Goed conform de afspraak

Beste Monique, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

boom ziet er goed uit. Snelle levering en flexibele chauffeur

Chauffeur heeft geholpen en had tools om boom in de achtertion neer te leggen.

Beste Erik, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

goed aanbod van mooie bomen

Heel handig dat je bij bezorgen behalve de dag ook een belletje krijgt als hij bij de vorige klant klaar is.

Beste Andre, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

alle vragen worden snel en goed beantwoord

goede service en kwaliteit is goed. Als ik de planten kom halen zijn ze behulpzaam

Beste Will, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Order incl. Betaling was verloren gegaan, na uiteindelijk zelf navraag doen werd order alsnog gevonden en verwerkt. Wij werden een half uur voor levering geïnformeerd, is wat kort, Voor n goede voorbereiding maar is uiteindelijk goed gekomen.

Beste Lou, Bedankt voor de review en bijbehorende feedback, dit nemen we mee voor in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Goed geholpen en flexibel bij aanpassingen in het gehele plan.

Ze kwamen met verschillende soorten en bloeiseizoenen van bomen waar wij nooit opgekomen waren. Dit maakte het hele plan veel meer passend bij ons zelf.

Beste Michel, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat de uitgekozen soorten goed bij jullie passen! Met vriendelijke groet, Thessa van Team Den Mulder

Klantvriendelijk

Had twee bomen gekocht. Zijn niet aangekomen. Jaar later gratis twee nieuwe ontvangen. Vriendelijk en duidelijk in de communicatie.

Beste Wout, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

We zijn zeer tevreden over de levering.

Kwaliteit planten goed. Levering volgens afspraak. Top!

Voor groen ben je bij hun aan het juiste adres.

wat ik bedoel staat hierboven al

Beste P.J., Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Fijne dienstverlening en afhandeling

Het advies vooraf, de hulp bij bestellen, de afhandeling van bestelling en betaling en de levering waren TOP! Dienstverlening zoals je het graag wilt hebben. Ook een extra compliment voor de chauffeur, erg aardig en alles mee achter het huis gezet!

Beste Annemarie, Bedankt voor je review, we geven deze positieve reactie ook even door aan onze chauffeur! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Fijn en betrouwbaar bedrijf met deskundig personeel

Als wij wat nodig hebben gaan we altijd naar “den Mulder”.

Beste heer/mevrouw Theunissen, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Thessa Philipsen

Slechte service

Het ging om een boom van€ 1.700,- , best een flink bedrag vind ik. Eerst heeft het weken geduurd voor ze een foto van de boom konden sturen (ik woon op 150 km afstand). Het terrein zou te groot zijn om er apart even heen te gaan. Vervolgens afgesproken dat de boom met een kraan van de vrachtwagen zou worden getild en ik via een hovenier voor plaatsing zou zorgen. Word ik op de ochtend van bezorging door de chauffeur gebeld dat hij de boom niet van de aanhanger kon krijgen. Bleek dat hij geen kraan had en de kluit van dik een ton eraf wilde rollen maar deze door de regen vierkant was geworden. Of ik niet een buurtgenoot met een shovel wist. Nadat ik dat geregeld had, weigeren ze hiervoor te betalen…

Beste heer/mevrouw Smit, Wat jammer dat je aankoop bij ons niet gegaan is zoals gewenst. We proberen in eerste instantie altijd een gratis foto te leveren i.p.v. de €25,00 zoals genoemd op onze website in rekening te brengen. Foto’s op verzoek worden meestal gemaakt door onze collega’s op het veld, die helaas niet elke dag/week op alle percelen komen (onze kwekerij bestaat uit +/- 100 percelen in een straal van 20km). Echter begrijpen we dat de wachttijd niet ideaal was. Erg vervelend dat daarbij ook de levering niet naar verwachting is gegaan, mijn collega heeft je destijds uitgenodigd om de factuur voor de extra kosten toe te sturen, deze zien wij nog graag tegenmoet. Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hier over hebben neem dan gerust contact met ons op via [email protected] of +31 77 366 22 89. Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Uitstekende service. Zeer knappe website met fantastische tools.

Beste Luc, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Met aandacht voor de boom

Ondanks dat het een aankoop van 1 boom was werd ik prima geholpen, Zeer deskundig en afspraken worden bevestigd en nagekomen.

Beste Patrick, Bedankt voor je review en natuurlijk ook altijd welkom voor één boom! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Goedemiddag kwaliteit

Mooi plantsoen, voor zover het er nu naar uitziet slaat alles aan

Beste heer/mevrouw van Hellemondt, Bedankt voor je review en fijn dat alles voor zover aanslaat! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

betrouwbaar en prima kwaliteit

betrouwbaar en prima kwaliteit

Beste Hans, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Jammer dat in een vrijwillige review iets verplicht is in te vullen.

Beste Paul, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Gute Ware, sehr freundlich, toller Service

Sehr gute Ware, völlig unkompliziert und sehr freundlich. Zudem noch günstig. Ich kaufte eine tilia tomentosa petularis

Prima service, goede kwaliteit planten

Zeer tevreden over de service en de geleverde planten. Goede kwaliteit!

Pieter Joosten heeft mij geholpen en dat vriendelijk en terzake kundig gedan.

Ik meende begin november een cersis canadensis forest pansy besteld te hebben maar kreeg geen enkele reactie. Achteraan gebeld. bleek niet zo te zijn. waar de fout ligt is onduidelijk. Voor het overige zeer correct en terzake kundig geholpen. Levering keurig op tijd.

Pieter Joosten heeft mij geholpen en dat vriendelijk en terzake kundig gedan.

Boom correct en tijdig geleverd. De blauwspar zag er goed uit. Lengte zoals vermeld met een goede draadkluit. Een beetje jammer dat de boom aan 1 zijde onderin wat kaal bleek. Maar na een vlot en prettig contact via de mail kreeg ik te horen dat de boom in de loop van de jaren aan alle kanten goed zal gaan groeien. Verder ziet de boom er prachtig uit. De kleur is zoals verwacht prachtig grijsblauw. Ik beveel het bedrijf daarom zeker aan!

Mooie boom en goede service mbt levering aan huis.

De boom ziet er goed uit en werd geleverd door een hele vriendelijke en vaardige medewerker.

Mooie boom en goede service mbt levering aan huis.