Aanbod 1 maand te laat en niet het beste aanbod

Door de Consumentenbond werd Kostenservice aanbevolen. Mijn aflopende energiecontract werd op een hectisch moment, najaar 2022, door Kostenservice overgesloten naar Mega. Op dat moment was dat inderdaad een gunstig aanbod, vergeleken met de draconische prijzen die andere aanbieders toen vroegen. Eén jaar later, terwijl de einddatum van dit nieuwe contract in zicht kwam, meldde de website van Kostenservice steeds: "We zijn voor u aan het onderhandelen; u hoeft niets te doen". Maar pas nadat de einddatum van mijn contract verstreken was, kwam Kostenservice met een nieuw voorstel bij Vattenfall. Inmiddels had ik zelf een beter voorstel gevonden via Independer, bij Innova, waar ik óók een - probleemloos verlopen - contract had voordat ik via Kostenservice naar Mega overstapte. Conclusie: In 2022 heeft Kostenservice mij een dienst bewezen, maar in 2023 niet meer.

Zeer soepel geholpen

Aangemeld en een goede deal ontvangen. Helemaal top!

Maandbedrag met 15% gestegen

Nieuwe leverancier rekent een maandbedrag wat 15% hoger ligt dan mijn oude leverancier. Bij de oude leverancier ook nog een bedrag van mijn eindnota gecrediteerd gekregen.

Goede service !

Mooi onverwacht advies van een energie-service! STAP NIET OVER..... Want daar waar wij je normaliter tegen beschermen, het variabele tarief, is nu JUIST het tarief wat het goedkoopst is. OK, en bedankt!!

Schrik!

Goedkoper contract blijkt duur uit te vallen. Maandbedrag met bijna 1/3 verhoogd. Moet nog uitzoeken hoe dat komt!

Dacht, dat mijn kosten omlaag ipv omhoog zouden gaan……

Kreeg de indruk, dat we elk jaar een energiecontract zouden krijgen, bij welke leverancier dan ook, die ons, net gepensioneerden, besparing op zou leveren. Ondanks minder energie gebruik, moest echter het maandbedrag om hoog en uiteindelijk bij de jaarnota ook nog worden bij betaald. Dit was teleurstellend. Wegens familie omstandigheden hebben wij zelf de energie er nu niet voor om verder te “shoppen” voor een betere aanbieder.

Heerlijk dat ik er zelf niet mee bezig hoef. Snel geregeld en geen problemen gehad.

Verbaasd, service uitermate eerlijk...

Blijkbaar geen "typische" > Smeer maar een deal aan bedrijf. Kreeg gister een mail waarin men uitlegt nu geen overstap te doen om dat de nieuwe deals zo slecht zijn dat je beter kan blijven zitten bij je huidige leverancier... Uiteraard even een bezoekje gebracht aan dé vergelijkers online... Mwa, dank Kostenservice. Ik blijf zitten!

opgescheept met contractbreuk boete ipv besparing

Door niet doorgeven van verhuizing werd er op oude adres geleverd en werd van de nieuwe bewoner de leverancier afgesloten. Ik kan nu kiezen tussen de boete van de nieuwe leverancier of van mijn huidige. Uiteraard is dit ook mijn eigen schuld maar dat er geen begrip is voor het feit dat je soms niet meer weet waar je een nieuw adres allemaal moet doorgeven vind ik erg klantonvriendelijk. Zowel van kostenservice als van Innova.

Snei, soepel, gaat allemaal automatisch via emails. Ben zeer te vreden!

heb nogtotaal geen ervaring met jullie even afwachten maar

heb de ervaring nog niet

Tegenvallende tarieven.

Bij de door u verzorgde overstap van Eneco naar Innova ging mijn maandbedrag van €142 naar €140 per maand. Geen geweldige verlaging ook gelet op het feit dat Eneco niet echt bekend staat als een prijsvechter. Na 1 jaar Innova gaat het maandbedrag van €140 naar €157. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit goedkoper moet kunnen. Jammer!

Wij zijn nog maar net begonnen met een nieuwe energieleverancier dus nog geen ervaring!

Te kort om al een mening te hebben!

Makkelijk en goed

Slecht

Eigenlijk ben ik niet tevreden. De tarieven zijn veel omhoog gegaan. Verder kunnen zij mijn slimme meter niet van afstand lezen en ik weet niet hoe dat werkt.

tijdige informatie

Tot op heden alles conform de toezeggingen goed geregeld.

Geweldig, hoef zelf niets te doen

Mijn ervaring is tot nu toe alleen maar positief

Goed Contact

Alles prima geregeld. Ik heb er weinig voor moeten doen. Het geeft een boel rust en geen stress meer om een goed energiecontract af te sluiten. De energiekosten rijzen de pan uit dus elke besparing is mooi meegenomen.

ben nog te kort bij deze service, maar tot nu ben ik tevreden.

Geen omkijken naar gehad.

Voorheen slechte ervaring en dubieuze telefoontjes. Nu relaxed en het werd voor me geregeld.

Gemakkelijk, duidelijk , begrijpelijk!

Mijn overstap heb ik als zeer prettig ervaren, ben goed op de hoogte gehouden door op tijd verstuurde msil, in duidelijke taal! Kortom een aanrader voor iedeteen die er tegenop ziet og geen zin/ tijd heeft om hier zijn of haar energie in te steken!

goed geregeld

ik had er geen werk aan

Goede service: zie hieronder

Geruisloze en complete service met de 'overstap' na het vinden van de goede leverancier.

Zeer correcte en snelle uitvoering

Zeer correcte en snelle uitvoering!

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.