Slechte service

Mijn bed zou vanmorgen worden geleverd. Krijg ik een mail, het word morgen. Morgen moet ik gewoon werken. Zeer slecht dit Ik ga als ik vanmiddag niet een nieuwe acceptabel nieuwe datum krijg mijn geld terug vragen!!

Beste Patricia, Onze excuses voor het ongemak met de levering van uw bed. We begrijpen uw frustratie en zullen er alles aandoen uw bed zo snel mogelijk te leveren. Heeft u hierover al contact met ons opgenomen? Zo niet, stuur gerust een mail naar [email protected]. Dan kunnen we een nieuwe leverdatum voor u inplannen. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmarkt

Wel veel langere levertijd dan ze aangeven op de site. Maar verder altijd prima in orde. We wachten nu op het nieuwe bed voor mijn dochter

Beste Gerine, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat de levertijd langer was dan aangegeven. Fijn om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmarkt

Super bedrijf

Timco leverde volgens afspraak en kwaliteit is goed

Beste klant, Dank voor de positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en kwaliteit. Met vriendelijke groet, Timco Voordeelmerkt

Prima kwaliteit wat wij gekocht hebben.

Wij hebben een bed en tuintafel gekocht van zeer kwaliteit. Snelle levering. Deze website is een aanrader.

Goeie communicatie, snel geleverd. Bed van topkwaliteit

Perfecte levertijd

Tip tip in orde Een bed voor mijn zoon.

Snelle levering. Bed zelf is goedkope rommel

Bezorging was wel snel en goed. Achteraf nooit 519 aan moeten besteden. Bed Is heel laag, topper bij besteld van 60 euro maar t voelt net of je op een blok hout ligt. Weggegooid geld dus. Slechte kwaliteit helaas. Beter wat door kunnen sparen voor een betere

Boxspring is goed, service eromheen niet goed!!

Er wordt op de site gezegd levertijd 3 dagen. Dat is al heel erg misleidend, want daar houd Timco zich niet aan.(levertijd werd 8!!! dagen. Vervolgens passen de onderdelen niet en moeten er onderdelen opgestuurd worden. Levertijd onbekend!!! Pff Timco waar zijn jullie mee bezig. Dit zijn dikke minpunten voor jullie. Ondanks de minpunten is de boxspring verder goed en mooi. Alleen daarom wel aan te bevelen.

Vandaag bestellen, morgen in huis.

Simpel, duidelijk, snel en goed omschreven. De producten voldoen aan hun eisen.

Timco met aandacht voor de minima Voedselbank Waalre

Elke twee weken mogen we bij Timco levensmiddelen ophalen voor onze klanten en voor de dak- en thuislozen in Eindhoven. Als de spullen naar de einddatum toe gaan worden wij gebeld. We halen de spullen op en we zorgen ervoor dat alles nog dezelfde week naar onze klanten of naar de genoemde groep in Eindhoven gaat. Geen verspilling! Korte lijntjes. De opvang kan op deze manier veel geld in de beurs houden of besteden aan andere levensbehoeften. Fijne mensen en fijn personeel dat altijd heel attent naar ons reageert. Chapeau!

Zeer goede service!

Ruim 1 jaar na aanschaf relax fauteuil bleek dat er in de rug 2 stangen gebroken waren terwijl er weinig in gezeten was. Hebben het geld terug gekregen omdat ze die stoelen niet meer konden leveren.

Stoelen

Snel gelevert en goed persooneel

Fantastic

Heel behulpzaam en voel mij echt een prioriteit. Producten zijn ook naar wens. Heel blij met jullie dienst.

Gematigd positief

Kan eigenlijk nog geen objectief oordeel vellen, heb op dit moment alleen de kussens ontvangen (die van mij ligt heerlijk),maar het belangrijkste, het bed dat moet nog komen

Producten als omschreven en snelle zending

Een duidelijke site, waardoor we makkelijk konden bestellen. Het was binnen een week geleverd.

Snelle service en levering

Duidelijke communicatie, snelle service levering

Goed product, snel geleverd,mooie prijs

Gogoede kwaliteit, mooie prijs, snelle levering edgoe

Nog niks gehoord

Dinsdag 5 maart kreeg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een mail zou krijgen wanneer levering gepland staat. Maandag 11 maart was de 5de dag, niks gehoord. Mail gestuurd en daarin wordt ineens gezegd dat die 5 werkdagen pas deze vrijdag 15 maart om zijn.. uuuhhh? Dat zijn 9 werkdagen. Heb gekozen voor betalen in 3 termijnen maar het 1ste termijn is direct dinsdag 5 maart al afgeschreven terwijl er in de mail stond dat het 1ste termijn wordt afgeschreven als de bestelling is verstuurd. Er is nog helemaal niks verstuurd. Hier klopt iets niet.

en dat voor deze prijs!!!

ik schrok best van de reviews.. maar mijn ervaring was super! ik heb een boxspring besteld en de levertijd was 2 tot 4 weken. echter kreeg ik een bericht 5 dagen later, dat hij de volgende dag werd bezorgd. ook de jongens van de bezorgdienst verdienen een compliment heel vriendelijk en meedenkend. het bed zelf zijn wij heeeel!!! tevreden over makkelijk zelf in elkaar te zetten, en t slaapt geweldig… kortom geweldig!

Prima adres voor veel voordeel

Alles volgens afspraak

Direct is niet over een paar weken

Ik had voor jullie gekozen omdat jullie snel, binnen 7 dagen konden leveren. Toen de bank kwam was hij kapot en zou hij direct omgeruild worden. Vervolgens hoorde ik niets en heb ik er weer achteraan gebeld. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en zit ik met in kapotte ingepakt bank in de woonkamer en weet ik nog steeds niet wanneer hij wordt omgeruild.

Over Timco Voordeelmarkt

Timco Voordeelmarkt is al 90 jaar een familiebedrijf dat zich richt op schadepartijen in de detailhandel. Wij verkopen deze partijen in 2 fysieke winkels en onze webshop altijd met korting. Bij Timco bent u op de juiste plek voor een koopje.