Makkelijk besteld en snel geleverd!!

Goeie service

Snel en kwaliteit

Mooie kwalitatieve petjes. Snelle levering. Zeer tevreden!

Snel geleverd goede kwaliteit mijn zoon was er erg blij mee

Snel ontvangen en goede kwaliteit.

Bedankt voor de snelle levering en de mooie petten. Doe zo verder!

Goeie kwaliteit en snelle levering

Toffe producten snelle afhandeling

Jammer dat als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, je de insentive van 10%, niet direct in de mail krijgt! Heeft me niet van weerhouden de cap te kopen!

Precies als op de foto!

Heb de Bugs Bunny muts besteld en ben zeer tevreden. Kwaliteit stof en netjes afgewerkt.

Leuke petten om aanteschaffen, daarom heb ik 1 tje voor me zelf besteld. Als het me verwachtingen voldoet. Ga ik ook een pet voor me zwagertje kopen van dragonball Z/ Goku

Snel afgehandeld

Keuze gemaakt en direct kunnen bestellen

bijzonder

ik heb nog geen orderbevestiging, of mijn product binnnen. Vervolgens krijg ik wel al een mailtje of ik mijn ervaring wil delen? Dit begint bij mij vervolgens de argwaan al op te wekken of ik mijn product nog wel binnen ga krijgen? Stuur me maar nog een keer een beoordeling als ik mijn product binnen heb.

Tevreden met het artikel Snelle verzending Netjes verpakt

Prettig

Ondanks dat ik gehoopt had op een andere cap in het slinkende assortiment, ben ik blij dat ik er toch nog een pareltje uit heb weten te vissen.

Prachtig

Snel service volgende dag al binnen. Top product

Super site en snelle levering

Een overzichtelijke webshop en snelle levering. Mijn zoon is blij.

Super !

Top kwaliteit, en snelle levering !!

Heb um gister besteld en heb um meteen de dag erna gekregen. Kwaliteit is uitstekend

Geweldige snelle services

ik had mijn petjes de volgende dag netjes in huis!