Ook online uitstekende service!

Overzichtelijke website, erg fijn nu we voorlopig niet in de winkel kunnen kopen.

Mooie nieuwe shop

Leuke nieuwe winkel en goed geholpen. Prijzen zijn net iets lager dan bij andere winkels... En dat pik je toch leuk mee. Dikke prima!

Goede prijs

Snelle levering ben heel tevreden

Snelle ontvangst van het bestelde

Ondanks de drukke tijd waarin ik bestelde, heb ik het bestelde vrij vlot ontvangen.

We zetten graag een stapje extra en sneller....:-)

Goed te bereiken

Jullie waren goed bereikbaar en vriendelijk en m’n sokkenwarenvoor de kerst in huis na 1 dag dus

Had alleen verkeerd iets besteld door naar plaatje te kijken en niet naar de tekst. Ipv lange mouw. Korte mouw besteld. Helaas Verder prima service. Snelle reactie op mail vragen.

Graag gedaan, veel plezier met je aankoop!

Zowel in de winkel als online ruime keus

Nu we niet meer fysiek id winkel mogen komen, voor het eerst online iets besteld. Ruime keus, snelle levering. Dikke prima!!!

Goede ervaring

Artikelen waren niet allemaal op voorraad. Kreeg meteen een bericht of ik al 1 artikel wilde ontvangen of wachten tot alles op voorraad was. Super goed mail contact hierover.

Zeer klantvriendelijk!

Ik had twee chemomutsjes besteld; één zat niet goed/ was wat aan de krappe kant. Deze kon ik zonder problemen ruilen voor een ander mutsje.

keurige uitvoering van mijn bestelling

voldoende voorlichting over de verzending van het product.

Zeer klantvriendelijk

Ik had 2 boxers besteld in een verkeerde maat. Er werd goed meegedacht voor vervanging (originele bestelling was niet meer op voorraad in de juiste maat) en zonder gedoe meteen naar mij verstuurd. Zonder de retourzending af te wachten! Erg fijn dat er nog bedrijven zijn die vertrouwen hebben in hun klanten!

Wie goed doet, wie goed ontmoet luidt het gezegde toch? ;-)

snelle bezorging, goed product.

duidelijke website, snelle levering. goede prijs, kwaliteit.

Leuke webwinkel en snelle levering

Leuk assortiment sokken en de volgende dag al in huis. Zeker een aanrader.

Prima sevice

Na een niet op tijd levering van mijn panty van postnl. Heb ik persoonlijk van Wilken nogmaals mijn panty thuis ontvangen. Uiteraard betaal ik deze 2de levering maar de persoonlijke behandeling is top!

Helaas door grote drukte bij PostNL vanwege de feestdagen kan het zijn dat pakketjes niet altijd op tijd door PostNL geleverd worden. Wij hebben inmiddels opnieuw de bestelling verstuurd.

Snelle levering goede service

Mijn bestelling is snel geleverd, goed verpakt en prima product

Een hele goede service.. En met een groot assortiment

Mijn ervaring is, dat jullie een groot assortiment hebben met mooie panty's etc.. En dat jullie een goede service hebben.. Kortom een fijne winkel :=

En vrijwel elke dag hebben we weer nieuw aanbod, kom snel terug!

Waar klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat!

Erg vriendelijke medewerkers die klantvriendelijkheid en klanttevredenheid nog hoog in het vaandel hebben staan. Andere (web) winkels zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen!

Bestelling van de sokken was moeilijk, je kon NL de kleur niet aanvinken .

Ik schreef gelijk een mail, over de sokken, Daarna ben ik heel goed en vlot geholpen. En kreeg mijn bestelling heel vlot thuis bezorgd. Wat ook prettig is dat jullie toegaven , dat het niet goed te plaatsen was, dat ze er mee bezig waren om het beter te maken.

keurige winkel

Bestelling geplaatst, was een verkeerd artikel geleverd. Binnen no-time een oplossing en juiste artikel toegestuurd.

Altijd vriendelijk en correcte levering in de winkel en online

Goed assortiment met vakkennis geadviseerd. Netjes verpakt en volgens afspraak afgeleverd.

Goeie prijs met snelle levering

Fijne site om te zoeken wat je nodig hebt

helemaal goed!!!

Nog nooit online besteld bij Wilken, maar ws nog wel eens!

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Erg fijne webshop. Materiaal is van een goede kwaliteit en ook nog betaalbaar.

Geweldige service en super snel thuisbezorgd. Klasse.

Een aanrader

in ieder geval goedkoper

volgens mij de meeste produkten goedkoper