Zou graag men 2e bestelling krijgen ...

Bestelde 2 verschillende caps op verschillende momenten, 2e na invoeren verkeerd huisnummer retour verstuurd, nog steen geen bericht over gekregen na messenger berichten en mails .. ofwel zou ik men geld terug willen ofwel zou ik het graag ontvangen

Levering en kwaliteit top.

Ik heb een aanvulling op mijn bestelling . Ik had namelijk een vraag gesteld bij deze bestelling maar daar is helaas niet op gereageerd.

Weinig keuze

Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle service

De website was erg duidelijk en de kwaliteit van de petten zijn erg goed! Ik had zelfs 's avonds laat besteld en alsnog waren de petten de volgende dag nog geleverd!

Kut

Op de site staat vandaag besteld morgen in huis ik heb hem vrijdag besteld en als het goed is komt de pet morgen pas binnen

Duidelijke foto's, snelle service.

Ik raad deze winkel ten zeerste aan. De foto's op de website zijn zeer duidelijk en accuraat en de kwaliteit van de pet is ook zeer goed. Ook een zeer snelle levering. Doe zo voort :)!

uitstekend

snel besteld snel geleverd topkwaliteit aan de juiste prijs

Sterk

Netjes opgestuurd en zijn goede kwaliteit

Super snelle levering!

Laat besteld en alsnog de volgende dag in huis, super en hele mooie petten.

Negative ervaring

Heb bij mijn eerste bestelling geen 10% Korting gekregen, ondanks dat het duidelijk vermeld stond

Gewoon top

Een goede levering en een top product. Prijs Kwaliteit zeer tevreden van. Mvg Björn

Eerste aankoop bij Capslab. Binnen 24 uur een goede kwaliteit cap. Merci

Geweldig snel

snelle service en top producten

gemakkelijke web-site,snelle service met een perfecte levertijd

Capslap is overzichtelijk en snel

Website goed te gebruiken. Bestellen en betalen eenvoudig. Bestelling wordt snel bezorgd. Ik heb al 3x besteld voor vrienden in Duitsland. Dus cabslab is over de grens bekend.

Wel oke

Mijn ervaring is wel oke omdat ik mijn bestelling nog niet binnen heb gekregen in afgesproken tijd

Snelle levering en mooie caps.

Te groot voor een one-size cap

Design er creatief en mooi, daardoor een aanrader als eye-catcher! Alhoewel ik het een mooie cap vindt had ik een model met een kleiner hoofd formaat als voorkeur gehad en aangezien dat nog niet kan beschikbaar is moest ik het beste ervan hopen. En na het ontvangen van mijn cap en natuurlijk passen is het naar mijn mening nog ongemanierd om het terug te sturen vooral in een pandemische periode. Veel designs zijn echte aanraders maar wanneer er verschillende maten beschikbaar zullen zijn dan komt dat zeker tot z’n woord.

Perfecte service en snelle levering

Goeie snelle service en top kwaliteit

Super snelle service en goede kwaliteit

Zondag avond besteld, maandag middag in huis. Goede kwaliteit pet, helemaal happy!

Kan er nog niet zoveel over kwijt.

Ik heb mijn artikel nog niet mogen ontvangen. Maar ik geef Capslab toch een goede beoordeling want dat gun ik ze. Topbedrijf blijf zo doorgaan goede communicatie.

Top en super snel

Snelle levering.