Nog altijd niks bij mij aangekomen

Valt helaas nog niks te beoordelen

Slechte kwaliteit petten

De kwaliteit van de petten is niet goed. De band van de pet is heel slap, zit dus geen model in.

3 keer besteld laatste bestelling nog niet ontvangen

Kan nog beter

Vorige pet was betere kwaliteit

Had een Frieze pet besteld en was heel erg tevreden met deze pet! Toen bestelde ik de Ectoplasma cap uit de sale, en deze lijkt wel ali express kwaliteit vergeleken met de Frieza cap.

Brol

Er wordt niet gereageerd op mijn mail over after service!

Ik kan jullie nie bereiken ivm retour

Ik kan jullie nie bereiken ivm retour

Ik heb een pet betaald en naar 5 dagen nog niet binnen

Ik heb op 28 augustus 0:41 bestelling geplaatst voor de Cap | MALELIONS x CAPSLAB | Navy / Blauw En heb hem nog niet binnen en nog geen reactie gehoord van wat er mis gegaan is dan

einfach Super diese Caps

diese Caps sind top vielen Dank für dieses tolle Produkt

Perfecte website, het was snel binnen. Zeer klant vriendelijk!

Glad

I recommend

Goed!

Kwart voor 11 besteld, volgende dag om 14u op kunnen halen. Goeie kwaliteit pet.

Prachtige caps!

Zeer snelle levering en prachtige caps!! Ben er content mee!!

Helemaal top...

Super stoere caps, top kwaliteit en snelle levering. Ik ben Capslab fan!

Top kwaliteit

Zou graag men 2e bestelling krijgen ...

Bestelde 2 verschillende caps op verschillende momenten, 2e na invoeren verkeerd huisnummer retour verstuurd, nog steen geen bericht over gekregen na messenger berichten en mails .. ofwel zou ik men geld terug willen ofwel zou ik het graag ontvangen

Levering en kwaliteit top.

Ik heb een aanvulling op mijn bestelling . Ik had namelijk een vraag gesteld bij deze bestelling maar daar is helaas niet op gereageerd.

Weinig keuze

Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle service

De website was erg duidelijk en de kwaliteit van de petten zijn erg goed! Ik had zelfs 's avonds laat besteld en alsnog waren de petten de volgende dag nog geleverd!

Kut

Op de site staat vandaag besteld morgen in huis ik heb hem vrijdag besteld en als het goed is komt de pet morgen pas binnen

Duidelijke foto's, snelle service.

Ik raad deze winkel ten zeerste aan. De foto's op de website zijn zeer duidelijk en accuraat en de kwaliteit van de pet is ook zeer goed. Ook een zeer snelle levering. Doe zo voort :)!

uitstekend

snel besteld snel geleverd topkwaliteit aan de juiste prijs

Sterk

Netjes opgestuurd en zijn goede kwaliteit

Super snelle levering!

Laat besteld en alsnog de volgende dag in huis, super en hele mooie petten.

Negative ervaring

Heb bij mijn eerste bestelling geen 10% Korting gekregen, ondanks dat het duidelijk vermeld stond