Zeer goede service

Vriendelijk en correct

Ieder jaar weer een uitstekende olijfolie

Mijn dochter en ik genieten al een aantal jaren van de uitstekende olijfolie van House of Crete. Ook de schapenkaas en de zoete lekkernijen zijn niet te versmaden!

Uitstekende producten

Olijfolie besteld, goede kwaliteit. Snelle levering en bovendien nog een fles wijn als presentje.

Wat een klantvriendelijkheid!! Top!

Geholpen via whatts app, met bestelling digitaal. Toen dat lukte!! Werd mijn pakket PERSOONLIJK afgeleverd omdat het anders misschien niet meer op tijd zou aankomen! Ouderwets GOED! GEWELDIG!

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen

heerlijke olijfolie

prima, netjes bezorgd

fijne producten

Al 5 jaar eten we heerlijke olijfolie

In één zin geweldig en persoonlijk

Regelmatig heb ik contact met Gideon en Andreas, via chat en persoonlijk op de markten in Den Haag en Wassenaar. En we genieten elke dag van de heerlijke olie. Helaas gaarde prijs omhoog door de krappere oogsten. Maar het is het nog steeds waard vind ik

netjes en correct goeden producten

Zie bovenstaande

De olie is van uitstekende kwaliteit evenals de snelle levering.

Kwalitatief een meer dan uitstekend produkt. Ik beveel dit dan ook aan bij al mijn vrienden en kennissen. Ik heb hier al meerdere keren gekocht, iedere keer tot mijn grote tevredenheid.

Top webschop

Heerlijke producten,met name de olijfolie. Goede service,snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de producten en de prijzen in de nieuwsbrief.

Geweldig olijfolie, supersnel geleverd

Een keer een probleem met betaling; direct opgelost. Top dus!

Zeer goede producten.

Elk jaar opnieuw kopen wij in de Kerstperiode olie, kruiden en honing. Het is een alternatief maar zeer gegeerd Kerstgeschenk voor de mensen rondom ons. Het zijn eerlijke en smaakvolle producten. Leveringen verlopen zeer vlot.

Weer een goede ervaring.

Prima producten en service!

Zeer goed en prettig

Snelle levering, goede kwaliteit, prettig bedrijf.

Lekkere producten

De producten zijn super lekker, ze worden goed verpakt verstuurd. Ik wordt goed geïnformeerd met de mail over m’n bestelling

Ik heb zeer vlug mijn bestelling gekregen!!!

Alles was zeer goed verpakt maar ik heb nog niets durven opendoen ondat ik het zou willen schenken voor kerstcadeau!!!

Mooie site met heerlijke producten. Snelle levering.

Prima afhandeling en levering voorspoedig

Goede behandeling en informatie. Snelle levering. Top producten.

Mooi product & snelle service/levering

Ik heb dit bedrijf al eerder beoordeeld en het blijft prima

Snel geleverd, prima product

Snel geleverd, prima product

Uitstekende kwaliteit olijfolie

Op tijd geleverd

Super smaakvolle biologische kwaliteit olijfolie

Al verschillende jaren bestel ik voor het hele jaar onze biologische olijfolie in flessen bij House of Crete. Zeer tevreden over! Altijd snel en goed verpakt in huis!

De snelle levering van de heerlijke olijfolie en honing

Over House of Crete

House of Crete brengt het echte Kreta bij u thuis. Proef de passie en trots van kleine familie bedrijfjes die met passie en traditie onze mooie producten maken puur natuur. Heerlijke premium olijfolie en olijven, wilde tijm honing, Graviera schapenkaas, wijn uit de Amari vallei, aardewerk uit Margerites, kruiden en Balsamico.