redelijk

redelijk geprijst ; twee nadelen ; de polen stonden net anders om ; maar kon nog wel gemonteerd worden ; 1 kabeltje vanaf het zekeringkastje heb ik langer gemaakt ; alles werkt wel perfect . Het andere nadeel vondt ik dat het een week duurt ; i p v bij de meeste leveranciers is het ongeveer 2 tot ongeveer 3 dagen voor je het thuis hebt ; maar ben er wel tevreden mee ; mvg ; Rolls

Motobatt MHTX16

Prima service Mijn accu had wat leveringproblemen maar na een aantal maanden toch nog geleverd

Een betrouwbare en vriendelijke dienstverlening.

Snelle reactie op gestelde vragen. Zeer goede prijs kwaliteit en service verhouding.

Doen wat ze beloven voor een scherpe prijs

Doen wat ze beloven voor een scherpe prijs

super geholpen en snelle levering

super geholpen en snelle levering

scherpe prijs, snel geleverd, goed advies

Goed en snel geholpen.

Slecht

Lange levertijd en ze vragen al om een beoordeling voor dat er geleverd is

Bedankt voor uw beoordeling. Het is jammer dat u aangeeft dat de levering lang is, zoals aangegeven per mail was de accu pas vrijdag uitgeleverd door onze leverancier. Dit heeft er mee te maken dat onze leverancier onderbezet is vanwege Covid. Als het goed is, heeft u de accu op dit moment wel ontvangen. Met vriendelijke groet, Koen van Dulmen Recyccu.nl

GOED

GOED

Goede service en snelle bezorging.

Gisteren besteld en vandaag bezorgd. Top service.

Accu besteld

Hopelijk wordt hij spoedig geleverd , mijn auto start niet op mijn oude accu.

Snelle Levering , Nette prijs

Wordt goed geholpen met vragen zeer tevreden ,

Snelle en goede service

Snel geleverd voor een nette prijs

Snelle levering en scherpe prijs!

Donderdags besteld en Maandag de complete levering in huis. Prijs op maat gemaakt en 7 VMF Deep cycle accu's geleverd voor mijn boot.