Not good this time

Hello, I can’t say I’m satisfied with the service. I ordered a cap about a week ago and paid it through PayPal. PayPal has sent me notification that the payment is through and done but I haven’t got yet any purchase notification from Capslab or any update on where is my cap.

2 shirts besteld en betaald, en maar 1 gekregen

Heel raar, heb 2 shirts besteld en betaald. Dus ook netjes de factuur voor 2 shirts ontvangen. Vervolgens komt het pakketje binnen met maar 1 shirt en op de pakbon staat ook maar 1 shirt. Nog geen reactie ontvangen, dus kan nog niet zeggen of het netjes opgelost is / gaat worden. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Bestelling niet compleet

Na het bestellen van 2 petten duurde het al even voor ik de bevestigings mail binnen kreeg. Vervolgens word een dag later 1 van de 2 petten bezorgd, hier ben ik overigens wel uiterst tevreden over. Helaas heb ik naar verschillende mails en contact pogingen nog niemand gesproken over de vooruitgang van de 2e pet, misschien word hij nog gemaakt, misschien moet ik nog uit China komen waar ze gemaakt worden. Ik weet het niet maar ik weet wel dat als ik hier meer over geweten zou hebben mijn recensie toch echt tegen de 5 sterren aan zou hebben gezeten, en dit is ook de redene dat ik dit helaas niet aan iedereen kan aanbevelen.

Post nl is vreselijk

Al meerdere Petjes bij jullie besteld, prima kwaliteit. maar nu is de bezorging dramatisch! Vrijdag besteld en nu dinsdag word er aangegeven dat die morgen bezorgd word. Echter is dit nu al 3 keer uitgesteld dus verwacht er nog niet veel.

Ik heb mijn bestelling niet compleet gekregen

Geen complete bestelling gekregen. Gemailt geen reactie. Kan gebeuren maar geen reactie weet ik niet

Caps zijn zoals afgebeeld op de site.

Volgens verwachting en super snel geleverd

Volgens verwachting en kwaliteit en super snelle levering

Halve bestelling

Heb bestelling op maandag gedaan en dinsdag binnen gehad. Maar 2 producten besteld 1 binnen. Heb 3 mails gestuurd en geen reactie.

Logo ondersteboven

Pet super gaaf, alleen zit het logo ondersteboven erop gestikt. Het is een cadeau dus ik baal ontzettend. Ik hoop dat jullie snel op mijn mail reageren en een nieuwe pet opsturen.

Mooie petten , alleen vul ze aub aan.

Ik kwam ongeveer een jaar geleden deze webstore tegen en heb meteen een cap besteld, deze zag er goed uit en zat ook nog eens heel goed op mijn hoofd(wat bij mij vaak tegenvalt met caps). Een korte tijd later nog 1 besteld , ook tevreden daarover. Ik dacht mijn vaste webstore voor petjes gevonden te hebben. Echter valt het me toch wat tegen dat er in een jaar tijd niet echt nieuwe caps bij zijn gekomen, ook zie ik niet dat de bestaande caps aangevuld worden. Mijn zoontje is ook op de leeftijd aanbeland dat hij een petje kan gaan dragen , alleen de keuze is momenteel 1 cap die wij niet mooi vinden. Dus mooie producten , alleen weinig aanbod.

goed contact snelle levering

mooie kwaliteit, snelle levering cap zit als gegoten

Om 22:00 uur besteld en de volgende dag meteen in huis!

Perfect pasvorm van de pet en een mooie bijpassende trui erbij.

snelle levering gave cap

goede snelle levering kwalitatief super

Mijn pakket nog steeds niet ontvangen

Ik heb 21-12-21 een pet besteld, hier heb ik nooit een bevestiging van gekregen en hij is ook nooit aangekomen. Ik heb al twee keer gemaild, maar er wordt niet geantwoord.

Bagger

Nooit mijn bestelling gehad en mijn geld ook nog niet terug gestort. Slechte service en bereikbaarheid... Zit nog steeds op mijn geld te wachten!!!!

Duurt lang

Wacht nog steeds op mijn pakketje met mijn pet

Top producten snelle levering

Goede service unieke producten

Ik had zaterdagavond/nacht besteld en maandag al in huis . Top service !

Vandaag besteld Morgen in huis Snelle service

Supersnelle levering

Fijne site en supersnel in huis

blijer als ooit

ik hou zoveel van het product dat ik heb gekocht, no way dat ik het nog meer niet aan heb als wel & is zeker niet de laatste keer dat ik deze site bezoek, alzeker niet na de kortingscode die je krijgt na je eerste bestelling!

Mooi en kwaliteitvol

Een ruimer aanbod voor dragon ball, Naruto en one piece.

Niets ontvangen

Volgens postnl zou het geleverd zijn op mijn adres maar niets ontvangen niet in brievenbus niet bij buren

Cartoon caps!

Via internet ben ik op jullie website gekomen. Na het lezen van recente reviews dat ik kon vinden op internet, begon ik een beetje te twijfelen om de bestelling te plaatsen, maar uiteindelijk toch de bestelling geplaatst en helemaal geen spijt gehad! De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Ik had een Dragon Ball pet besteld, gegevens invullen, betaald en bevestiging per mail ontvangen. De pet is volgens de afgesproken tijd binnen gekomen zoals omschreven op de website. De pet voldoet volkomen zoals het omschreven is en afgebeeld staat op de website. Er staan veel slechte reviews over de klantenservice en een aantal late leveringen waarop NIET gereageerd werd (daarom ook mijn twijfels). Over de klantenservice kan ik geen mening geven, omdat ik zelf niet in contact ben geweest.

Goede petten

Top kwaliteit!