Goede afspraken en het loopt geolied

Dit keer gekozen om zelf de bestelde olie op de puur natuur markt in Wassenaar op te halen. Goede aanleiding voor een goed gesprek en nog een extra cadeautje te kopen voor onze dochter en voor vrienden maar die bleken al klant bij jullie te zijn!

Overheerlijke olijfolie.

Ik heb mijn voorraad olijfolie weer aangevuld. Snelle en persoonlijke levering. Een aanrader.

Heerlijke producten uit een zonnig Kreta

Tevreden terugkerende klant

Ik bestel hier nu een aantal jaren, prima service maar vooral heerlijke olijfolie. En vrienden en familie genieten mee!

heerlijke olijfolie en snel bezorgd

Gebruik deze olijfolie al jaren en vind de smaak heerlijk.

Super lekkere olie. Bij het verzenden was een fles gebroken ondanks dat de flessen super verpakt waren. De volgende dag al nieuwe flessen in huis. De lekkere olie is een aanrader

Toppie

Uitstekende kwaliteit, goede communicatie en snelle levering.

Vlotte service, goed ingepakt, top producten

Zie boven

zeer tevreden

Dik tevreden.

Eersteklas olijfolie.

snelle levering, goede kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit olijfolie

Heerlijke producten

snelle levering ook! Perfect

snelle Levering

Altijd weer een fijne ervaring. Uitstekende producten en super service.

Lekkere olijfolie

Heerlijke olie, goed verpakt en snel geleverd. Duidelijke website

Heerlijke producten en mocht het nodig zijn goed advies

Wat een genot om deze olie in huis te hebben.

De beste olijfolie waar je alles mee kan. koud en warm. goede service. Balsamico azijn ook heel lekker.

Goed en betrouwbaar

Zeer fijne, klantvriendelijke shop, zendingen worden snel en goed verpakt geleverd. De olijfolie van House of Crete is van ongekende kwaliteit en o.a. ook de kaas en honing zijn echte aanraders.

Prachtige site, heerlijke olie en een snelle bezorging!

Mooie producten, snel geleverd.

Ik ben blij met de mooie olijfolie en de heerlijke bergthee.

Zeer goed verpakt

Snelle verzending en goed verpakt

Heel leuk aardewerken waxinelicht ornamentje besteld. Snelle verzending en heel goed verpakt.

Vlot en correct l

De olijfolie is weer van uitmuntende kwaliteit. Werd keurig op tijd geleverd.maw. hier zit een tevreden mens.

Top olijfolie Snel geleverd

Heerlijke producten en goede service

Al twee keer cadeaupakketten besteld via House of Crete en zeer tevreden. Ze verzenden snel, pakken het mooi en verzendveilig in en als je vragen hebt heb je snel antwoord. Ze denken met je mee. De producten zelf zijn top, mijn schoonvader wil nu elk jaar dezelfde producten.

Bestelling voor honing

Snelle levering. Heerlijke honing en ook nog een mooie olijfolie cadeau.

Bovensim 60 3192HA Rotterdam

Over House of Crete

House of Crete brengt het echte Kreta bij u thuis. Proef de passie en trots van kleine familie bedrijfjes die met passie en traditie onze mooie producten maken puur natuur. Heerlijke premium olijfolie en olijven, wilde tijm honing, Graviera schapenkaas, wijn uit de Amari vallei, aardewerk uit Margerites, kruiden en Balsamico.