik een offerte en kon ik met behulp van het kwekerijboek zelf de bomen gaan selecteren. Als ik een boom niet direct vond, werd ik telefonisch bijgestaan. De bomen zijn nu afgeleverd en ik ben er heel blij mee.

Gute Beratung, sehr flexibel und pünktliche Lieferung

Die Bäume sind im guten Zustand geliefert worden

Prima service.

Professioneel en klantvriendelijk

Goede ervaring met "Den Mulder Boomteelt": - Zeer goed advies - Klantvriendelijk - Zeer goede service - Hebben een zeer ruim assortiment --> one stop shopping mogelijkheden - Zeer goede kennis van zaken. - Duidelijk en overzichtelijke website.

Service, kwaliteit en komen na wat ze beloven!

Prettige en persoonlijke service. Ben goed geholpen. Vooral complimenten voor Pieter Joosten die geregeld heeft dat de door ons uitgezochte boom bij ons netjes terecht is gekomen.

Kwaliteit goed, levering minder

De planten zagen er goed uit en ook het formaat leek ons overeen late komen met wat we besteld hebben. Echter de levering vonden we pover... De chauffeur kon met zijn vrachtwagen onze straat niet in?! Terwijl onze buren boeren zijn en met veel grotere machines binnen kunnen rijden... het argument van de chauffeur was dat zijn achteras niet meedraait. Dat kan allemaal wel goed zijn maar stel dat wij geen vrachtwagen hadden om de bomen op te laden weet ik niet hoe hij dit zou gedaan hebben. Voor de prijs die aangerekend wordt zou dit toch mogen voorzien zijn...

Bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat niet alles is verlopen naar verwachting, wij nemen dit uiteraard mee in de toekomst.

Mogelijkheid om in alle rust je eigen boom uit te kiezen. Prima service.

Fijn dat je hier op eigen houtje de velden met je bomen naar keuze kan bezoeken om je eigen exemplaar te kiezen. De levering kon pas over enkele weken gebeuren. Dat was voor ons e laat omdat de tuinaanplating al geboekt was. Daarom zijn we de bomen zelf gaan afhalen op een vroeger tijdstip. Dit alles zonder problemen. De leverkost werd meteen teruggestort. Prima service!

Bedankt voor uw positieve feedback!

Tolle Bäume, habe große Freude an den Pflanzen. Alles war o.k.

Tolle Bäume, habe große Freude an den Pflanzen. Alles war o.k.

Ich bin sehr zufrieden

Insgesamt hat alles gepasst. Die Beratung war nicht so professionell, das Angebot hat etwas lange gedauert. Die Lieferung kam einen Tag früher als angekündigt. Der Fahrer war sehr freundlich. Die Pflanzen kamen in guter Verfassung an.

Vielen Dank für Ihr Feedback!

zonder problemen

perfecte hulp met laden van alle planten gemakkelijk bereikbaar vanaf snelweg Venlo alles ligt klaar en super veel ruimte voor alle soorten voertuigen ich komme aus Deutschland, war zum ersten Mal dort, sicher nicht zum letzten Mal: perfekt zu erreichen über Autobahn bei Venlo, 5km hinter der Grenze, große Auswahl, gute Preise, sieht dort aus wie auf einem riesigen Bauernhof, alles einfach und niederländisch unkompliziert gehalten, sehr freundliches Personal in winzigem Büro, das man an der Rückseite einer Halle nicht sofort findet, riesige Rangierflächen, hier muss niemand mit Hänger wenden in 3 Zügen üben :-) das Personal hilfreich professionell beim Laden, bis alles sicher verstaut ist.

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Es hat alles funktioniert.

Bestellung, Kommunikation und Lieferung haben sehr gut funktioniert. Ware war wie beschrieben. Nichts zu beanstanden.

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Ik heb goed advies gekregen en de firma den Mulder is zijn afspraken goed nagekomen.

De prijs - kwaliteitsverhouding was uitzonderlijk goed. Bij het bezoek aan de zaak was men zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prunus Japonnica Ruby

Schöne Pflanze mit vielen Knospen! Ich bin gespannt auf nächsten Frühjahr

Voll und ganz zufrieden, Service A+++

Von Anfang an ein sehr guter Service. Trotz mehrfachen Anfragen meinerseits, stets zufrieden stellende Antworten (Danke Fr. Thessa P.). Lieferung wie abgesprochen problemlos verlaufen. Sehr zu empfehlen.

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Abusievelijk werd bij mij de verkeerde boom (kleur) geleverd.

Nadat de eerste blaadjes verschenen werd duidelijk dat het de verkeerde kleur was.Wij spraken af dat de boom in de herfst vervangen zou worden.Helaas heeft de boom de herfst niet gehaald door droogte. Ik gaf op de verkeerde manier water. Ondanks deze vervelende samenloop van omstandigheden kreeg ik gratis een nieuwe boom. Deze was zelfs nog groter dan het eerst geleverde exemplaar.!! Mijn dank aan Pieter Joosten.

Bedankt voor uw positieve feedback!

Ich bin rundum zufrieden mit der Beratung im Vorfeld und der Qualität der gelieferten Bäume. I

Ich habe 7 Hochstämme bei der Baumschule Mulder gekauft, und ich bin sehr zufrieden mit der Beratung und der hervorragenden Baumschulqualität.

Super freundlich, richtig gute Qualität

Wir sind begeistert von der Hilfsbereitschaft und Freundlichkeit der Mitarbeiter. Tolle Qualität der Pflanzen. Immer wieder gerne. Vielen Dank

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Super Bäume, nette Kundenbetreuung und Toppreise!

Die Bäume wurden schnell geliefert und sehen großartig aus. Die Beratung war sehr freundlich und kompetent.

Vielen Dank für Ihr positives Feedback!

Ben uitstekend geholpen met mijn bestelling

Alles is goed verlopen