maar helaas waren de 3 bestelde items niet compleet aanwezig bij het afhalen.

deskundig

fijn bedrijf

Heel behulpzaam

Zowel bij het uitzoeken van een geschikte boom als bij het leveren (via een pad helemaal naar de tuin ipv neergezet bij de voordeur) super behulpzaam en vriendelijk. 5 sterren.

Zeer goede kwaliteit, maar matige communicatie.

Er was ons gemeld dat we het tijdstip van levering vooraf zouden weten, maar dat was niet zo. Plots waren ze daar en er was toevallig iemand thuis. Zeer mooie boom wel, van hoogte minstens wat was beloofd. Dat maakt veel goed natuurlijk.

Zeer goede kwaliteit

Makkelijk bestellen zeer ruime keuze en netjes afgeleverd. Voor een volgende bestelling weet ik waar ik moet zijn.

Goed plantmateriaal en zeer hulpvaardig

Voor de derde keer besteld bij Den Mulder en iedere keer weer tevreden over het materiaal en de service.

Prima kweker met ruim assortiment en nette prijzen

Zoekend naar plantsoen bij deze kwekerij uitgekomen. Geen spijt van gehad. Goede kwaliteit plantsoen tegen een redelijke prijs.

Zeer goede service.

Van bij het begin werd mijn bestelling goed opgevolgd. Steeds snelle reactie bij vragen. De levering gebeurde op het afgesproken tijdstip en door een erg vriendelijke chauffeur. Ik bestelde verschillende heesters en een boom, op het eerste zicht allen goede kwaliteit. Zeer aan te bevelen.

Fijn contact, snelle bezorging en een fantastisch mooie boom geleverd gekregen!

Zie titel

Netjes en correct geleverd met goede communicatie

Communicatie is heel goed. Bestelling netjes op tijd en correct . behulpzaam bij afhalen.

Perfect. Super advies en service.

Rectificatie eerdere review.

Per abuis heb ik een plant (Juniperus "Blue Arrow"), geleverd gekregen, welke niet aan de verwachting voldeed, doch na contact met Den Mulder is "probleem" volledig gecompenseerd/hersteld/opgelost. Kan dan ook niet anders zeggen dan: SUPER, Geweldige service en mijn grote dank en waardering hiervoor, TOP!.....en kan ik Den Mulder aan iedereen voor de volle 100% aanbevelen. Groet, Jan Wijers.

Beste Jan, Bedankt voor het rectificeren van je review en fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost, tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Eerste jaar goed doorstaan

De boom staat nu 1 jaar en hij leeft nog steeds. Bij de levering een paar takjes afgekraakt maar niets ergs. Alles snel en vlot kunnen regelen. Zeer tevreden over prijs kwaliteit.

Goede eerlijke service

Oorspronkelijk moest ik 60 euro verzendkosten betalen, maar Den Mulder kwam zelf met een initiatief om dat te verlagen tot 30 euro. Daarnaast werden vragen snel en goed beantwoord.

goede kwaliteit/prij

Mooie plantsoenboompjes, mooie prijs.

goede kwaliteit

Goed advies, service en kwaliteit is top!

liefde voor de klant

Ik vond den Mulder online bij het zoeken naar inheemse bomen en struiken wortelgoed. Ze hadden het grootste aanbod en daar ik bijna 300 bomen nodig had koos ik blindelings Den Mulder. Eerst gebeld om te vragen of ik alles op een andere dag kon ophalen. ‘Geen probleem’. Bij het ophalen super goed geholpen en ook een nabestelling was allemaal snel geregeld. Superkweker.

Bester Kundenservice

Von der Bestellung bis zur Lieferung hat alles prima geklappt. Die gelieferten Pflanzen sind für den Versand gut vorbereitet worden und in einem einwandfreiem Zustand angekommen. Ich würde jederzeit wieder bei Den Mulder Pflanzen kaufen.

prima, een aanrader.

Prachtige moeraseik gekocht. Nette en duidelijke communicatie over levering. Goed verpakt en voorzichtig uit vrachtwagen gelost. We zijn er erg blij mee

Vriendelijke en correcte afhandeling en verzorgde plaatsing van grote bestelling.

Super netjes

Mangelnde Koordination der Anlieferung und beschädigte Pflanzen

Man kann sagen, dass bei 50% der 7 Bestellungen alles gut verlaufen ist. Bei der anderen Hälfte wurde z.B. an anderen Tagen angeliefert als vereinbart oder Ware vergessen. Bei einer März-Lieferung waren die Kiefern, eine Magnolie und weitere Pflanzen durch Spätfrost und Frosttrocknis so stark beschädigt, dass sie nicht mehr brauchbar waren. Offensichtlich weil sie tagelang der Wintersonne bei Frost in ausgegrabenem Zustand bei der Baumschule gestanden haben. Hierfür wurde mir ein Preisnachlass gewährt. Das Unternehmen gibt Anwachsgarantie, doch wenn man nicht angewachsene Pflanzen reklamiert, wird man als Kunde nicht mehr beliefert. Ich habe Bestellungen für mehrere tausend Euro getätigt und verfüge über große botanische Fachkenntnis und Erfahrung im Garten-/Landschaftsbau, so ein Verhalten ist einfach nur traurig!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

goede levering, alleen hoop ik dat de boom uitkomt

goede levering, goede communicatie

Vriendelijke deskundige medewerkers geven goede bruikbare informatie met goede kwaliteit bomen

probleemloos contact via telefoon en mail. verstrekking van goede, bruikbare informatie. Ruim assortiment bomen van goede kwaliteit.

Beste Joop, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

freundliche und absolut korrekte Abwicklung des Auftrages

freundliche und absolut korrekte Abwicklung des Auftrages

Guten Tag Christoph, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Team Den Mulder

Mit Baum und Lieferung sehr zufrieden.

Abbuchung der Rechnungssumme erstaunlich weit vor der Lieferung

Sehr geehrter Herr Werner, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Team Den Mulder