Fijne samenwerking

Mede door de adviezen van Pixelpaving (Henk Booij) over de montage van de fotos op de stoeptegels hebben wij de 142 stoeptegels gemaakt die prachtig bedrukt zijn en stipt op tijd zijn afgeleverd. Inmiddels zijn de stoeptegels geplaatst op 3 wandelroutes in Dijk. Zie voor informatie e over de wandelroutes en foto's van de stoeptegels https://routeonsdijkenwaard.jouwweb.nl/

Aandacht voor de klant.

Henk denkt mee en komt zijn afspraken na en levert kwaliteit. Wij hebben 142 prachtige bedrukte stoeptegels op 3 wandelroutes in Dijk en Waard geplaatst. Volg de link voor info en de routes. https://routeonsdijkenwaard.jouwweb.nl

Aandacht voor de klant.

Opeens kan iedere afbeelding op een tegel!

Voor onze opdrachtgevers hebben wij diverse afbeeldingen, logo's en verkeersborden laten printen op standaard betontegels. Gelijk maar even wat cadeautjes extra laten printen voor de opdrachtgever! Prachtig resultaat, duidelijke en heldere afbeeldingen en dat voor een prima prijs. Aanrader!

Snelle levering!

De printtegel is snel geleverd en valt goed op in het straatbeeld!

Top product, hoge attentiewaarde

Voor onze parking tegels met ons logo besteld. Contact met Henk verliep prettig en vlot. Het eindresultaat mag er zijn! Hou wel rekening met langere levertijden voor de productie.

Mooi product, goede communicatie!

Fijne ervaring gehad met PixalPaving. Ze werken snel, reageren snel en communiceren goed!

Goed contact, snelle levering en een prachtig product!

Via internet kwam ik terecht bij PixalPaving. We hebben 12 stoeptegels laten bedrukken voor de winnaars van de gouden medaille voor de Ommetje Bedrijvenchallenge. Het ziet er echt prachtig uit. Het contact verliep prettig en de ontvanger was heel blij met het product.

Prachtig!

Een hele mooie stoeptegel met mijn bedrijfslogo. Heldere kleuren, ruw oppervlak. Door de kwaliteit trekt je blik er naar toe.

Super meedenkende mensen!!!!

Super tevreden!! Op een dubbelklinker het lieveheersbeestje tegen zinloos geweld afgedrukt in overleg met stichting tegen zinloos geweld!! Jullie hebben écht met ons meegedacht en navraag gedaan voor ons,om onze wens waar te maken. Het ziet er top uit!! NOGMAALS BEDANKT Yolanda

prachtige tegel en prima service!

Ik wilde graag een kopie van een herdenkingsplaque (eerbetoon aan de eerste geocache) hebben en al snel kwam ik uit bij PixalPaving. Ik had een mailtje gestuurd met een vraag wat de mogelijkheden zijn en dezelfde dag werd ik al teruggebeld met een antwoord. Mijn ontwerp was wat vaag, maar ook daar ben ik prima in geholpen. Vervolgens had ik ook nog de wens doorgegeven om de tegel geleverd te krijgen voor 21/8 en ook dat is perfect gelukt! Vanaf het eerste contactmoment tot en met de levering steeds goed op de hoogte gehouden van het proces en vandaag kon ik de tegel plaatsen. Dit was een top actie. Bedankt!

Zeer fijne samenwerking en contact

Het was heel fijn om met Henk samen te werken. Henk denkt graag met je mee en levert een product van hoge kwaliteit. Voor zo'n specifiek product wil je iemand met kennis van zaken, en dat heeft Henk zeker!

Mooie pictogrammen en goede kwaliteit.

In zwembad de Looërmark te Bathmen liggen diverse PixalPaving tegels voor diverse aanduidingen. Vele tegels liggen in de loop waardoor er veel mensen overheen lopen, andere aan de waterkant van het zwembad en worden dagelijks nat van chloorwater. Na 1 zwemseizoen zijn de tegels niet afgesleten en totaal niet verkleurd door de chemicaliën. Zwembad de Looermark is blij met deze tegels, een hele praktische oplossing voor de juiste aanduidingen! Uiteraard moeten we ze wel voor de opening van het seizoen weer schoonmaken.

Zeer prettige samenwerking met Pixal Paving

Ik ben via een collega bij Pixal Paving terecht gekomen, ik heb de samenwerking als professioneel, no nonsens en adequaat ervaren. Ontwerpen snel aangeleverd en een uitstekende prijs/ kwaliteit.

Fijne en snelle communicatie, kwaliteit is goed!

Goede en snelle dienstverlening, moooi product

Korte responstijden, goed advies, snelle levering en heldere communicatie

Persoonlijke aandacht en goede kwaliteit

PixelPaving gebruikt haar ervaring om goede producten te kunnen leveren die voldoen aan de verwachting. het persoonlijke contact m.b.t. het ontwerp en de levering hebben wij als erg positief ervaren.

klant vriendelijk

Je krijgt altijd antwoord zowel via tel of de mail. Als je wat besteld hebt word je op de hoogte gehouden van wanneer het geleverd gaat worden.

Zeer prettige samenwerking met goede oplossingen

Zeer prettig samenwerken samen naar oplossingen zoeken Zeer goede kwaliteit van de producten

Goed contact en prima uitgevoerd

Zie voor reacties het krantenartikel dat ik de firma heb toegezonden