Mooie boom en goede service mbt levering aan huis.

De boom ziet er goed uit en werd geleverd door een hele vriendelijke en vaardige medewerker.

vakwerk en vriendelijke mensen.

Ik zat te klunzen met de webshop en het bedrijf reageerde snel op m’n email en liet me de oplossing zien. Bestellen ging snel en overzichtelijk. Bezorging ook, door aardige man die ook nog goed plantadvies gaf voor onze zandgrond.

ik ben zeer tevreden

Mooi plantmateriaal

perfekt

Zeer teleurgesteld over ondersteuning/service - onvoldoende kwaliteit

Naar aanleiding van in het verleden aangekochte bomen, vorig jaar een 4tal nieuwe (prijzige) bomen aangeschaft. Ondanks het naleven van het nazorgadvies zijn 2 van de 4 bomen in korte tijd overleden. Meerdere pogingen voor ondersteuning/service van de kweker (toen de bomen nog wel leefden) mochten niet baten, het enigste "advies" was "water geven". De uitkomst is dat de kweker ons de schuld geeft (we zouden te weinig water hebben gegeven?!), terwijl deskundigen van mening waren dat het aan de kwaliteit van de bomen lag. Voor ons geen bomen meer van deze kweker.

Voortreffelijk, kon niet beter.

Duidelijke offerte/factuur. Redelijke prijzen en klantvriendelijk personeel, inclusief de “grote” baas Henk.

Nette Magnolia's

Wij hebben 2 Magnolia's in kluit opgehaald Deze zien er netjes uit. Nu nog even afwachten of ze ook aanslaan Verder was de prijs voor de struiken redelijk

Prima service!

Voor de derde keer planten en bomen geleverd gekregen via Den Mulder Grubbenvorst. Goede afspraken die nagekomen worden en nog belangrijker prima planten die allen aangeslagen zijn. Mede door het nazorgadvies na te leven en op de juiste manier water te geven middels de aanbevolen gietranden totaal geen uitval.

good quality

driver very helpful!

prima service en producten

Ik ben prima geholpen bij het maken van een keuze, en de levering was keurig in orde. De chauffeur heeft de boompjes na het uitladen nog allemaal nagekeken en waar nodig opgebonden.

correcte afhandeling - mooie en grote planten

Levering ongeveer binnen de aangegeven periode en hetgeen geleverd werd stemde overeen met hetgeen besteld werd.

Fijne planten

Een aantal lavendel en vuurpijlen besteld, ze staan erg mooi in onze tuin. Goed telefonisch contact en snel laten weten wanneer ik de planten kon ophalen. Mijn volgende bestelling zou ik hier zeker weer doen!

Zeer slecht, lijft wel oplichting!

Enkele bomen besteld, betaald. zover alles goed. Dag erna alles moeten annuleren en dan gaat het fout. Via email besteld dus gewoon kopen op afstand. Maar daar lijkt denmulderboomteelt.com geen wet aan te geven. Ze weigeren terug betaling. Gelukkig via CC betaald dus ga het maar zelf terug halen. Mensen, trap er niet in terug betaling komt niet, dus je wordt opgelicht.

Beste Albert, Bedankt voor je feedback. We hebben je vorige week geprobeerd te contacteren middels e-mail, dit om samen naar een oplossing te zoeken. We horen graag van je via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Baum mit Stammschaden und nicht wie beschrieben

Vereinbart war ein hochwertiger schöner gerader Baum (Hochstamm 250, 25/30) mit schöner gleichmäßiger voller Krone. Geliefert wurde ein Baum mit deutlichem Stammschaden, abgebrochenen Ästen und minimaler Krone mit drei Spitzen und im oberen Bereich nicht gerade. Völlig anders als das zuvor zugeschickte Bild des Baumes. Die Rückabwicklung war problematisch, es mussten noch fast 150 Euro Rückversand gezahlt werden, obwohl es sich um eine Reklamation und keinen Wiederruf handelte. Bis das Geld zurückkam mussten mehrere Mails geschrieben werden. Absolute Vorsicht bei diesem Verkäufer. Empfehlung: Wenn dort gekauft werden muss, dann Baum auf jeden Fall vorher anschauen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Bestellung nicht gut gelaufen ist. Wir werden dies bei unseren zukünftigen Entwicklungen berücksichtigen. Froh, dass am Ende alles geklärt wurde. Mit freundlichen Grüßen, Team Den Mulder

Goed advies, goede prijs-kwaliteitverhouding, tevreden.

Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan bij Den Mulder in de afgelopen 4 jaar, in totaal een tiental bomen en struikvormen. Tot op heden zijn alle planten goed aangeslagen. Ook bij de laatste bestelling, in dit geval ca. 200 vaste planten, zijn we door Thessa voorzien van degelijk advies in het kiezen van de juiste soorten, nu hopen dat alle plantjes goed aanslaan en we deze zomer al kunnen genieten van onze nieuwe aanwinsten.

Prettige en vriendelijke behandeling bij het bestellen van de bomen en de struiken

Afspraken over bezorging liepen meerdere malen helemaal mis. Koerier belt op moment dat auto voor de deur staat. Planten zijn dan behoorlijk erdroogd, hebben waarschijnlijk meerdere dagen bij koerier gestaan zonder water.

Beste heer/mevrouw Engelen, Bedankt voor de feedback, fijn om te horen dat u een prettige behandeling heeft ervaren bij het bestellen. Echter jammer om te horen dat het bij de bezorging wat minder fijn liep, we gaan dit meenemen in onze toekomstige ontwikkelingen. Stuur ons gerust een e-mail via [email protected] voor aanvullend advies over water geven, met goed water geven zullen de planten namelijk weer mooi bijtrekken. Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Goede service in het besteltraject, bomen vallen erg tegen bij levering

Ik had in het begin een hele goede indruk van dit bedrijf, ik had steeds met Thessa van de binnendienst te maken. Zeer vriendelijk, klantgericht en nauwkeurig. Toen echter de levering van de bestelde 3 heesters (syringa vulgaris) binnenkwam - had ik veel spijt dat ik al betaald heb. 2 van de 3 heesters had ik graag ingeruild, ze waren in een zeer slechte toestand. Onder het kostmos (is niet erg…) - maar ze waren niet /super slecht onderhouden. Veel takbreuk door het vervoer. Ik heb ze door mijn prof.tuinman laten snoeien en bij 2 vd 3 bomen zat 50% dood hout in de boom. Alleen in de toppen waren blad en wat knoppen….écht geen mooi visite kaartje van deze kwekerij.! Ik heb mijn kritiek & foto’s ook naar de kwekerij gestuurd…maar heb geen gelijk gekregen…2e teleurstelling.

Beste mevrouw Predeek, Fijn om te horen dat het besteltraject naar wens is verlopen. Wat jammer dat de planten tegen vielen, we gaan dit meenemen in onze interne ontwikkelingen. Houd de planten goed in de gaten en mochten ze niet uitlopen voor juni, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Tevreden klant

Het is zo fijn dat je de boom zelf mag uitzoeken op het perceel. Wat we ook gedaan hebben , een lint eraan en je krijgt dan ook die boom. hij is netjes thuis bezorgd tot bij het plant gat , door een vriendelijke chauffeur. We hebben hem december geplant en hij heeft in het voorjaar al gebloeid. Als extra service kregen we nog een email over water geven de komende twee groeiseizoenen.

Veel keuze uit soorten en maten, communicatie rondom levering onvoldoende

Bestellen ging erg gemakkelijk. Veel keuze en maten. Leuk was de staffelkorting bij aankoop van +2 bomen. Fijn dat er keuze was voor achteraf betalen en ook kwam er zeer snel een bevestiging per mail. Eenmaal besteld was de communicatie over de levering erg slecht. We zouden volgens de bevestigingsmail gebeld worden om een leverdatum af te spreken maar dit is niet gebeurd. Na meerdere mailtjes zou er een track&trace code komen maar ook die niet gehad. We werden pas gebeld door de bezorgdienst zelf toen ze onderweg waren. Vervelend dat de bezorger vervolgens voor een dichte deur stond. Dit zijn nog wel verbeterpunten. De bomen zelf zijn mooi, wel iets kleiner dan de bestelde maat.

Sevenumseweg 4 5971NL Grubbenvorst

+31(0)77 366 22 89