goed contact snelle levering

mooie kwaliteit, snelle levering cap zit als gegoten

Om 22:00 uur besteld en de volgende dag meteen in huis!

Perfect pasvorm van de pet en een mooie bijpassende trui erbij.

snelle levering gave cap

goede snelle levering kwalitatief super

Mijn pakket nog steeds niet ontvangen

Ik heb 21-12-21 een pet besteld, hier heb ik nooit een bevestiging van gekregen en hij is ook nooit aangekomen. Ik heb al twee keer gemaild, maar er wordt niet geantwoord.

Bagger

Nooit mijn bestelling gehad en mijn geld ook nog niet terug gestort. Slechte service en bereikbaarheid... Zit nog steeds op mijn geld te wachten!!!!

Duurt lang

Wacht nog steeds op mijn pakketje met mijn pet

Top producten snelle levering

Goede service unieke producten

Ik had zaterdagavond/nacht besteld en maandag al in huis . Top service !

Vandaag besteld Morgen in huis Snelle service

Supersnelle levering

Fijne site en supersnel in huis

blijer als ooit

ik hou zoveel van het product dat ik heb gekocht, no way dat ik het nog meer niet aan heb als wel & is zeker niet de laatste keer dat ik deze site bezoek, alzeker niet na de kortingscode die je krijgt na je eerste bestelling!

Mooi en kwaliteitvol

Een ruimer aanbod voor dragon ball, Naruto en one piece.

Niets ontvangen

Volgens postnl zou het geleverd zijn op mijn adres maar niets ontvangen niet in brievenbus niet bij buren

Cartoon caps!

Via internet ben ik op jullie website gekomen. Na het lezen van recente reviews dat ik kon vinden op internet, begon ik een beetje te twijfelen om de bestelling te plaatsen, maar uiteindelijk toch de bestelling geplaatst en helemaal geen spijt gehad! De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Ik had een Dragon Ball pet besteld, gegevens invullen, betaald en bevestiging per mail ontvangen. De pet is volgens de afgesproken tijd binnen gekomen zoals omschreven op de website. De pet voldoet volkomen zoals het omschreven is en afgebeeld staat op de website. Er staan veel slechte reviews over de klantenservice en een aantal late leveringen waarop NIET gereageerd werd (daarom ook mijn twijfels). Over de klantenservice kan ik geen mening geven, omdat ik zelf niet in contact ben geweest.

Goede petten

Top kwaliteit!

Nog altijd niks bij mij aangekomen

Valt helaas nog niks te beoordelen

Slechte kwaliteit petten

De kwaliteit van de petten is niet goed. De band van de pet is heel slap, zit dus geen model in.

3 keer besteld laatste bestelling nog niet ontvangen

Kan nog beter

Vorige pet was betere kwaliteit

Had een Frieze pet besteld en was heel erg tevreden met deze pet! Toen bestelde ik de Ectoplasma cap uit de sale, en deze lijkt wel ali express kwaliteit vergeleken met de Frieza cap.

Brol

Er wordt niet gereageerd op mijn mail over after service!

Ik kan jullie nie bereiken ivm retour

Ik kan jullie nie bereiken ivm retour

Ik heb een pet betaald en naar 5 dagen nog niet binnen

Ik heb op 28 augustus 0:41 bestelling geplaatst voor de Cap | MALELIONS x CAPSLAB | Navy / Blauw En heb hem nog niet binnen en nog geen reactie gehoord van wat er mis gegaan is dan

einfach Super diese Caps

diese Caps sind top vielen Dank für dieses tolle Produkt

Perfecte website, het was snel binnen. Zeer klant vriendelijk!

Glad

I recommend