Goede communicatie via whatsapp en snelle levering

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Mutsen besteld met logo van mooie kwaliteit.

Mutsen met bedrijfslogo besteld maar werden op een ander adres afgeleverd en die waren op vakantie. Ik heb toen gebeld en er werd van alles aan gedaan om ze boven water te halen desnoods werden er nieuwe geleverd. Uiteindelijk werden ze terug gevonden. Dat noem ik nauw service.

Beste, Het was inderdaad een mooie klus om de mutsen weer boven water te krijgen maar wij zijn blij dat het gelukt is. Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Mooi product snelle levering

Ik had een trap gekocht, en die was niet helemaal compleet. Hierover gemaild, en de ontbrekende onderdelen zijn direct geleverd. Kortom; perfect afgehandeld.

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Gewoon goed

Ik wist wat ik zocht en had de juiste werklaarzen snel gevonden. Deze werden ook nog binnen 2 dagen geleverd.

Beste Ronny, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Makkelijk overzichtelijk bestellen

Item correct beschreven Makkelijk en overzichtelijk bestel proces Handige Emails met status updates

Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Levering naar belofte, leveringstijdraam moet beter.

Websitebestelling naar behoren afgerond, alleen de vervoerder belooft een track en trace met een tijdraam. Eerste tijdraam was van 08:00u-17:00u. Zou worden bijgesteld naarmate de transporteur meer informatie had. Uiteindelijk verdween de gehele tijdraming van de track en trace, stond er niets meer en na een uur stond opeens de transporteur voor de deur (vanwege informatiegebrek stond ik net op het punt weg te gaan : ik ga niet 8 uur thuis zijn om een bestelling af te wachten). Website informatie, bestelling doen, betaling afhandelen etc. was prima in orde. MvG Jef van Amerongen

Beste J.J., Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

snel en goed

Snel geleverd, goede follow up. Prijs is ook goed.

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Vlotte service

De bestelling vlot geregeld

Beste Koos, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Zelf verkeerde maat besteld 1 telefoontje alles goed geregeld top

Beste Raymond, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Goede probleemafhandeling

Kreeg de trap eerst niet geleverd, had ook geen track & trace gekregen. Hier een mailtje over gestuurd, waarna ik netjes ben geholpen en de trap alsnog geleverd werd, mét track & trace.

Beste Gerjan, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Super goede service

Erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid

Beste Diny, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Beste Koen, Bedankt voor uw positieve beoordeling over www.rsnsafety.nl. Wij zijn hier heel erg blij mee en hopen u snel weer een keer te zien op onze webshop! RSN Safety

Gewoon goed, snel en accuraat

Levering en contact gingen vlekkeloos. Handleidingen kloppen niet helemaal met de levering.

Bellen ook na of zaken goed zijn gegaan of nog lopen.

zonder meer prima

Mijn bestelling werd binnen 2 werkdagen geleverd. Helaas zat er een verkeerd product tussen. Slechts een e-mailtje en het werd rechtgezet (binnen 3 werkdagen).

Snel en correct

Snelle en correcte levering van bestelde artikel. Mails over bestelling duidelijk

Producten zijn goed en worden snel geleverd

Zeer goede samen werking

zeer goed

Goede bereikbaarheid vriendelijk personeel bestelling binnen 1 dag binnen en scherpen prijzen

Geen bijzonderheden

goede service

HEEL GOED

snel besteld, goede prijs, snelle afhandeling en bezorging

snel besteld, goede prijs, snelle afhandeling en bezorging

Snel en correct geleverd

Precies het artikel wat ik zocht tegen de juiste prijs en nog snel geleverd ook

Zeer goede service en goede kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ladder snel geleverd

Ik had een ladder in de sale besteld die snel geleverd werdt, er ontbrak wel een voetje, maar deze werd na een telefoontje al de volgende dag na geleverd. Zeer tevreden.

Ambacht 10 9841AM Grootegast

Over RSN Safety

Totaalleverancier van veiligheidsartikelen zoals; Valbeveiliging, bedrijfskleding, klimmaterialen, dakrandbeveiliging en stellingen! Ook verzorgen wij de keuringen & inspectie's van: Valbeveiliging, klimmaterialen, elektrisch gereedschap, hef- en hijsmiddelen, tuin-, park-, en bosbouw machines, magazijnstellingen & hoogwerkers!