Goed verpakt, super producten, snelle levering

Helemaal top

Prima afwerking

Uitstekende levering

Mooie en lekkere producten

Razend snelle levering

Uitstekende producten, snel geleverd met zorg.

Levering altijd snel.

Ik bestel voor mezelf, mijn kinderen en een vriendin. Lekkere olijfolie voor sla en bakken. .

Snelle levering goed verpakt

Mooie producten, efficiënt verpakt, snel geleverd, verzoek om info direct gecommuniceerd.

Heerlijk

Wij zijn een jarenlange terug kerende klant. Zeer goede olijfolie

Prettig winkelen

Laatst heb ik een 'kennismakingspakket' besteld voor mijn zuster en dat liep gesmeerd. Ik kende de producten van "HofCr" zelf al wel en was ervan overtuigd dat ook mijn zuster ze zou kunnen waarderen. De bestelling was binnen enkele dagen al bezorgd, hetgeen grote klasse is in 'mijn optiek'.

Fijne Griekse producten

Mooie Producten uit Griekenland ,Kreta ) Bestellingen netjes en zeer goed ingepakt en al snelle levering aan huis .

Héérlijke olijfolie en snel geleverd!

Héérlijke olijfolie! Wij willen geen andere meer. Snel geleverd, ze komen hun afspraken keurig na.

Goede spullen. Fijn geholpen. Pakket wordt op tijd gelevert.

Als er iets aan de hand is wordt je fijn en correct geholpen.

Honing smaakt precies zoals ik hoopte: Ik was weer even op Rhodos!!

Snelle en persoonlijke levering aan huis, heel fijn!

perfect

Snelle verzending van de bestelling. Zat goed verpakt en producten helemaal perfect.

heerlijke producten

Alles netjes opgestuurd en verpakt!

Super producten

Zeer goede olijfolie ,kruiden en balsamicoazijn Snel geleverd

Helemaal goed!

Site is makkelijk alles op te vinden. Snel verstuurd en alles zit altijd goed verpakt.

Mooie producten

Heerlijke tijmhoning, mooie balsamico azijnen en voortreffelijke olijfolie. Goede producten maken ieder gerecht af, echt fantastisch !!

De bezorging vond niet thuis plaats.

Ik moest het pakket elders ophalen; heel vervelend.

Kwaliteit olijfolie en uitstekende service.

Olijfolie is van de beste kwaliteit. Snelle levering. Uitstekende klantenservice.

Top! Mooie produkten, goede kwaliteit.

Ruime keuze, snelle levering en netjes verpakt. Heerlijke olijfolie en honing!

Heerlijke wijn

Vlotte levering

De wijnproeverij is ontzettend leuk om te doen. Andreas is een leuke kerel, hij vertelt heel boeiend over zijn producten en over "zijn" Kreta. Kan het iedereen aanraden.

Heerlijke produkten,en super snel thuisbezorgd!

Een wijnworkshop van House of Crete boeken,dan ben je echt op de hoogte van al dat Griekse lekkers......

Uitstekende communicatie, vriendelijke mensen, super snelle bezorging en top producten. Echt heel goed!

Over House of Crete

House of Crete brengt het echte Kreta bij u thuis. Proef de passie en trots van kleine familie bedrijfjes die met passie en traditie onze mooie producten maken puur natuur. Heerlijke premium olijfolie en olijven, wilde tijm honing, Graviera schapenkaas, wijn uit de Amari vallei, aardewerk uit Margerites, kruiden en Balsamico.