Goed product, snel geleverd,mooie prijs

Gogoede kwaliteit, mooie prijs, snelle levering edgoe

Nog niks gehoord

Dinsdag 5 maart kreeg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een mail zou krijgen wanneer levering gepland staat. Maandag 11 maart was de 5de dag, niks gehoord. Mail gestuurd en daarin wordt ineens gezegd dat die 5 werkdagen pas deze vrijdag 15 maart om zijn.. uuuhhh? Dat zijn 9 werkdagen. Heb gekozen voor betalen in 3 termijnen maar het 1ste termijn is direct dinsdag 5 maart al afgeschreven terwijl er in de mail stond dat het 1ste termijn wordt afgeschreven als de bestelling is verstuurd. Er is nog helemaal niks verstuurd. Hier klopt iets niet.

en dat voor deze prijs!!!

ik schrok best van de reviews.. maar mijn ervaring was super! ik heb een boxspring besteld en de levertijd was 2 tot 4 weken. echter kreeg ik een bericht 5 dagen later, dat hij de volgende dag werd bezorgd. ook de jongens van de bezorgdienst verdienen een compliment heel vriendelijk en meedenkend. het bed zelf zijn wij heeeel!!! tevreden over makkelijk zelf in elkaar te zetten, en t slaapt geweldig… kortom geweldig!

Prima adres voor veel voordeel

Alles volgens afspraak

Direct is niet over een paar weken

Ik had voor jullie gekozen omdat jullie snel, binnen 7 dagen konden leveren. Toen de bank kwam was hij kapot en zou hij direct omgeruild worden. Vervolgens hoorde ik niets en heb ik er weer achteraan gebeld. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en zit ik met in kapotte ingepakt bank in de woonkamer en weet ik nog steeds niet wanneer hij wordt omgeruild.

Niet zo goed

Heb bij jullie een splittopper besteld, zou een mail krijgen wanneer het bezorgt zou worden , nog steeds niks gehoord, vind ik slecht.

Aanschaf refurbished Toshiba 17" laptop bij Timco

Produkt kwam goed verpakt aan, na opening bleek de laptop mooi schoon en goed werkend. Harde schijf helemaal leeg met nieuw geïnstalleerde software. Accu netjes opgeladen dus helemaal gereed voor gebruik. Dik in orde dus. Klein minpuntje was dat de verzending wat traag was. Er zat 2 dagen tussen het aanmelden van het pakket bij PostNL en het daadwerkelijk overdragen aan PostNL.

Betrouwbaar

goedkoop betrouwbaar en op tijd geleverd.

Zeer slecht!!!

Heel de dag op een bed gewacht. Tijdslot was van 10.21 tot 14.21. Het is nu 20.36 en het bed is er nog steeds niet. Kan nu niemand meer bereiken. Heb na 15.00 uur 2 keer gebeld en te horen gekregen dat het zeker zou komen. Belachelijk dit. Heb een dag vrij genomen hiervoor.

Geen idee nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Beste Ada, Wat vervelend om te horen dat u nog niks heeft ontvangen, ik heb het even voor u nagekeken en ik zie dat uw bestelling vandaag bij ons magazijn is opgehaald. Dit zal binnen 5 werkdagen bij u geleverd worden. Ik zie ook dat u op 7 februari heeft besteld en de levertijd van een boxspring is 2 tot 4 weken, vandaar dat u het op dit moment nog niet heeft ontvangen. Voor eventuele vragen kunt u altijd een mail sturen of bellen. Mvg, Bowy van Timco

Te laat geinformeerd

als je de bestelling doet krijg je pas een e-mail de dag voor dat men komt leveren dat je moet thuis zijn van dit tot dat uur, dit moet veel vroeger kunnen!!!! aangezien de klanten die alleen zijn op tijd verlof kunnen aanvragen dat ze op die dag hun goederen komen leveren Mvg Patrick

Perfecte kwaliteit

mooie spullen

Mooi glasschilderij gekocht netjes afgeleverd

Super, alles netjes

Als onze oudste zoon hier ook lekker in slaapt bestellen we er nog een

Erg chaotisch en slecht bereikbaar

Ik bestel en bed krijg een bevestiging dat ze komen dan is zit mijn bed niet in de vrachtwagen dan nemen ze geen contact zoals beloofd dan zelf gebeld moeilijk bereikbaar dan nieuwe afspraak dan is mijn topper er weer niet bij komt met de post weer per mail komt die dag 3 dagen zitten wachten hij is er eindelijk vind het niet zo netjes

Bij Timco altijd goede ervaringen, zeker behulpzaam en vriendelijk personeel

Voordelig

Verrast door grote aanbod en netheid

Altijd snel geleverd en mooie prijzen!

Heb vaker hier besteld en tot zover nooit enige problemen ervaren. Producten komen goed verpakt en snel aan. Daar ben ik superblij mee. Tot de volgende bestelling!

What you see is what you get!

Zowel online als in de winkel, prettig en overzichtelijk winkelen.

SLECHT SLECHT SLECHT

Slecht bedrijf! Slechte service! Slechte bedden. In oktober 2023 een bed besteld. Midden november brachten ze het verkeerde bed. Daarna konden ze geen spoedlevering plannen voor het juiste bed, hebben ze de leverdatum tig keer gewijzigd, ook op de dag zelf en kwamen ze niet op de afgesproken leverdatum. Uiteindelijk is het goede bed begin december geleverd, bleek na een dag dat de beugels van het hoofdboard loszaten. Contact opgenomen via de mail want telefonisch staan ze je niet te woord, nieuwe leverdatum gekregen, weer tig keer verzet of ze belden 5 uur na het tijdsblok laat in de avond op dat ze onderweg waren. Nu halverwege februari 2024 en nog geen goed bed. Ik heb aangegeven het bed niet meer te willen maar ze accepteren de retour niet. NOOIT MEER!!!!

Zeer tevreden over dit betrouwbare bedrijf.

Prima betaalbare labtop en startkaar gemaakt voor gebruik. Duidelijke berichtgeving via email over de verzending van het product. Product goed ingepakt.

Prima bed

Snelle levering,goed contact

Hele leuke en vriendelijke bezorger! Alleen geen mail ontvangen wanneer bezorging zou komen

Top product

Petunialaan 4 5582HA Waalre

Over Timco Voordeelmarkt

Timco Voordeelmarkt is al 90 jaar een familiebedrijf dat zich richt op schadepartijen in de detailhandel. Wij verkopen deze partijen in 2 fysieke winkels en onze webshop altijd met korting. Bij Timco bent u op de juiste plek voor een koopje.