zeer tevreden

vanaf de bestelling tot aan de (snelle en prettige) levering zeer tevreden. Mooie, kwalitatief goede bomen ontvangen die zeer snel zijn aangeslagen door het plantpakket en mede dankzij het weer!

vakundig geholpen.

goede voorlichting en advies

Duidelijk en correct in alles.

Komen beloftes na en erg klantvriendelijk.

Mooi aanbod aparte soorten

Jammer dat ze niet bellen zoals beloofd dat ze bijna je bomen brengen en dus gewoon neerleggen. En in pot is niet helemaal waar want ze de kluiten zijn duidelijk uit de grond geschept. Dus minimale wortels.

Maarten heeft mij zeer goed geholpen met het tuinplan en daarna gezorgd dat de planten netjes werden geleverd.

Mooie boompjes en netjes thuisgeleverd

Bestelling was veel sneller dan verwacht netjes thuisgeleverd.

Fantastische klantenservice

Mooie planten. Heel goed geholpen door klantenservice. Ook bij afhaken heel goed geholpen

Sehr pünktliche Lieferung bis in den Garten.

Wir waren von der Bestellung bis zur Lieferung sehr zufrieden. Jetzt müssen die Bäume nur noch dicht werden.

Ok

Ok

Prachtige bomen en fijne medewerkers

Mooie bomen mogen ontvangen. Chauffeur was erg behulpzaam om ze op de juiste plek te krijgen. Mijn herdenkingsboom voor mijn overleden man die in het voedselbos komt te staan is prachtig in knop. Bedankt!

Alles goed verlopen

Goed product afgeleverd

Goede info, correctte afhandeling.

Boom en nog dingen besteld en laten leveren, bij levering bleek het te zijn dat er dingen ontbraken, excuses werden direct aangeboden en het ontbrekende werd per direct gecrediteerd en kortelings overgemaakt op mijn rekening.

Duidelijk en goed materiaal

De Amelanchier alnifolia ziet er goed uit en ik werd goed geholpen bij het ophalen en het meenemen van een zak potgrond. De instructies voor het planten waren duidelijk.

Snelle communicatie, snelle levering!

Vriendelijk, behulpzaam en snel handelen maken het top!

Mocht bij uitzondering zelf de bomen gaan bekijken om er een uit te zoeken. Verwacht dit alleen als je een grote boom besteld. Kleine bomen snap ik wel dat het teveel werk is voor hun. Grote Magnolia Susan besteld die aan mijn wensen voldeed. Had een beetje haast en hebben een snelle levering weten te realiseren. Veel keus en prima geprijsd. Tip: de kavels zijn soms best lastig te vinden. Het is een beetje rondkijken als je op plaats van bestemming bent aangekomen. Soms moet je ff het veld in. Een klein reclame bordje met een pijltje zou wonderen doen. Op de kavels zelf ook lastig om te zien in welke rij, plek nou exact welke bomen staan. Soms ff zoeken. Misschien een paar bordjes bijplaatsen.

tevreden over de vlotte communicatie en service

duidelijke website, bestellen verloopt vlot, communicatie over verloop bestelling en levering verloopt prima, brochure met tips is zeer handig

goed advies met gelijkwaardige service

Niet wetende wat passende beplanten zou kunnen zijn voor onze tuin hebben wij een vrijblijvend advies gesprek gehad. Maarten heeft op basis van onze plattegrond en onze wensen de nodige voorbeelden laten zien en op basis van onze wensen een offerte uitgewerkt voorzien van voorbeelden en plattegrond. Na opdracht werd het gehele assortiment keurig op tijd geleverd. Het is nu wachten op mooi weer om te zien of het ontwerp aansluit bij onze verwachtingen maar dat duurt nog even...

Vanaf eerste contact via de telefoon, het advies, bestelling, bevestiging en betaling via e-mail en de uiteindelijke bezorging: top en mijn complimenten.

goed, prima geregeld, alles netje en ok

Voor de firma Mulder een kleine bestelling. Maar toch goed gegaan, communicatie prima, afhaling ging ook prima. Nog bedankt voor het gebruik maken van de WC. Was echt nodig. Graag tot een volgende keer.

Matig.

Andere planten die ik besteld had helemaal uit spaubeek naar Grubbenvorst gereden. Voor noppes.

Sehr gute Baumqualität und Abwicklung

Der Zierapfel wurde sehr gut balliert, mit Drahtgeflecht und Jutegewebe, geliefert. Abwicklung war einfach und zielgerichtet. Natürlich war der Stammumfang an der unteren Grenze.

Prima kwaliteit!

Alles wat ik bestelde zag er prachtig uit. De chauffeur belt vlak voor levering op, heel prettig!

Medewerker was zeer deskundig, kwam afspraken na

Goed product!