Teleurstellende ervaring

Er word wel bemiddeld naar een overstap, als dit slecht uitpakt , doen ze niets voor je.

Beste Mans, Bedankt voor uw review. In november 2019 heeft u zich aangemeld voor onze dienst en daarbij uw toestemming cq. machtiging afgegeven, zodat wij jaarlijks een nieuw energiecontract voor u mogen afsluiten. De overeenkomst en spelregels hebben u eerder nogmaals per e-mail toegestuurd. In januari 2020 hebben wij voor de eerste keer voor u een energiecontract geregeld bij de leverancier NLE. Dat contract is ingegaan om 17 februari 2020 en had dan ook een einddatum op 17 februari 2021. Volgens zijn wij in september opnieuw voor u aan de slag gaan, volgens de machtiging cq. toestemming welke u eerder had afgegeven. Op 8 september 2020 hebben wij u dan ook de aankondigingsmail toegestuurd m.b.t. de overstap naar de leverancier Budget Energie per februari 2021 en heeft Budget Energie het bijbehorende contract toegestuurd. Wanneer er volgens geen gebruik wordt gemaakt van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, is het contract bindend. Nu blijkt dat u in de tussentijd zelf een nieuw energiecontract heeft afgesloten via United Consumers. Hier waren wij echter niet van op de hoogte, aangezien u dit niet heeft doorgegeven via uw Mijn Kostenservice account en wij daar dus ook geen rekening mee konden houden. Wij vinden dit uiteraard een vervelende situatie. Echter is het energiecontract bij Budget Energie wel conform de afgegeven machtiging / toestemming tot stand gekomen en zal de boete, welke United Consumers nu bij u rekening brengt, dan ook voor uw eigen rekening zijn. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Prima! Zeer klantvriendelijk!

Een probleemloze overstap!

Prima, werd ruim op tijd geïnformeerd

Heel fijn dat het allemaal voor je uitgezocht en geregeld wordt. Zeker als je al weinig tijd over hebt. Topservice!

De overstap is vlekkeloos gegaan

Zie bovenstaande

Ik hoefde niets te doen en kreeg een prima aanbod

Geen gedoe, alles wordt voor je geregeld en bent goedkoper uit, wie wil dat niet.

goed , maar het nieuwe contract is al snel afgesloten.

Ik vind het vreemd dat het nieuwe contract dat in februari ingaat al in september geregeld wordt. Hoe weet je dan of dat de voordeligste optie is ?

Heel goed verlopen

Geen gedoe alles is prettig geregeld.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw review. In uw review geeft u aan dat alles prettig is geregeld en goed is verlopen. U heeft echter onze dienstverlenging een onvoldoende gegeven, namelijk een 4. Kunt u aangeven welke punten wij kunnen verbeteren om het cijfer een voldoende te maken? Mocht u onverhoopt een verkeerd cijfer hebben gegeven, dan kunt u uw review altijd nog aanpassen. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Ik zit na mijn verhuizing met twee abonnementen, een oud dat verlengd is en een op mijn nieuwe adres

Zie hierboven

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij in november 2019 voor de eerste keer een energiecontract voor u hebben geregeld bij de leverancier Innova. De aanmelding is geregeld voor het leveringsadres waarmee u op dat moment bij ons stond ingeschreven. In juni 2020 hebben wij voor de tweede keer een energiecontract voor u geregeld. Dit betrof een verlenging bij de leverancier Innova, met een ingangsdatum aansluitend op het contract welke wij in 2019 voor u hadden geregeld en voor hetzelfde leveringsadres. Voor zover ik kan beoordelen op basis van de beschikbare gegevens, hebben wij voor u niet voor een tweede leveringsadres een energiecontract geregeld. Mocht u nog vragen hebben omtrent bovenstaande uitleg of willen weten om welk leveringsadres het gaat, neemt u dan contact met ons op via onze website www.kostenservice.nl. Daar kunt u ons een e-mail sturen, gebruik maken van onze chat of een terug-bel-verzoek achterlaten. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Verwondering

Geachte dame/heer, Het verwondert mij dat u mij vorig jaar aangeraden heeft elk jaar van leverancier te veranderen omdat dit altijd een beter aanbod ten gevolge heeft. Ik heb er mee ingestemd dat u voortaan elk jaar voor voor mij de overstap regelt. U heeft mij nu bericht dat u de overstap heeft verzorgd naar Budget energie. Maar er is helemaal geen sprake van een overstap! Ik ben de laatste 3 jaar al klant van Budget energie!?

Beste meneer/mevrouw Tekstra, Bedankt voor uw review. Wanneer u zich heeft ingeschreven voor onze dienst, gaan wij inderdaad elk jaar opnieuw voor u op zoek naar een passend energiecontract. Hierbij dient het jaarvoordeel bij het nieuwe energiecontract minimaal te voldoen aan de gemaakte bespaarbelofte die wij met u zijn overeengekomen. Wanneer het jaarvoordeel bij een aanbod van uw huidige leverancier voldoet aan de gemaakte bespaarbelofte, is het mogelijk dat u niet overstapt naar een andere leverancier, maar er een nieuw jaarcontract wordt afgesloten bij uw huidige leverancier. Ik zie dat wij u in december 2020 hebben aangemeld voor een aanbod van de leverancier Budget Energie en die aanmelding zou door de leverancier dan ook als verlenging afgehandeld moeten zijn. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Alles snel en goed zonder problemen geregeld

Duidelijke uitleg

Het overstappen wordt helemaal geregeld, makkelijker kan niet!

We zijn nog nooit zo makkelijk overgestapt, helemaal super.

Perfect gegaan.

Zonder enig probleem. Met een paar mailtjes. TOP!!

Ben tevreden

Alles is naar wens verlopen.

Prima geregeld!

Niet veel hoeven doen,prima geregeld!

de overgang is probleemloos gegaan.

top service, goede prijs gevonden

goede service, met een goede energieleverancier die ze gevonden hebben. scheelt zelf veel gepuzzel en uitzoekwerk.

Overgang naar andere energieleverancier prima geregeld.

n.v.t.

overstap feilloos verlopen

probleemlois

Al het tweede jaar, Tevreden met de kostenservice en met de energieleverancier (Budget)

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling van de overstap.

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling van de overstap.

Uitstekend!

Alles liep als een zonnetje!

Makkelijk, blij mee!

Een zorg minder, we zijn op leeftijd en dan is het fijn als iemand anders je helpt om minder te betalen.

Geen toegevoegde waarde

Slechte ervaring, heeft voor mij geen toegevoegde waarde. En de vergelijking die gemaakt klopt van geen kant. Je kunt geen appels met peren vergelijken.

Beste mevrouw ten Hoorn Boer, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze dienst. Wanneer onze dienst geen toegevoegde waarde heeft voor u, bent u waarschijnlijk niet de doelgroep waar onze dienst het meest geschikt voor is. Onze dienst is er vooral op gericht om u geheel te ontzorgen bij het jaarlijks afsluiten van een energiecontract. Wij geven niet aan dat wij het voordeligste energiecontract voor u regelen, maar wij garanderen wél dat wij een energiecontract regelen waarbij de besparing minimaal gelijk (of groter) is dan de bespaarbelofte die wij met u hebben gemaakt ten tijde van uw inschrijving voor onze dienst. Om deze besparing te kunnen berekenen, kijken wij naar het verschil tussen de jaarkosten van het aanbod welke wij voor u hebben geregeld en de jaarkosten op basis van de variabele tarieven. U krijgt namelijk te maken met deze variabele tarieven wanneer een vast contract afloopt en u geen actie zou ondernemen. Door tijdig een nieuw vast contract af te sluiten, kunt u deze situatie voorkomen en dus de aangegeven besparing behalen. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Over Kostenservice.nl

Elk jaar minder betalen voor je energie. Zonder dat je zelf iets hoeft te doen. Wij regelen het volledig voor jou. Het vinden van de goede deal en de overstap naar die nieuwe leverancier. Zo ben je altijd goedkoper uit. Elk jaar opnieuw.