Een hele soepele goede ervaring

Mijn eervaring met timco beschouw ik als een goede ervaring ben erg tevrede ermee

Werkende maar beschadig laptop

Laptop werk goed maar is wel beschadig buiten kant

Heel slecht

Veel van de medewerkers die julie nu hebben in Waalre zijn heel onervaren behalve een medewerker die de tijd neemt om alles goed uit te leggen over bijv houtsoorten van tafels etc

Goede communicatie

Had een bed besteld, maar later geannuleerd. Was geen probleem

Snelle levering en goed kwaliteit

Snel levering top

vriendelijke mensen

DE betrokken persoon luisterde goed en heeft ons het bed verkocht wat wij wilden. ook aan de kassa hebben we nog wat kunnen lachen (ook al bij binnenkomst) Al met al een goede ervaring.

Onze bedden zouden geleverd worden. Helaas was de matras stuk gegaan. Na heen en weer gebeld te hebben. Is dit uit eindelijk goed gekomen en hebben ze dit goed opgelost en zijn de bedden uit eindelijk optijd geleverd!

Perfecte levering en service bij aankoop DEL laptop

Aangekocht Dell Laptop, perfecte staat, als nieuw, snelle levering en geïnstalleerd. Tijdige informatie van de leveringsdag en tijd. Tevreden over de aankoop en de service van Timco voordeelmarkt. Ik beveel Timco voordeelmarkt aan.

Goed geholpen en goed service en hele snelle levering:)

ik ben goed geholpen en was heel snel geleverd. Ik raad iedereen aan om her zijn spullen te bestellen.:)

Zeer content

Zeer vriendelijke chauffeur. Alles werd netjes aan de deur geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Mooie boxspring gekocht. Goede kwaliteit. Werd vlot geleverd, zoals aangegeven door Timco.

Goed verlopen

De bank werd netjes in het trappenhuis gezet.

Slecht

Vrij voor genomen en nu komen ze niet word verzet naar 12 april maar ook naar 15 april... lekker duidelijk allemaal... Heb dit zelfde meegemaakt bij de beddenleeuw voor mijn dochter en dacht dan doe ik deze maar ..nou dezelfde ellende zit eraan te komen... Tjonge Jonge kunnen ze nou nooit iets goed doen...wat een planning daar ...

slechte levering

slechte levering word telkens veranderd, eerst vandaag 9 april, toen 15april en daarna 12aprilvrije dag opgenomen krijg smorgens bericht dat t 2 keer veranderd word, we hebben het bed ganuleerd en willen ons geld terug dus raad het af om daar een bed tekopen.

De bezorger was zo lief om me te helpen met de bestelling naar boven krijgen omdat in in men eentje was echt een topgozer !!

Top bank top bezorging

Goed geholpen door de klantenservice toen ik een fout maakte in de bestelling. De bank die ik bestelde is heel mooi en precies zoals aangegeven op de site. De communicatie rondom de levering was duidelijk en ging precies zoals aangekondigd.

Goed product tuinset en snelle levering

In 1 woord super

Leuke mooie tuinset Helemaal blij mee

Slechte service

Mijn bed zou vanmorgen worden geleverd. Krijg ik een mail, het word morgen. Morgen moet ik gewoon werken. Zeer slecht dit Ik ga als ik vanmiddag niet een nieuwe acceptabel nieuwe datum krijg mijn geld terug vragen!!

Beste Patricia, Onze excuses voor het ongemak met de levering van uw bed. We begrijpen uw frustratie en zullen er alles aandoen uw bed zo snel mogelijk te leveren. Heeft u hierover al contact met ons opgenomen? Zo niet, stuur gerust een mail naar [email protected]. Dan kunnen we een nieuwe leverdatum voor u inplannen. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmarkt

Wel veel langere levertijd dan ze aangeven op de site. Maar verder altijd prima in orde. We wachten nu op het nieuwe bed voor mijn dochter

Beste Gerine, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat de levertijd langer was dan aangegeven. Fijn om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmarkt

Super bedrijf

Timco leverde volgens afspraak en kwaliteit is goed

Beste klant, Dank voor de positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en kwaliteit. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmerkt

Prima kwaliteit wat wij gekocht hebben.

Wij hebben een bed en tuintafel gekocht van zeer kwaliteit. Snelle levering. Deze website is een aanrader.

Goeie communicatie, snel geleverd. Bed van topkwaliteit

Over Timco Voordeelmarkt

Timco Voordeelmarkt is al 90 jaar een familiebedrijf dat zich richt op schadepartijen in de detailhandel. Wij verkopen deze partijen in 2 fysieke winkels en onze webshop altijd met korting. Bij Timco bent u op de juiste plek voor een koopje.