Gemakkelijk, goed en snel en perfecte service !

Bestelde heel gemakkelijk in de webshop een tuinset. De volgende dag werd die al geleverd, maar spijtig genoeg in de verkeerde kleur. Kan gebeuren. Via mail contact opgenomen met de klantenservice en de dag nadien kreeg ik antwoord met een returnlabel. De juiste set werd geleverd de dag nadien !! Perfecte service. Hun foutje hebben ze onmiddellijk rechtgezet en binnen de 3 dagen na bestelling had ik de juiste set. Super ervaring !!!

Aanbevelen voor vrienden

Bezorging slecht en topper glijd weg

Toen het bed bezorgd werd was er maar 1 bezorger en moesten zelf mee sjouwen . Nadat het bed in elkaar hadden gezet . Merkte wij de volgend ochtend dat de topper afglijd van het matras . Ik heb hier de klantenservice over gebeld en gaven aan dit nog nooit van anders hebben gehoord . En wouden geen oplossing bieden .

Beste Russell, Wanneer u voor de levering van een boxspring niet voor de optie 'met montage' kiest, dan word het inderdaad geleverd door 1 chauffeur en dan gaat het om een drempellevering. Dit staat ook op onze website. Wat de topper betreft, we vinden het erg vervelend dat u dit zo ervaart. Echter hebben wij inderdaad verder geen klachten over de topper die weg zou glijden en hebben we u voorgesteld een antislipmatje aan te schaffen om tussen het matras en de topper in te leggen. Wanneer wij het bed bij u zouden omruilen zou er helaas niks veranderen. We hopen op uw begrip. Mvg, Team Timco

perfect

Ik had een boxspring besteld alles is perfect verlopen alsook de levering. Echt TOP!!!

Wat een oplichting!! Schandalig

Koop 2 laptops die werkelijk zo beschadigd en oud zijn. 1 zat helemaal onder de krassen en deuken de ander durf je niet eens open te maken zo goor. Betaalde 450 en 300 euro Heb ze laten nakijken en zijn nog geen 100 euro waard. Toen ik belde kreeg ook nog een grote mond. Nergens op hun webshop staat dat het 2de hands is. Ik heb foto's gemaakt en als ik ze aam andere laat zien schrikken zij zich kapot. Duurde ook nog 10 dagen voordat ik mijn geld terug had. Timco schaam je!!!!

gewoon goed

mooie tuinset besteld op de site. deze is snel en netjes geleverd.

Snelle levering, goede communicatie

Doordat het product snel ging roesten, heeft timco snel avtie ondernomen door een compensatie te geven, zeer vriendelijk en correct, echt top

Levering op tijd

Goedkope box spring bed.

Super winkel

Heel gezellig om daar rond te snuffelen ,en vriendelijk personeel

Goed geholpen heb gekregen wat ik had verwacht

Perfect geregeld bij timco op de juiste manier geholpen dank daarvoor.

Batterij laptop

Wanneer de laptop is opgeladen en gebruikt wordt is de batterij erg snel leeg. Dat is niet wat wij verwacht hadden omdat het showmodellen zijn. Zullen contact opnemen met de leverancier.

Beste Lamin, Wat vervelend dat de laptop niet werkte naar behoren. Heeft u al contact met ons opgenomen hierover? De laptop kunt u namelijk kosteloos terugsturen ter reparatie. U kunt een mail sturen naar [email protected]. Mvg, Timco Voordeelmarkt

Een hele soepele goede ervaring

Mijn eervaring met timco beschouw ik als een goede ervaring ben erg tevrede ermee

Werkende maar beschadig laptop

Laptop werk goed maar is wel beschadig buiten kant

Beste Angelika, Wat fijn dat u tevreden bent over de laptop. De laptops die wij verkopen zijn refurbished, dit houd in dat ze in een winkel hebben gestaan als showmodel. Het kan inderdaad dus zijn dat er wat krasjes op zitten, hoe erg deze zijn dat staat bij elke laptop bij de grade aangegeven. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht via het email adres [email protected] Mvg, Timco Voordeelmarkt

Heel slecht

Veel van de medewerkers die julie nu hebben in Waalre zijn heel onervaren behalve een medewerker die de tijd neemt om alles goed uit te leggen over bijv houtsoorten van tafels etc

Beste Rosalinda, Wat vervelend dat u dit zo hebt ervaren. Wegens drukte en ontzettende groei hebben wij inderdaad nieuw personeel aangenomen die nog lerende zijn. We hopen op uw begrip hiervoor. Mvg, Timco Voordeelmarkt

Goede communicatie

Had een bed besteld, maar later geannuleerd. Was geen probleem

Snelle levering en goed kwaliteit

Snel levering top

vriendelijke mensen

DE betrokken persoon luisterde goed en heeft ons het bed verkocht wat wij wilden. ook aan de kassa hebben we nog wat kunnen lachen (ook al bij binnenkomst) Al met al een goede ervaring.

Onze bedden zouden geleverd worden. Helaas was de matras stuk gegaan. Na heen en weer gebeld te hebben. Is dit uit eindelijk goed gekomen en hebben ze dit goed opgelost en zijn de bedden uit eindelijk optijd geleverd!

Perfecte levering en service bij aankoop DEL laptop

Aangekocht Dell Laptop, perfecte staat, als nieuw, snelle levering en geïnstalleerd. Tijdige informatie van de leveringsdag en tijd. Tevreden over de aankoop en de service van Timco voordeelmarkt. Ik beveel Timco voordeelmarkt aan.

Goed geholpen en goed service en hele snelle levering:)

ik ben goed geholpen en was heel snel geleverd. Ik raad iedereen aan om her zijn spullen te bestellen.:)

Zeer content

Zeer vriendelijke chauffeur. Alles werd netjes aan de deur geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Mooie boxspring gekocht. Goede kwaliteit. Werd vlot geleverd, zoals aangegeven door Timco.

Goed verlopen

De bank werd netjes in het trappenhuis gezet.

Slecht

Vrij voor genomen en nu komen ze niet word verzet naar 12 april maar ook naar 15 april... lekker duidelijk allemaal... Heb dit zelfde meegemaakt bij de beddenleeuw voor mijn dochter en dacht dan doe ik deze maar ..nou dezelfde ellende zit eraan te komen... Tjonge Jonge kunnen ze nou nooit iets goed doen...wat een planning daar ...

Petunialaan 4 5582HA Waalre

Over Timco Voordeelmarkt

Timco Voordeelmarkt is al 90 jaar een familiebedrijf dat zich richt op schadepartijen in de detailhandel. Wij verkopen deze partijen in 2 fysieke winkels en onze webshop altijd met korting. Bij Timco bent u op de juiste plek voor een koopje.