Veel keuze uit soorten en maten, communicatie rondom levering onvoldoende

Bestellen ging erg gemakkelijk. Veel keuze en maten. Leuk was de staffelkorting bij aankoop van +2 bomen. Fijn dat er keuze was voor achteraf betalen en ook kwam er zeer snel een bevestiging per mail. Eenmaal besteld was de communicatie over de levering erg slecht. We zouden volgens de bevestigingsmail gebeld worden om een leverdatum af te spreken maar dit is niet gebeurd. Na meerdere mailtjes zou er een track&trace code komen maar ook die niet gehad. We werden pas gebeld door de bezorgdienst zelf toen ze onderweg waren. Vervelend dat de bezorger vervolgens voor een dichte deur stond. Dit zijn nog wel verbeterpunten. De bomen zelf zijn mooi, wel iets kleiner dan de bestelde maat.

Prachtige boom, fijne service.

Fijne service bij het afhalen. We kregen korte uitleg over het planten van de boom en deze werd keurig in onze aanhanger gehesen.

Alles Perfekt.

Sehr gute Beratung, freundlich hilfsbereit alles perfekt. DANKE

Goede service, heldere uitleg over de planten!

Prettige ervaring

Perfect !

Perfecte levering van de bestelde artikelen. Wat opvalt is de uitstekende communicatie. Wordt zeker vervolgt !

Goede mooie bomen gekregen.

We zijn zeer tevreden met de bomen die we bij Den Mulder gekocht hebben en bij ons bezorgd zijn. Aardige chauffeur en goed mail contact bij de bestelling.

Levering en kwaliteit perfect volgens afspraak.

Mooie Taxus van 4 m1 uitgezocht en volgens afspraak thuis afgeleverd op de afgesproken dag.

Ik heb 2 appelboompjes en een sierkers besteld . De geleverde bomen zijn van goede kwaliteit , de maten kloppen en ze zien er heel gezond uit.Er zijn ook boompalen en boomband meegeleverd . Er is goed gecommuniceerd over tijdstip levering. Ik vond het vervelend om online planten te bestellen maar bij deze firma gaat dat uitstekend !

En mooie boom! Duidelijke plant instructies.

Prima communicatie wanneer de planten binnen zijn of niet meer voorradig e.d.

Fijn contact met de meneer bij de kassa evenals uitleg wanneer de planten/bomen/struiken er zijn die je besteld hebt. Ook hulpvaardig. Ook goede kwaliteit. Zal zeker dit najaar nog meer bestellen.

Goed geholpen en goede kwaliteit bomen.

Goed geholpen en goede kwaliteit bomen. De knoppen beginnen nu langzaam te verschijnen!

Uitstekend!

Erg fijn aanbod, heel erg behulpzaam, ook met vragen. en mooie bomen/planten Nu maar wachten op de bloei! onze nieuwe aanwinst kregen we helaas niet in de auto maar toch maakte ze een plekje vrij om hem alsnog 2 dagen later te brengen zonder extra kosten! Heel erg dankbaar Top bedrijf!

Sehr gute Ware, perfekte Lieferung

Die Qualität der Ware und der Ablauf des Liefervorgangs ließ keine Wünsche offen. Wir werden bei Bedarf gerne wieder bestellen.

Zeer goed, Goede website, veel informatie, mooi aanbod, Goede afspraken, perfecte levering, En nu wachten op de bloei!

Naar volle tevredenheid verlopen

Bestelling via internet geplaatst en konden in diezelfde week op zaterdag nog afhalen.

Aanrader!

Eerlijke prijs Snelle levering Mooi boompje Vriendelijke chauffeur Kortom; Aanrader!

Goeder service

Vriendelijke en hulpvaardige chauffeur die de diverse bomen met kluit mooi aan hun nieuwe plaatsje heeft afgeleverd. Enig (min)puntje: Als je de keuze geeft om een leveringsdatum aan te duiden maar deze niet van toepassing is daar de vrachtwagen op vaste datums de levering doet.... Misschien de keuze dan ook niet aanbieden ;) Maar mooie exemplaren en goede service.... Bedankt!

Goede en nette service.

Goed geholpen en bezorging was heel goed. Boom bezorgd tot op de plantplek. Bedankt.

In alle opzichten oké

De boom die ik zocht (een winter-bloeiende prunus subhirtella autumnalis rosea op lage stam) was maar moeilijk te vinden.. na telefonisch contact met Den Mulder (Thessa) wist ik zeker dat ik er een gevonden had! Zij bevestigde mij later in de offerte dat ze de boom die ik zocht, precies omschreven had voor het rooi-team Bij de levering bleek dit inderdaad helemaal volgens mijn wensen te zijn en…. Prachtig in bloei; een plaatje in mijn tuin.

Beste Marc, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het zoeken naar een plant die aan alle wensen voldoet. Veel plezier gewenst van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Thessa van Team Den Mulder

Liep al 2 jaar te zoeken naar bepaalde planten, tot ik erachter kwam dat ik ze bij Den Mulder Boomteelt kon bestellen. En voor mij lekker dichtbij!

Beste Yvette, Bedankt voor je positieve feedback, fijn dat we iets hebben kunnen betekenen betreft jouw zoektocht. We wensen je er veel plezier van! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

prima leverancie

Bestelling via internet met lanten blijft een uitdaging omdat je materiaal niet zelf ziet, dat levert soms verrassing op, plus en min. . Leverancie in prima conditie, maar wel erg late aanmelding van levering.

Beste Madeleine, Bedankt voor de feedback, dit nemen we mee in onze ontwikkelingen. Wij wensen u veel plezier van uw aankopen! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aankoop, een prachtig sieraad in onze tuin!

Beste Emy, Bedankt voor de positieve feedback en geniet van jullie nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Fije boom voor een fijne prijs

Snel geholpen, vakkundig advies. Mogelijkheid om de boom te bekijken voor aanschaf.

Beste Sjaak, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Na een jaar overal zoeken, eindelijk de Rhamnus Alaternus bij Den Mulder op de website gevonden. Besteld en keurig afgeleverd. En, het is een hele mooie struik.

Beste Harry, Bedankt voor de positieve feedback en veel plezier gewenst van uw struik! Met vriendelijke groet, Team Den Mulder

Duidelijke en snelle communicatie, goede prijs-kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering.

Bedankt voor de positieve feedback!

Sevenumseweg 4

5971NL Grubbenvorst