Smaakvolle producten, uitstekende levering

De honing en olijfolie die ik besteld heb smaken uitstekend. Mijn bestelling werd snel geleverd en alles was goed verpakt.

Hel goede ervaring

Heel tevreden met de service , alles keurig verpakt en thuis bezorgd .

Goede winkel snelle levering

De honing en de olijfolie. Zijn van zeer goed en lekker. Ga binnen kort weer bestellen

Lekkere olie en snel geleverd

Mooie producten voor een cadeaupakket

Snelle aflevering en goed product

Ik ben zeer tevreden over deze olijfolie. Ik kan het een ieder aanraden,

Top producten en snel geleverd.

De olijfolie kende ik al van de markt, echt een top product. Laatst ook wijn besteld, en ook die is heerlijk.

Bedankt voor je mooie beoordeling. Kali Orexi en bedankt voor de bestelling. Geniet ervan!!

Super product, snelle service

Fijn bedrijf met al even fijne producten, dus een echte aanrader. Ga zo door! O

Snelle levering en heldere communicatie; top alles!

Snelle levering en goede communicatie; weer heerlijk 12 flessen van 750 ml olijfolie ontvangen met als bonus een potje heerlijke olijven.

Duidelijke en overzichtelijk website.

Heerlijke producten die overzichtelijk op de site staan. Producten wordt goed verpakt geleverd.

Goed , zoals altijd Heerlijke olijfolie en op tijd geleverd

Ik vond het leuk dat ik een fles rose en olijven heb gekregen de rose was heerlijk

super, zoals altijd

Primma produkten, snelle levering

Snel bezorgd!

Ik vind de smaak van producten van House of Crete heerlijk! Bedankt voor de service!

Goede producten die we met plezier gebruiken

De producten die we al gekocht hebben zijn degelijk, lekker en van goede kwaliteit. Het is fijn om op deze manier een stuken Middellandse zee naar hier te halen. De levering verloopt perfect.

Goede producten

Heerlijke rosé met een pot lekkere olijven cadeau. Snel geleverd en secuur ingepakt. Echt een aanrader.

Gewoon goed is gewoon goed.

Als je van authentiek Grieks eten houdt heb je niet alleen aan een authentiek recept genoeg, de authentieke ingredienten zijn zeer belangrijk. Daarom blij met House of Crete. Levering zoals verwacht snel en goed.

erg goed

Goede kwaliteit olijfolie en deze keer een fles rosé als cadeautje erbij!

Heerlijk olijfolie, aanrader

wederom heerlijke olie in huis

Die olie is om je vingers bij af te likken. Tevens kregen we een gratis flesje rosé meegeleverd waarvoor onze dank. Heerlijk wijntje. Alleen hebben we onze eigen wijn leverancier.

Super producten.

Heerlijke olijfolie om te dippen. Geweldig lekkere olijfjes. Echt een aanrader.

Blikken olijfolie zaten goed verpakt en netjes op tijd geleverd. Ga zeker vaker bestellen.

Heerlijke olijf olie door House of Crete snel bezorgd

Ik loop al jaren dit olijfolie uit Kreta. Heerlijke zacht van smaak. Nu via internet bij House of Crete besteld. Ik had de olie snel in huis. De verpakking was goed in orde.

Effectief en prettig persoonlijk contact over de bestelling

Door goede communicatie kon de bestelling worden aangepast. De bestelling was volgens afspraak en in goede orde ontvangen.

Over House of Crete

House of Crete brengt het echte Kreta bij u thuis. Proef de passie en trots van kleine familie bedrijfjes die met passie en traditie onze mooie producten maken puur natuur. Heerlijke premium olijfolie en olijven, wilde tijm honing, Graviera schapenkaas, wijn uit de Amari vallei, aardewerk uit Margerites, kruiden en Balsamico.