Gewoon top

Een goede levering en een top product. Prijs Kwaliteit zeer tevreden van. Mvg Björn

Eerste aankoop bij Capslab. Binnen 24 uur een goede kwaliteit cap. Merci

Geweldig snel

snelle service en top producten

gemakkelijke web-site,snelle service met een perfecte levertijd

Capslap is overzichtelijk en snel

Website goed te gebruiken. Bestellen en betalen eenvoudig. Bestelling wordt snel bezorgd. Ik heb al 3x besteld voor vrienden in Duitsland. Dus cabslab is over de grens bekend.

Wel oke

Mijn ervaring is wel oke omdat ik mijn bestelling nog niet binnen heb gekregen in afgesproken tijd

Snelle levering en mooie caps.

Te groot voor een one-size cap

Design er creatief en mooi, daardoor een aanrader als eye-catcher! Alhoewel ik het een mooie cap vindt had ik een model met een kleiner hoofd formaat als voorkeur gehad en aangezien dat nog niet kan beschikbaar is moest ik het beste ervan hopen. En na het ontvangen van mijn cap en natuurlijk passen is het naar mijn mening nog ongemanierd om het terug te sturen vooral in een pandemische periode. Veel designs zijn echte aanraders maar wanneer er verschillende maten beschikbaar zullen zijn dan komt dat zeker tot z’n woord.

Perfecte service en snelle levering

Goeie snelle service en top kwaliteit

Super snelle service en goede kwaliteit

Zondag avond besteld, maandag middag in huis. Goede kwaliteit pet, helemaal happy!

Kan er nog niet zoveel over kwijt.

Ik heb mijn artikel nog niet mogen ontvangen. Maar ik geef Capslab toch een goede beoordeling want dat gun ik ze. Topbedrijf blijf zo doorgaan goede communicatie.

Top en super snel

Snelle levering.

Makkelijk besteld en snel geleverd!!

Goeie service

Snel en kwaliteit

Mooie kwalitatieve petjes. Snelle levering. Zeer tevreden!

Snel geleverd goede kwaliteit mijn zoon was er erg blij mee

Snel ontvangen en goede kwaliteit.

Bedankt voor de snelle levering en de mooie petten. Doe zo verder!

Goeie kwaliteit en snelle levering

Toffe producten snelle afhandeling

Jammer dat als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, je de insentive van 10%, niet direct in de mail krijgt! Heeft me niet van weerhouden de cap te kopen!

Precies als op de foto!

Heb de Bugs Bunny muts besteld en ben zeer tevreden. Kwaliteit stof en netjes afgewerkt.

Leuke petten om aanteschaffen, daarom heb ik 1 tje voor me zelf besteld. Als het me verwachtingen voldoet. Ga ik ook een pet voor me zwagertje kopen van dragonball Z/ Goku

Snel afgehandeld

Keuze gemaakt en direct kunnen bestellen

bijzonder

ik heb nog geen orderbevestiging, of mijn product binnnen. Vervolgens krijg ik wel al een mailtje of ik mijn ervaring wil delen? Dit begint bij mij vervolgens de argwaan al op te wekken of ik mijn product nog wel binnen ga krijgen? Stuur me maar nog een keer een beoordeling als ik mijn product binnen heb.