ondersteuning was prima

Na tweede verzoek om beoordeling mailde ik terug dat ik de bestelling al 10 dagen niet ontvangen had. Dezelfde dag kwam er een mail om te verontschuldigen en aan te geven dat het was nagetrokken bij KPN en wat de oorzaak is. Klasse!

Bedankt Maria! Helaas was er erge vertraging bij PostNL

Alles werd keurig geregeld

Bedankt Minni!

Goede service, juiste prijs kwaliteit verhouding

Als er iets niet geleverd kan worden, wordt je snel gebeld. Top service

Wenda, bedankt voor je positieve beoordeling, dit wordt zeer gewaardeerd!

Keurige site en ophalen van het artikel in de winkel verliep ook perfect.Zijn heel klantvriendelijk.

Heel prettig bedrijf

Goed om te lezen Marianne, bedankt!

Wel goed

Had vertraging in levering maar wel gebeld en daarna geleverd als afgesproken

Bedankt! Helaas hebben wij geen invloed op alle leveringen.

Snelle levering en prima communicatie

Snel geleverd (ondanks huidige drukte) en ik werd ook goed op de hoogte gehouden van status bestelling

Bedankt Loes!

Nog niets ontvangen

Ik heb na meer dan 2 weken nog niets ontvangen, maar heb na een mail hierover netjes antwoord gekregen. Product was tijdelijk niet leverbaar.

Snelle en goede service!

Goede website, snel bestel- en betalingsproces en snelle levering. Zeer tevreden!

Alles naar wens

Geen goed artikel

Het artikel was voor de maat veel te klein

Bedankt voor de feedback van dit product. We hebben uw ervaring gedeeld met de leverancier en inmiddels heeft u het aankoopbedrag retour gekregen.

Snelle service!

Super snelleverzending en prima product

Netjes, en goede service!!

Uitstekende uitvoering van bestelling.

Vlotte verwerking en geen bestelkosten.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Jammer dat alles niet in een keer werd geleverd

Hallo AN, Dank voor je positieve reactie. Wellicht goed om te vertellen dat we nu in onze webshop meer nauwkeurige informatie geven over levertijden. Verreweg de meeste producten zijn natuurlijk direct leverbaar en worden de zelfde werkdag nog verzonden.

Snelle levering en duidelijke uitleg betaalmethode

1 Artikel werd na geleverd maar dat duurde niet lang, de betaling was duidelijk en gemakkelijk af te handelen

Sokken

Vandaag ontving ik mijn pakket met sokken, kleur en model precies wat ik zocht. De deskundigheid en vriendelijkheid van deze zaak zijn voor mij erg belangrijk.

Panty ‘s besteld en ze werden zeer snel verstuurd. Meer dan tevreden.

Makelijke en overzichtelijke website met goede kwalitatieve producten.

Mijn bestelling was netjes verpakt , en ik ben erg blij met het product: het voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Wat ik verwacht had

Had het nodig voor onder een wintertrui

Snelle bezorging en fijne korting

De bezorging was prima en ik was blij geen extra bezorgkosten te hoeven betalen.

Prachtige warme maillot en een snelle verzending. Top

In de plaats waar ik woon zijn geen Falke sokken meer te krijgen, voortaan laat ik ze opsturen. Ik ben er heel blij mee.

We zijn je ook in de toekomst natuurlijk graag van dienst via onze website! Dank

mooi artikel, snel geleverd

GEWELDIG!!!

Ik wilde sokken bestellen ,kon ik niet vinden op de site, mijn fout ,dus gemaild ,binnen een half uur respons met een link naar de betreffende sok en in dit bijzondere geval werden ze ook nog binnen no time thuis bezorgd. Wat een service !!!

Fijn te horen dat je tevreden bent :-) Veel plezier met je aankoop, Ybe...

Zeer snelle levering

‘S avonds besteld en de volgende dag persoonlijk aan huis bezorgd. Mooi verpakt, als een cadeautje.

Keurig geregeld allemaal.