Perfect.

Gewoon goed netjes geholpen in de winkel. Afhandeling was perfect en de bank en barkrukken zijn echt heel mooi.

Alles top!

Vriendelijk personeel, snelle levering, blij met stoeltje van mooie kealteit

Toppie

Prima site , makkelijk bestellen en betalen ....snelle levering !!!

Prima verzending

Ging allemaal probleemloos. Heb mooie riverdale tafels gekocht, erg blij mee! Bedankt!

Mijn bestelling geplaatst en snel verwerkt 2 dagen later al netjes thuis bezorgd

tevreden met de producten, ik raad het ten zeerste aan

Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen in deze winkel en ik raad het aan aan mijn vrienden, mijn vrienden zijn ook tevreden, jullie prijzen zijn heel redelijk

Ooit een HP 14" laptop gekocht

Bij opstarten van deze laptop ervaarde ik al problemen. Ik deze laptop speciaal. Aangeschaft voor werk. Deze laptop heeft het nog geen 2 maanden gedaan en is nu al stuk. Ik was dan ook erg teleurgesteld. Ik bestel hier nooit meer wat, je krijgt duidelijk geen waar voor je geld. Wat jammer. Daarom van mij helemaal geen sterren verdiend.

Geen contact met de klant geen telefoon voor te zeggen wanneer bed wordt geleverd ging vandaag zijn

Mijn bed ging vandaag geleverd worden niks gezien geen telefoon niks geen contact met de klant en als je beld nemen jullie niet op ik hoop dat mijn bed morgen nog komt

Slecht in elkaar te zetten

Niet handig om in elkaar te zetten

Bed besteld en binnen 2 dagen al thuis. Zonder montage besteld , maar bezorger bracht het bed naar ruimte naar keuze. Wegens slechte reviews twijfelde ik maar toch gedaan vanwege wettelijke 14dagen regel. Voor verzenden heb ik niks betaalt ook niks geks achteraf. Eerder deze week ging ik langs een Turkse beddenwinkel die het dubbele vroeg en ja dus zeker goedkoper dan andere winkels. Prima bed , geweldige prijs bedankt!

Snelle levering en mooie artikelen zoals je ze besteld hebt

Snelle levering en mooie artikelen zoals je ze besteld hebt en leuke prijzen

Erg snel

Waren snel en vriendelijk

Boxspring

Bestelnummer 169367 Besteldatum 29 juni Betaalmethode ABN AMRO BANK **** 693 Betaald € 182,39 Nog te betalen € 364,78 Betaaloptie Betaal in 3 delen Bestelgegevens Haluta - Complete Boxspring - 180 x 200 cm € 528,00 Administratiekosten termijnen betalen € 19,17 Verzending € 0,00 Totaal € 547,17 Vind meer details in de Klarna app Hoelang duurt de bestelling nog. Deze week niet bestelling annuleren Het klarna geld terug op de bank. Mvg Fred Van Golde

Perfect gewoon

Super service, doen!

Goed product, nette prijs.

Er is geleverd wat ik had besteld op een manier waarvoor ik had gekozen. Alle afspraken netjes nagekomen.

Geweldige service

Ik had 1 beschadigde stoel dit werd direct opgelost, supervriendelijk!

zeer tevreden

ze zijn goed bereikbaar als er wat is met n artikel dan word er gelijk op geanticipeerd. doen niet moeilijk

Goede informatie

zeer snelle bezorging

mooie tafel

Je kan goed kopen.prima

Mooi product ben er Blij mee werkt prima

Vriendelijke bezorger, heel goede service!

Alles word goed uitgelegd op de website,verder kan ik nog niets zeggen daar ik mijn boxspring nog moet ontvangen.

Geweldig goed

Netjes snel en mooi heel tevreden

Ik voel me niet goed geholpen

Ik heb een salontafel gekocht die niet is geleverd. Leverdatum was oorspronkelijk vrijdag 7 juni 2024. Hiervan wordt de schuld gegeven aan PostNL. Dat kan ik begrijpen. Om mijn pakket te vinden moet er een onderzoek worden gestart. Ik heb zelfs al een registratienummer 26778306 aangevraagd bij PostNL. Na meerdere verzoeken ook vanuit PostNL is er geen onderzoek gestart door Timco; dit wordt gewoon geweigerd. Terwijl juist dit onderzoek ervoor zou kunnen zorgen dat mijn pakket gevonden wordt. Ze beloven wel mijn geld terug als ik het na nóg 7 dagen niet heb ontvangen, maar onderzoek starten bij PostNL (wat alleen de afzender kan doen) wordt geweigerd. Ik ben daarom erg teleurgesteld. Bedrijf is niet goed bereikbaar of meewerkend.

Slechtst klantenservice ooit

Ik zat twee weken te wachten op een bed. Toen ik contact opnam kreeg ik als antwoord "we hebben geen informatie van de leverancier". 4 dagen later nog geen clue van de leverancier. Ik heb de bestelling geannuleerd. What a waste of time!

Beste Carla, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Onze excuses dat we u niet naar verwachting hebben kunnen helpen. De volgende keer zullen wij beter ons best doen! Mvg, Team Timco

Petunialaan 4

5582HA Waalre

Over Timco Voordeelmarkt

Timco Voordeelmarkt is al 90 jaar een familiebedrijf dat zich richt op schadepartijen in de detailhandel. Wij verkopen deze partijen in 2 fysieke winkels en onze webshop altijd met korting. Bij Timco bent u op de juiste plek voor een koopje.