Geen goed artikel

Het artikel was voor de maat veel te klein

Snelle service!

Super snelleverzending en prima product

Netjes, en goede service!!

Uitstekende uitvoering van bestelling.

Vlotte verwerking en geen bestelkosten.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Jammer dat alles niet in een keer werd geleverd

Hallo AN, Dank voor je positieve reactie. Wellicht goed om te vertellen dat we nu in onze webshop meer nauwkeurige informatie geven over levertijden. Verreweg de meeste producten zijn natuurlijk direct leverbaar en worden de zelfde werkdag nog verzonden.

Snelle levering en duidelijke uitleg betaalmethode

1 Artikel werd na geleverd maar dat duurde niet lang, de betaling was duidelijk en gemakkelijk af te handelen

Sokken

Vandaag ontving ik mijn pakket met sokken, kleur en model precies wat ik zocht. De deskundigheid en vriendelijkheid van deze zaak zijn voor mij erg belangrijk.

Panty ‘s besteld en ze werden zeer snel verstuurd. Meer dan tevreden.

Makelijke en overzichtelijke website met goede kwalitatieve producten.

Mijn bestelling was netjes verpakt , en ik ben erg blij met het product: het voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Wat ik verwacht had

Had het nodig voor onder een wintertrui

Snelle bezorging en fijne korting

De bezorging was prima en ik was blij geen extra bezorgkosten te hoeven betalen.

Prachtige warme maillot en een snelle verzending. Top

In de plaats waar ik woon zijn geen Falke sokken meer te krijgen, voortaan laat ik ze opsturen. Ik ben er heel blij mee.

We zijn je ook in de toekomst natuurlijk graag van dienst via onze website! Dank

mooi artikel, snel geleverd

GEWELDIG!!!

Ik wilde sokken bestellen ,kon ik niet vinden op de site, mijn fout ,dus gemaild ,binnen een half uur respons met een link naar de betreffende sok en in dit bijzondere geval werden ze ook nog binnen no time thuis bezorgd. Wat een service !!!

Fijn te horen dat je tevreden bent :-) Veel plezier met je aankoop, Ybe...

Zeer snelle levering

‘S avonds besteld en de volgende dag persoonlijk aan huis bezorgd. Mooi verpakt, als een cadeautje.

Keurig geregeld allemaal.

Ook online uitstekende service!

Overzichtelijke website, erg fijn nu we voorlopig niet in de winkel kunnen kopen.

Mooie nieuwe shop

Leuke nieuwe winkel en goed geholpen. Prijzen zijn net iets lager dan bij andere winkels... En dat pik je toch leuk mee. Dikke prima!

Goede prijs

Snelle levering ben heel tevreden

Snelle ontvangst van het bestelde

Ondanks de drukke tijd waarin ik bestelde, heb ik het bestelde vrij vlot ontvangen.

We zetten graag een stapje extra en sneller....:-)

Goed te bereiken

Jullie waren goed bereikbaar en vriendelijk en m’n sokkenwarenvoor de kerst in huis na 1 dag dus

Had alleen verkeerd iets besteld door naar plaatje te kijken en niet naar de tekst. Ipv lange mouw. Korte mouw besteld. Helaas Verder prima service. Snelle reactie op mail vragen.

Graag gedaan, veel plezier met je aankoop!

Zowel in de winkel als online ruime keus

Nu we niet meer fysiek id winkel mogen komen, voor het eerst online iets besteld. Ruime keus, snelle levering. Dikke prima!!!

Goede ervaring

Artikelen waren niet allemaal op voorraad. Kreeg meteen een bericht of ik al 1 artikel wilde ontvangen of wachten tot alles op voorraad was. Super goed mail contact hierover.

Zeer klantvriendelijk!

Ik had twee chemomutsjes besteld; één zat niet goed/ was wat aan de krappe kant. Deze kon ik zonder problemen ruilen voor een ander mutsje.