Gewoon prima

Na bestelling volgende dag in huis.

Eenvoudig besteld, snel correct geleverd

Duidelijke website, eenvoudige bestellingen, goed omschreven producten, vlotte service

Netjes en op tijd

Prima geregeld en snel geleverd.

Snelle en betrouwbare levering goede kwaliteit.

Heel correcte afhandeling. 10/10

Prima service, goede communicatie en de juiste producten. Op pompnummer of merk alle onderdelen en filters snel terug te vinden. Bestellen gaat ook erg makkelijk.

Overzichtelijke site en vlotte service.

Aanrader. Goede prijzen en prima service.

Komen afspraken na

Producten zien er kwalitatief uit

perfect

Betrouwbare webshop

Alles goed gegaan, geen klachten.

Goede service en levering

Snelle reactie op vraag en snelle nette levering. Kwaliteit lijkt er goed uit te zien.

Top service.

Deze week voor het eerst met SuperVane contact gehad. Na prettig contact en duidelijke uitleg artikelen besteld, bestelde artikelen werden binnen enkele dagen keurig netjes bij ons bedrijf afgeleverd.

Over VacuumVanes.nl

Vanaf 2013 produceert en distribueert VacuumVanes.nl SuperVane kwalitatieve carbon vanes voor vacuümpompen en compressoren. We leveren OEM kwaliteit vanes en zijn een van de toonaangevende leveranciers van alternatieven voor originele pomp onderdelen. Onze reputatie is dat we een kwalitatief product leveren en onze klantenservice uitmuntend is. We leveren onze producten op dit moment aan meer dan 70 landen wereldwijd en zijn hierin nog steeds snel groeiend. Wil u ook een distributeur worden van ons merk? Dit is mogelijk, wij zoeken distributeurs die onze vanes willen leveren aan hun klanten. Uiteraard kunnen we u hierin een interessant voorstel doen. Neem contact met ons op voor meer informatie.