Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

goed en en netjes geholpen

goed geholpen duidelijk advies

Zeer goede ervaring

Goede en snelle service zeer tevreden

Duidelijke site strakke levering en bereikbaar

Goede snelle levering duidelijke communicatie

Michał

Beste ,comfortabele schoenen

Ben tevreden!

Verkeerde letter bij postcode ingevuld waardoor mijn pakketje elders werd bezorgd maar is nu opgelost!

Fijne werklaarzen snel bezorgd.

Eenvoudig bestellen, realistisch geprijsd, snel bezorgd.

Nog niet in huis

Kan het geheel niet beoordelen daar ik het bestelde nog niet in huis heb.Dit is jullie niet aan te rekenen daar dit de schuld van postnl is.Deze hebben ervoor gezorgd dat ondanks dat ik thuis was voor de levering zij het beter vonden dit af te leveren op een punt waar ik voor moet reizen, terwijl er zat andere postnl punten dichtbij waren....ik woon midden in het centrum!!

Een bedrijf waar ik graag een bestelling plaats

keurig geleverd en het contact over een artikel dat niet in voorraad was, ben ik goed geinformeerd. Er weerd zelf een ander artikel aangeboden omdat de levertijd enkele weken zou duren

Artikel niet voorradig maar goed gecommuniceerd en alsnog geleverd.

Mijn eerste bestelling was top!

Het door mij bestelde item was niet snel leverbaar, als alternatief werd mij een beter en duurder item kosteloos voorgesteld en toegestuurd! Blij mee :-)

Snel en goed telefonisch contact bij vragen en een snelle levering van mijn bestellingen.

Netjes op tijd en correct geleverd!

Gewoon top

Eerste aankoop en alles was gewoon top

Gemakkelijk en snel!

Gemakkelijk bestellen, snelle verzending en zeer goede prijs/kwaliteit!

Lopen lekker

Prima schoenen

Voldoet precies aan de verwachtingen

Snel geleverd, foutje goed opgelost, prima service

Zie hierboven

Neetjes geleverd en goede communbicatie

Vriendelijk contact, duidelijke en tijdige communicatie en een net product ontvangen.

Net en Professioneel bedrijf

Goed advies, duidelijke communicatie en snel geleverd!

FAN-TAS-TISCH

Bezorging sneller dan het licht. Advies op en top niet alleen bij de schoenen maar ook bij de zooltjes. Binnen een handomdraai was de medewerker weer goed aan het lopen en kunnen de werkzaamheden dus worden hervat.

Goede levering tegen redelijke prijs

Een voor mij heel bruikbare trap aangeschaft tegen een redelijke prijs. De trap werd drie dagen later zonder extra kosten bezorgd.

Top site, top levering, top kwaliteit!

Duidelijke, klantvriendelijke site. Info mbt levering is duidelijk en de kwaliteit is heel goed!

gewoon top

gewoon top

Over RSN Safety

Totaalleverancier van veiligheidsartikelen zoals; Valbeveiliging, bedrijfskleding, klimmaterialen, dakrandbeveiliging en stellingen! Ook verzorgen wij de keuringen & inspectie's van: Valbeveiliging, klimmaterialen, elektrisch gereedschap, hef- en hijsmiddelen, tuin-, park-, en bosbouw machines, magazijnstellingen & hoogwerkers!