Zeer goede service en goede kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ladder snel geleverd

Ik had een ladder in de sale besteld die snel geleverd werdt, er ontbrak wel een voetje, maar deze werd na een telefoontje al de volgende dag na geleverd. Zeer tevreden.

Helaas geen bericht gehad wanneer de ladder geleverd zou worden. Een bezorger stond opeens voor de stoep, toevallig was ik thuis.

Goede klantenservice

Was slechts 1 artikel op voorraad maar in overleg snel opgelost. Prima zo..

Service is goed

Jammer dat niet op de site stond dat de trap nog niet leverbaar was. Positief wel de reactie en alsnog de levering een week later. Feedback was goed

product was goed en netjes verpakt

1e Bestelling perfect verlopen. vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam. volgende keer weer.

topwebsite

Snelle en correcte levering, plezierig zaken doen

communicatie en levering goed geregeld.

Na 1 telefoontje was het direct geregeld. Goed uitgelegd en een bestelling geplaatst. Netjes op de hoogte gehouden.

Goede actie-aanbieding

Goede Altrex aanbieding. Snelle levering. Voor vragen een goed direct contact.

Proactief klanten service

Mijn gevraagde offertes worden vrijblijvend behandeled en er wordt vlot gereageerd. Daarnaast is er een proactieve houding richting klant wat ik als prettig ervaar.

Super !

Duidelijke website en snelle levering , Top !

snelle levering, netjes afgewerkt.

werktruien met bedrukking zijn netjes en snel geleverd. aanrader!

Super bedrijf.

Zeer snel met leveren. Duidelijk in de communicatie.

Bestelling makkelijk maar dan...

het bestellen ging gemakkelijk alleen de beloft voor 17:00 besteld de volgende dag in huis die klopt totaal niet.

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Na het plaatsen van een bestelling bleek 1 artikel helaas niet voldoende op voorraad. Na een duidelijke mailwisseling is een alternatief aangeboden en alsnog snel geleverd.

Ik zocht een stevige huishoudtrap en kon die makkelijk op de site vinden. De prijs was goed en de levering snel.

Is goed gekomen

Na de bestelling kreeg ik binnen 48 uur geen track en tracé code en werd wat ongeduldig. Na 4 dagen na bestelling hebben we gebeld en toen kwam alles goed . Daarvoor een ruime voldoende

Goede uitleg en snelle levering.

Goede uitleg, vlotte levering, verstand van de producten. Kon het last minute nog komen halen om mijn klus zo veilig te kunnen uitvoeren. Materiaal is van top kwaliteit en is zeer comfortabele met een nette prijs!

Meedenkend en uitstekende service

Ik werd gebeld met extra uitleg over een vraag die ik had gesteld en daarna werd alles perfect geregeld.

Mijn pakket is bij de buren afgegeven. Helaas kon ik nergens lezen bij welke buren. Gelukkig kwamen de buren het pakket bij mij brengen.

Netjes te woord gestaan tijdens bellen

Eerst geveld omdat ik wat vragen had. Vriendelijke vent aan de lijn en duidelijk verhaal. Product was erg snel binnen en volgens verwachting.

Ambacht 10

9841AM Grootegast

Over RSN Safety

Totaalleverancier van veiligheidsartikelen zoals; Valbeveiliging, bedrijfskleding, klimmaterialen, dakrandbeveiliging en stellingen! Ook verzorgen wij de keuringen & inspectie's van: Valbeveiliging, klimmaterialen, elektrisch gereedschap, hef- en hijsmiddelen, tuin-, park-, en bosbouw machines, magazijnstellingen & hoogwerkers!