Prima website en snelle service

Nvt

Vriendelijke medewerkers en altijd bereid om met je mee te denken.

Top service en snelle levering.

Artikel van goede kwaliteit

Bestelling is verlaat verstuurd. Levering liet wat lang op zich wachten. Na het sturen van een mail door mij, kwam de zang een dag later.

Prima service en aflevering

Concurrerende prijzen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending en levering.

Prima service, persoonlijke snelle reactie op vragen

Door verkeerde foto bij artikel niet precies het verwachte artikel ontvangen, maar in grote lijnen voldoet dat wel. Slordig en jammer, anders dikke 10 voor RSN.

Denken goed mee!

We hebben alle spullen snel binnen gekregen

Zeer snelle levering, keurig verpakt

Ik had voor in het weekend een harnas en veiligheidskoord nodig. Dit op vrijdagmiddag nog besteld. Al gauw kwam er een verzendbevestiging en zaterdag kon ik de spullen keurig verpakt en netjes op tijd in ontvangst nemen.

Goed geholpen

Goed geholpen en manco in de levering snel nagestuurd. De volgende dag al in huis!

!

Snel besteld en snel geleverd.

Snelle levering, goede prijs

Duidelijk site en schappelijke prijzen

Goed assortiment Schappelijke prijzen Verzending is is snel Top.

Goede communicatie

Artikel was niet op voorraad dus iets langere levertijd maar er werd duidelijk gecommuniceerd, vlotte reactie op mail/vragen. Uiteindelijk toch ook nog snelle levering.

Uitstekende service en goede communicatie

Titel zegt genoeg

Na advies te hebben gevraagd de bestelling geplaatst. Zeer tevreden.

Snel en goeie kwaliteit

Beste Tom, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Goede Service

Wordt vriendelijk geholpen.

Beste Margareth, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Snel geleverd voor een nette prijs

Betreft vouwladder Altrex. De vouwladder is gemakkelijk verstelbaar voor div. werkzaamheden in te zetten.

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Prima product, redelijk snelle levering

Het product is goed, de service is goed, de levering duurt een aantal dagen.

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

top

snelle afhandeling en levering

Beste Theo, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Beste Rudie, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Mooie spullen en prima levering!

Beste Sonja, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Levering op tijd geleverd

Besteld artikel lichte beschadiging, na bellen met leverancier goede oplossing aangeboden waarmee ik akkoord ben gegaan

Was wat meer duidelijkheid nodig, telefonisch is dit bedrijf goed te bereiken. Prachtig eind product en snelle vriendelijke service

Beste Janet, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Goede communicatie via whatsapp en snelle levering

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Over RSN Safety

Totaalleverancier van veiligheidsartikelen zoals; Valbeveiliging, bedrijfskleding, klimmaterialen, dakrandbeveiliging en stellingen! Ook verzorgen wij de keuringen & inspectie's van: Valbeveiliging, klimmaterialen, elektrisch gereedschap, hef- en hijsmiddelen, tuin-, park-, en bosbouw machines, magazijnstellingen & hoogwerkers!